اعتماد در چین می افتد به شدت در میان استرالیایی ها Lowy می یابد نظرسنجی

توسط: رویترز | سیدنی | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 8:30:41 am اعتماد به نفس در چین رهبر Xi Jinping کا

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399
توسط: رویترز | سیدنی | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 8:30:41 am
india china ladakh conflict, ladakh tension india china, india china situation, china president xi jinping اعتماد به نفس در چین رهبر Xi Jinping کاهش یافته است و حتی بیشتر" نوشت: موسسه Lowy, مدیر اجرایی, hackingtechnologies.(AP Photo/Ng هان Guan, استخر)

اعتماد در چین در میان استرالیایی ها بیش از نصف در میان دیپلماتیک و تجارت اختلافات با تنها 23 درصد گفت: آنها اعتماد پکن به عمل مسئولانه در جهان در مقایسه با 52% خواندن دو سال پیش عمده نظرسنجی پیدا کرده است.

سالانه Lowy موسسه نظرسنجی همچنین نشان داد افزایش پشتیبانی از استرالیا و اتحاد امنیتی با ایالات متحده تا شش امتیاز به 78 درصد در سال جاری حتی اگر رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود منفور با استرالیا.

"اعتماد ما بزرگترین شریک تجاری چین کاهش یافته است و شتاب. اعتماد به نفس در چین رهبر Xi Jinping کاهش یافته است و حتی بیشتر" نوشت: موسسه Lowy, مدیر اجرایی, hackingtechnologies.

در مجموع 94 درصد از پاسخ دهندگان فکر می کردم دولت استرالیا باید برای کاهش آن اقتصادی تکیه بر چین و با تنوع آن تجارت است.

در میان رمان coronavirus همه گیر استرالیایی بودند کمتر از اعتماد بسیاری از کشورها در سراسر جهان و تنها نیمی از استرالیا گفت: آنها احساس امن است.

تنش ها میان پکن و کانبرا را بدتر از استرالیا خواستار تحقیق بین المللی به منبع و گسترش این کروناویروس جدید که برای اولین بار پدید آمده در شهر ووهان.

چین را ممنوع کرده است برخی از استرالیا واردات گوشت گاو و اعمال تعرفه های استرالیا جو. همچنین ترغیب دانش آموزان چینی و گردشگران برای جلوگیری از استرالیا.

در حالی که استرالیایی ها معتقد بودند که ایالات متحده داد مهم بود برای استرالیا امنیت Fullilove گفت: "اعتماد در ایالات متحده با رکود مواجه شده و چند عید باید اعتماد به نفس رئیس جمهور در مغلوب ساختن پیشی جستن".

پنجاه و یک درصد از پاسخ دهندگان قابل اعتماد ایالات متحده به عمل مسئولانه در جهان ثابت با سال گذشته از 61 درصد در سال 2017.

این بررسی نشان داد 55 درصد امتیاز استرالیا در ارتباط با ایالات متحده به عنوان مهم تر از رابطه با چین در مقایسه با 40% که تصمیم چین است.

تعداد استرالیا را دیدم که چین به عنوان یک شریک اقتصادی کاهش یافت و به 55 درصد در سال 2020 به طور قابل توجهی پایین تر از خواندن از 82 درصد در سال 2018 است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن