ویژه KLM پرواز به ارمغان می آورد خانه 276 سرخپوستان از هلند

توسط: PTI | لاهه | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 7:43:37 pm هند سفیر هلند Venu Rajamony شخصا دی

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: PTI | لاهه | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 7:43:37 pm
coronavirus, coronavirus news, Vande Bharat mission, Vande Bharat flights, Vande Bharat flights to which states, partha chaterjee, Bengal repatriation flights, Anurag Srivastava, indian express هند سفیر هلند Venu Rajamony شخصا دیدم کردن مسافران آنها به عنوان سوار هواپیما در Amsterdam Schiphol airport. (بازنمودی)

به عنوان بسیاری از 276 سرخپوستان رشته در هلند با توجه به کروناویروس ناشی از جهانی محدودیت های مسافرتی را به خانه بازگشت در هیئت مدیره خاص KLM پرواز به عنوان بخشی از "Vande بهارات ماموریت', رسمی روز چهارشنبه گفت:.

از مجموع مسافران که رسیده بمبئی در روز سه شنبه 107 از آنها پرواز به هلند از کشورهای دیگر مانند 52 از مکزیک 47 از پرو و هشت از پرتغال رسمی در بیانیه ای گفت.

حدود 276 هند اتباع رشته در هلند بودند با موفقیت تخلیه در روز سه شنبه توسط یک ویژه KLM پرواز سفارت هند در اینجا در بیانیه ای گفت. هند سفیر هلند Venu Rajamony شخصا دیدم کردن مسافران آنها به عنوان سوار هواپیما در Amsterdam Schiphol airport.

KLM Royal Dutch Airlines است پرچم حامل هلند.

"وجود دارد اشک شادی و صمیمانه قدردانی به عنوان افراد تشکر فراوان از سفارت هند برای آمدن به کمک آنها در زمان خود از پریشانی" هند ماموریت در بیانیه ای گفت:.

پیش از آن در ماه مارس, سفارت نقش مهمی در تخلیه 117 هند اتباع سرگردان در فرودگاه Schiphol زمانی که ممنوعیت سفر بین المللی تجاری پروازهای مسافری به اجرا در آمد.

"پس از آن سفارت به کمک باقی مانده رشته سرخپوستان با ارائه محل اقامت و غذا در طول دوره تمدید ممنوعیت سفر و نیز هدایت آن با یک وضعیت پزشکی به بهداشت و درمان حمایت" بیانیه ای گفت:. وجود دارد حدود 1000 سرخپوستان که به عودت در متعاقب آن هفته. در ژوئن 8, یکی دیگر از دسته ای از رشته سرخپوستان خواهد بود به خانه فرستاده ویژه هوایی هند پرواز از آمستردام به دهلی نو به عنوان بخشی از برگشت از 'Vande بهارات ماموریت آن گفت.

هلند دارای دومین جمعیت از مردم هند-منبع در اروپا پس از انگلستان است. این خانه را به مورد 2,40,000 اعضای هندی مهاجر از جمله حدود دو لاخ اعضای و Hindustani-Surinami جامعه کاملا یکپارچه هلندی جامعه است.

"اگر چه خود forebears چپ هند نزدیک به 150 سال پیش Hindustani-Surinami جامعه عمیق فرهنگی در ارتباط با هند و فعال در ترویج فرهنگی از طریق همکاری خوبی تاسیس موسسات" بیانیه ای گفت:.

هندی جامعه نقش قابل توجهی در کمک به سنت های فرهنگی دو کشور در دو طرف هماهنگ و مفید شیوه در حالی که همچنین کمک به گسترش و ایجاد یک مطلوب آب و هوا برای بهبود بیشتر روابط تجاری دو جانبه.

"جامعه هند سریعترین رشد گروه از مهاجران در شهر آمستردام و در راه خود را کمک به غنی سازی فرهنگی, اخلاق و همچنین موفقیت تجاری شهر" به آن اضافه شده است.

دولت هند راه اندازی شد 'Vande بهارات ماموریت' در مارس 7 به سرخپوستان رشته در کشورهای مختلف با توجه به کروناویروس مربوط به محدودیت. تحت سه مرحله از ماموریت دولت تخلیه در مجموع 6,527 سرخپوستان از منطقه خلیج فارس و از کشورهایی مانند آمریکا و انگلستان و فیلیپین و بنگلادش و مالزی و مالدیو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب