مهاتما گاندی مجسمه در واشنگتن تخریب در طول جورج فلوید تظاهرات

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 1:01:37 pm مهاتما گاندی مجسمه در خار

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 1:01:37 pm
mahatma gandhi, mahatma gandhi statue vandalised, gandhi statue vandalised us, us black protests, george floyd death protests, black lives matter protest مهاتما گاندی مجسمه در خارج از سفارت هند در واشنگتن دی سی تحت پوشش پس از آن تخریب توسط معترضان.(منبع: توییتر/@ANI)

یک مجسمه مهاتما گاندی واقع در خارج از سفارت هند در واشنگتن دی سی بود تخریب توسط گروهی از مردم گفته می شود که در تظاهرات در برابر زندان به قتل آفریقایی آمریکایی جورج فلوید, خبرگزاری ANI گزارش روز پنج شنبه. مجسمه ای که گفته می شود اسپری رنگ با profanities مردم محلی در این منطقه گفت: ANI.

کن Juster سفیر آمریکا به هند را پس از عذر خواهی کرد برای این حادثه. "خیلی متاسفم برای دیدن هتک حرمت از مجسمه گاندی در واشنگتن, DC. آمده عذر خواهی. وحشت زده به عنوان وحشتناک مرگ جورج Floyd & افتضاح خشونت و خرابکاری. ما ایستادگی در برابر تعصب & تبعیض از هر نوع. ما را در بهبود و بهتر" Juster توییتی در اوایل امروز.

به زودی پس از حادثه صورت گرفت مجسمه بود با پوشش محافظ پارچه و تحقیقات راه اندازی شد توسط مقامات محلی است.

موجی از اعتراضات در سراسر ایالات متحده پس از مرگ 46 ساله جورج فلوید که پس از مینیاپولیس پلیس دیوید چوین دوخته و او را به زمین با زانو زدن در گردن او برای چند دقیقه.

در واشنگتن دی سی متعدد درگیری میان پلیس و معترضان گزارش شده در سراسر سرمایه های ملی. قبلا تنش هایش در نزدیکی کاخ سفید پس از تظاهرکنندگان زدم امنیتی متعدد موانع و تحت فشار قرار دادند در برابر جمعیت از پلیس و مقامات سرویس مخفی طبق گزارش. کامیون های حامل سربازان گارد ملی مستقر شدند در روز شنبه در تلاش برای متفرق کردن معترضان جمع آوری بیش از همه واشنگتن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب