تاثیر عربی در کنکور به چه صورت است؟

این سه جزئ از طریق قوانین اهم ، ولتاژ و آمپر به یکدیگر ربط پیدا میکنند اما ما امرو ز در برنامه کارنامه بیست ش

توسط NEWSATROPAT در 19 دی 1399

این سه جزئ از طریق قوانین اهم ، ولتاژ و آمپر به یکدیگر ربط پیدا میکنند اما ما امرو ز در برنامه کارنامه بیست شبکه ی آموزش به شما نشان مییدهیم که در فیزیک حرف آخر بدون هیچ فرمولی میتوان این مبحث را حل کرد و آموزش آن هم فقط 5 دقیقه طول میکشد. خب برای اینکه بتوانید در درک مطلب و کلوز تست قوی شوید نیاز دارید تا به حد کافی تمرین و تکرار بسیار داشته باشید یعنی تقریبا هیچ مطلبی نباشد که شما روی آن کار نکرده باشید. بار ها از خود رتبه برتر ها که پرسیده میشود آیا موفقیت در کنکور آسان است یا دشوار ، بدون استثنا پاسخ همگی آن ها این است که اگر راه اصولی طی شود موفقیت در کنکور بسیار راحت است اما اگر از راه غیر اصولی پیش بروید به نوعی موفقیت دور از انتظار و غیر ممکن میشود. اما برسیم به ادامه مقاله و اولین گام لازم برای رسیدن به موفقیت در زبان؛ رتبه برترها در این درس اولین کاری را که انجام می دهند مطالعه صحیح لغات و گرامر را انجام می دهند اما چطوری؟

برای خواندن درسی همانند عربی باید نسبت به آن گروه از افراد که متوسط و متوسط رو به بالا هستند این گونه گفت که در ابتدا مطالب را به طور کامل از کتاب مطالعه می کنید و مثال ها را یکبار خودتان حل می کنید و یک خلاصه ای از آن چه که در مورد عربی به طور کامل دریافت کردید یادداشت می کنید حالا این خلاصه می تواند در حاشیه کتاب یا جزوه جدایی باشد و سپس بعد از دو روز به سراغ تست می روید اگر توانستید تست ها را بزنید که بسیار عالی است ولی اگر نتوانستید حتما خلاصه های خود را مرور می کنید تا مطالب به خوبی در ذهن تان ثبت شوند. هم چنین افرادی که توانسته اند به درصد بالای 50 برسند 12 درصد بوده است این در حالی است که درصد افرادی که به درصد منفی در این درس رسیده اند 14 درصد می باشد یعنی بیشتر از افرادی که بالای 50 زده اند و این یعنی وضعیت داوطلبان کنکوری بسیار بد است و به تنها چیزی که کم ترین اهمیت را می دهند درست درس خوندن می باشد. این درس دارای بخش های مختلفی می باشد که از قضا برخی از آن ها نیز بسیار سنگین هستند و لازم است به حد کافی روی آن ها کار شود و تمرین و تکرار داشت.

همیشه وقتی صحبت از عربی میشود با سه دسته داوطلب روبه رو می شویم یک دسته که از آن متنفر هستند و اصلا نمی توانند با آن ارتباط برقرار کنند و کلا عربی را کنار گذاشته اند، یک دسته که در آن متوسط هستند ولی در برخی موارد به مشکل برمی خورند و دارای درصد های متفاوت و متوسطی هستند ولی عربی را سخت تلقی می کنند و یک دسته که با آن مشکلی نداشته و به درصدهای بالا در این درس دست بسته آموزشی حرف آخر پیدا می کنند. جزئیات مطالعه شما برای تک تک دروس را می گیریم و بهترین تصمیم را برای انتخاب منابع جمع بندی به شما پیشنهاد می کنیم. موسسه حرف آخر این شرایط را برای داوطلبان در سطح های مختلفی ایجاد کرده است که در آن شما عربی سه پایه را فقط در 23 ساعت آموزش عربی آموزش خواهید دید! برای لغات شما باید سعی کنید روزانه 10 الی 20 لغت را یاد بگیرید و آن را به دایره لغت خود اضافه کنید اما یاد گرفتن به این معنا که یا لغات را با جمله آموزش ببینید یا با تصویر تا در ذهن تان همیشه ماندگار شود چون که اگر شما بخواهید فقط لغات را حفظ کنید لغت را خیلی سریع در ذهن خواهید سپرد و به همان سرعت هم بعد یک مدت و با افزایش حجم لغات فراموش خواهید کرد پس باید کاری کرد تا نه تنها لغات در ذهن تان بماند بلکه تا بعد از کنکور هم بتوانید از آن ها برای تقویت زبان خود نیز استفاده کنید.

گام اول در مورد اعتماد به نفس است، یک رتبه برتر اعتماد به نفس درسی دارد ، این اعتماد به نفس با یک آموزش صحیح ایجاد میشود ، این اعتماد به نفس الان برای شما ایجاد شد با یک تدریس بینظیر از سنگین ترین مبحث فیزیک و آموزش آن فقط با الگوی بچه رئیس به ساده ترین شکل ممکن و حل یک تست 95 و تست های دیگری که قرار است خودتان حل کنید. برای یادگیری این الگو ، ویدیو زیر را مشاهده کنید و در 5 دقیقه آموزش را یاد بگیرید و مشاده کنید چگونه تست ها را میتوان با استفاده از الگوی بچه رئیس حرف آخر رگباری حل کرد. سلام دوستان خوبم امیدوارم که حالتون خوب باشه ، امروز در برنامه کارنامه 20 شبکه آموزش در خدمت شما عزیزان هستیم تولا در مورد فیزیک صحبت خواهیم کرد و یه تدریس فوق العاده جذاب از فیزیک خواهیم داشت و به شما الگوی بچه رئیس را یاد خواهید داد که دید شما را نسبت به فیزیک کنکور تغیر خواهد داد و در گام بعد به سراغ کنکور 99 میرویم؛ کنکور 99 قرار است چه کاری انجام دهیم ، قدم اول برای کنکور 99 چگونه باید برداشته شود که رضایت حاصل شود و به جرأت میتوان گفت در این بازه ی زمانی خیلی از داوطلبان هنوز شروع نکرده اند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد حرف آخر هشتم بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن