ژان Raspail راست بال پیامبر 'سیاست هویت' درگذشت

این ممکن است کلید به درک چرا و چگونه Raspail نوشت: یک رمان به تصویر می کشد مسلح قیام 'Français de souche' (ماد

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

این ممکن است کلید به درک چرا و چگونه Raspail نوشت: یک رمان به تصویر می کشد مسلح قیام 'Français de souche' (مادری فرانسوی) در برابر غیر اروپایی. در فوریه 2011 Raspail به مصاحبه به راست FM ایستگاه رادیویی Courtoisie در پاریس. او توضیح داد که او حاضر به صحبت کردن علنی در مورد مسابقه به دلیل قوانین موجود اما که به گفته او "true فرانسوی تنوع ساخته شده فرانسوی غنای اما تنها زمانی که مهاجرت منجر به یک سفیده فقط ذوب-دیگ ".

Raspail بود که در تماس منظم با جدید حق با وجود اینکه جان سخت سلطنتطلب و کاتولیک کشاکش قطعا به اشتراک گذاشته Renaud کامو' باور است که که 'جایگزینی' در راه است. به عنوان یک ارتجاعی بدبین او معتقد بود که احتمالا خیلی دیر برای 'سفید اروپا برای معکوس کردن روند مهاجرت به این ترتیب خود را قومی-ملی ایستاده و ایده خود را که تمدن اروپا از پیر شاید می تواند باقی می ماند جدا شده در سفید انکلاوها.

Raspail رانده شد نوستالژی سنتی فرانسه به عنوان او آن را می دانستند قبل از جنگ جهانی دوم است. کل کار ادبی خرس شهادت به امتناع خود را از جهان مدرن است. این است که چرا او اختصاص داده شده چندین کتاب عاشقانه افسانه از 'King of Patagonia', در میان دیگران 1981 'وزارت امور داخله آنتوان د Tounens, Roi de Patagonie' (I, Antoine de Tounens, King of Patagonia).

نقاشی از واقعی داستان کوتاه پادشاهی مستقل راه اندازی بین های 1860 و سال 1862 توسط یک ماجراجو Raspail خود اعلام عمومی کنسول پاتاگونیا در فرانسه. او رهبری یک فن-باشگاه جانبازان که به اشتراک گذاشته رویای خود را منصوب کرد, معاون کنسول های مختلف در شهرستانها فرانسه اما اگر چه پرچم پاتاگونیا آویخته شد در اطراف تابوت تمام این فانتزی بود در مورد به دست آوردن قدرت سیاسی در یک زمین دور شد اما وسیله ای برای فرار از آنچه که او به عنوان محکوم آینده اروپا و کندی از زندگی روزمره تناقض بودن که Raspail و دوستان او تا به حال یک علاقه واقعی در آروکانیایی مردم که راه زندگی منوط به ثابت سرکوب در کشور مادری خود را.

ژان Raspail به خاک سپرده شد در 17 ژوئن. جمعیت در حدود 1000 نفر در مراسم تشییع جنازه حضور داشتند در میان آنها بسیاری از چهره های دور و جریان اصلی راست مانند ماریون Maréchal وزیر پیشین Philippe de Villiers سابق MEP Bruno Gollnisch از جبهه ملی روزنامه نگاران گابریل Cluzel و ایوان Rioufol و همچنین ژان Comte de Paris. لوپن همچنین ادای احترام به Raspail در یک صدای جیر جیر به طوری که برونو Retailleau سنا رهبر Les Republicain حزب محافظه کار و دیگر concervative سیاستمداران است.

Raspail نیز eulogized توسط جریان اصلی محافظه کار روزنامه لو فیگارو و Valeurs Actuelles. نویسنده ای که در نظر گرفته شده است افراطی و نژادپرستانه توسط چپ دست آمده است وضعیت یک پیامبر از "سیاست هویت" و نفوذ خود را گسترش داده است فراتر از دنیای کوچک رادیکال راست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب