سیاه مردم خسته از توضیح نژادپرستی اما چرا سفید مردم هنوز هم صحبت نمی کردن ؟

بنابراین بیش از حد با نژادپرستی: مسابقه به عنوان یک بیولوژیکی دسته ممکن است وجود داشته باشد اما 'نژاد' به عنوا

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

بنابراین بیش از حد با نژادپرستی: مسابقه به عنوان یک بیولوژیکی دسته ممکن است وجود داشته باشد اما 'نژاد' به عنوان یک دسته برای سفارش جامعه قطعا می کند و نتایج حاصل از آن "واقعیت اجتماعی' هستند قابل مشاهده در هر روز است. اما زمانی که مردم عمل می کنند و در همبستگی آنها شکستن موانع نامرئی و ما کشف کنند که به عنوان Jo Cox ما بیشتر مشترک از اختلافات ما است.

تصور کنید تاریخ یهودستیزی اگر آن نوشته شده بود تنها با یهودیان. حتی بدتر تصور مبارزه با یهودستیزی اگر آن را تنها انجام شده توسط یهودیان یا مبارزه با انکار هولوکاست. آن است که تنها به این دلیل که غیر یهودیان نیز مراقبت برای از بین بردن چنین نفرت از جامعه است که مبارزه با یهودستیزی به حدی موفق شده است تا به حال هیچ اثر. است که به انکار این کار مهم انجام شده توسط یهودی نویسندگان و فعالان و سیاستمداران و هنرمندان; اما بدون حمایت گسترده تر مبارزه خود را به عنوان یک اقلیت کوچک اند به مراتب سخت تر است.

در آفریقای جنوبی در مبارزه با آپارتاید در این واقعیت است که تعداد کمی از سفید فعالان از جمله بسیاری از یهودیان جنگیدند کنار سیاه پوستان بود یک سیگنال که هر کس که مستقیم نیست قربانی نژادپرستی همچنان بی تفاوت است.

در سطح بسیار ابتدایی اگر آن را ممکن است برای درک تجارب افراد دیگر کار از مورخان انسان شناسان و نویسندگان خلاق داستان غیر ممکن خواهد بود. آن است که فرهنگی خلع ید برای ابراز همبستگی با معترضین و نه آن را غیر حساس به صدا ضد نژادپرستانه views. به خلاف آن است sine qua non ضد نژادپرستانه جنبش است.

هانا آرنت دوست داشتم به قول کلمات Georges Clemenceau: 'این امر از یک فرد است که این امر از همه". اگر ما می خواهیم به زندگی می کنند در جامعه ای که ما شعار برابری معنی دار هستند و سپس بدون ادعا که مردم می دانند که آنچه در آن مانند به صورت روزانه قربانیان نژاد پرستی, ما نیاز به صحبت کردن در برابر نژاد پرستی که آفات جهان ما. این است که می گویند که سیاه و سازماندهی نمی تواند رسیدن به همه چیز است. اما پیروزی های به دست آمده توسط فقط یک گروه است که قرار است به را در مورد برابری برای همه گروه ها خواهد بود توخالی آنهایی که مگر همه گروه ها عضویت و قبول فرض اساسی.

'نژادپرستی' نوشت فیلسوف Emmanuel Levinas در سال 1933 " نه فقط مخالف و مانند یک نقطه خاص در مسیحی و لیبرال فرهنگ است. آن است که خاص دگم در مورد دموکراسی پارلمانی دولت رژیم دیکتاتوری و یا سیاست مذهبی است که در سوال. آن است که بسیار بشریت ؛ به شکست نژادپرستی سفید, مردم باید حداقل, به صحبت می کنند و می گویند که آنها با هدف از معترضان برای رسیدن به برابری برای همه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب