سیبری heatwave امتیاز به یک دیگر آتش سوزی فصل

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 3:36:03 pm آسیب پس از یک آتش سوزی در Moshkovo منطق

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 3:36:03 pm
آسیب پس از یک آتش سوزی در Moshkovo منطقه نووسیبیرسک منطقه جنوب سیبری در آوریل 23. عکاس: Kirill Kukhmar/TASS via Getty Images

پس از داغترین زمستان ثبت شده در روسیه بهار به ارمغان آورده است با آن یک موج گرما به سیبری.

منطقه شاهد غیر منتظره آب و هوای گرم در این ماه با درجه حرارت در برخی از بخش هایی از قطب شمال به اندازه 16 درجه سانتیگراد (29 درجه فارنهایت) بالاتر از ماهانه هنجار با توجه به روسیه فدرال هواشناسی خدمات.

درجه حرارت بالا و پایین آسمانی را خشک پوشش گیاهی زودتر از حالت عادی که منجر به آتش سوزی در boreal جنگل با برخی از blazes شروع در ماه مارس و کشش به ممکن است. در اوایل شروع به طور معمول به معنی دیگر آتش فصل با توجه به دانشگاهیان در دانشگاه سوانزی.

هر چند کم جمعیت این منطقه وسیع است و دولت می تواند تاثیر جهانی. "سیبری دارای مقدار زیادی از ذخیره کربن گفت:" کریستینا Santin Nuno دانشیار در دانشگاه سوانزی. "چه اتفاقی می افتد به آن را تحت تاثیر سیاره قابل توجهی در راه است."

در سراسر اروپا پیش بینی هستند و آماده برای درجه حرارت سوزان و کمی بارندگی در تابستان امسال ترکیب چه بود زمستان معتدل و تهدید خشکسالی به گفته دانشمندان در کوپرنیک آب و هوا تغییر سرویس.

آتش سوزی و درجه حرارت گرمتر kickstart دریا یخ ذوب دیر. عقب کشیدن یخ در قطب شمال باز است شمال مسیر دریایی به تانکر ترافیک یک ماه زودتر از معمول این سال است. این مسیر کوتاه ترین و ارزان ترین راه برای محموله های گاز طبیعی مایع تولید شده در روسیه در قطب شمال برای رسیدن به آسیا است.

"پیش بینی ما این است که [در تابستان آتش سوزی] آغاز خواهد شد در پایان ماه ژوئن یک ماه زودتر از حد معمول گفت:" گرگوری Kuksin از فعالان صلح سبز در روسیه است.

این پیش بینی آمده پس از سیبری دیدم برخی از بدترین آتش سوزی در تابستان گذشته که سوخته بیش از 13 میلیون هکتار از زمین های منطقه به اندازه یونان. در طول فصل زمستان سیبری نیز به احتمال زیاد دچار "زامبی آتش سوزی" در peatlands که می سوزاند زیر برف و انتشار کربن ذخیره شده در هزاران سال پیش با توجه به جدید دانشمند.

عظیم آتش سوزی سوخته در آمازون اندونزی و استرالیا و دایره قطب شمال در سال گذشته از بین بردن جنگل های بومی و گونه های جانوری آسیب پذیر و همچنین آزاد کردن میلیاردها تن از گازهای گلخانه ای به اتمسفر است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن