آفریقای جنوبی اقتصاد رو به بدترین حالت انقباض در سال 90: وزیر دارایی

توسط: AP | Johanessburg | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 11:52:36 am Mboweni تمجید طرح در کشور که دیدم ب

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399
توسط: AP | Johanessburg | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 11:52:36 am
Surge in loot from alcohol stores, vandalism of schools amid lockdown in South Africa Mboweni تمجید طرح در کشور که دیدم بی سابقه مشارکت بخش خصوصی و دولتی برای مبارزه با این بیماری همه گیر.(AP Photo/Themba Hadebe)

با توجه به در حال انجام COVID-19 بحران آفریقای جنوبی انتظار می رود که اقتصاد به قرارداد با 7.2 درصد در این سال بدترین در بیش از نه دهه وزیر دارایی Tito Mboweni گفت: پارلمان این کشور به عنوان او در ارائه یک بودجه خاص است.

"این بزرگترین انقباض در نزدیک به 90 سال است. قیمت کالا را افزایش می دهد و ضعیف تر قیمت نفت باید نرم, ضربه, اما به عنوان مدیر یک اقتصاد متکی بر صادرات ما ضربه سخت شده توسط هر دو سقوط در تقاضای جهانی و محدودیت برای فعالیت های اقتصادی" Mboweni روز چهارشنبه گفت:.

وزیر گفت: بدهی آفریقای جنوبی ضعف است.

"ما جمع شده اند دور بدهی های بیش از حد; این رکود بیشتر خواهد شد. در این سال از هر رند که ما پرداخت مالیات, 21 سنت می رود به پرداخت بهره بر ما گذشته بدهی. این بدهی ما را محکوم به تا کنون نرخ بهره بالاتر است. اگر ما کاهش بدهی های ما را کاهش می دهد نرخ بهره برای همه و ما را از بند باز کردن سرمایه گذاری و رشد" او گفت:.

بخوانید| Covid-19: آفریقای جنوبی نزدیک به یک سوم از آفریقا موارد

Mboweni تمجید طرح در کشور که دیدم بی سابقه مشارکت بخش خصوصی و دولتی برای مبارزه با این بیماری همه گیر در میان افزایش نرخ بیکاری و گرسنگی در طول سه ماه از مستند که هنوز هم ادامه دارد در کمتر از یک فرم شدید.

"هرگز قبل از دولت با هم کار کرده تا از نزدیک با بخش خصوصی نیروی کار جامعه و بانک مرکزی. دولت COVID-19 اقتصادی بسته حمایت از هدایت R500 میلیارد مستقیم مشکل است. این یکی از بزرگترین اقتصادی پاسخ بسته در جهان در حال توسعه" او گفت:.

"بیش از دو میلیون نفر از مشتریان دریافت کرده اند حدود 30 میلیارد برامدگی لبه طبقات سنگ در امداد از بانک های تجاری. بیمه و طرح های کمک های پزشکی ارائه شده حق بیمه تعطیلات. صاحبخانه را ارائه اجاره امداد. همه در 100 روز. این در واقع یک دستاورد قابل توجه," Mboweni گفت.

اما این دولت تسکین منجر به کاهش درآمد مالیاتی اهداف انتظار می رود به بیش از 300 میلیارد برامدگی لبه طبقات سنگ به زیر هدف است.

بخوانید| بدترین COVID-19 هنوز به آمده در آفریقای جنوبی: بالا دانشمند

"بدون حمایت های خارجی این استقراض را تقریبا به طور کامل مصرف همه ما سالانه داخلی صرفه جویی می روم و هیچ دامنه را برای سرمایه گذاری و یا استقراض توسط هر کس دیگری. به همین دلیل ما نیاز به دسترسی به منابع جدید بودجه.

"دولت در نظر دارد به قرض گرفتن حدود 7 میلیارد دلار از مالی بین المللی موسسات به حمایت همه گیر پاسخ. ما باید اشتباه نکنید اینها هنوز هم استقراض. آنها یک منبع درآمد. آنها باید پرداخت شود به عقب" Mboweni گفت.

وزیر هشدار داد که هر کس نیاز به بازی بخشی خود را در بازیابی میان انتظار می رود هزینه اضافی برای مبارزه با این بیماری همه گیر برای جلوگیری از آفریقای جنوبی رو به ورشکستگی.

"یک بحران بدهی است که یک کشور دیگر می تواند پرداخت بهره یا اصلی در آن استقراض. ما هنوز هم برخی از راه از آن است. اما اگر ما نمی کنند در حال حاضر ما خواهد شد در مدت کوتاهی دریافت کنید وجود دارد," او گفت:.

"نتایج ویرانگر است. نرخ بهره آسمان-موشک. صرف متوقف شود. تورم طول می کشد نگه دارید و مردم رشد بسیار فقیر. این چیزی است که اتفاق افتاده است به آلمان در دهه 1920 به آرژانتین و زیمباوه در اوایل 2000s و به یونان در چند سال گذشته" Mboweni گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن