در معروف 9/11 عکس می میرد از coronavirus در فلوریدا

توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 11:48:05 am استفان کوپر سمت چپ فرار از دود و آوار به عن

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399
توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 11:48:05 am
coronavirus, coronavirus US latest updates, 9/11 attacks, 9/11 survivor dies due to coronavirus, Stephen Cooper, 9/11 attacks photos استفان کوپر سمت چپ فرار از دود و آوار به عنوان برج جنوبی فروپاشید فقط یک بلوک در دور 9/11 حملات. (AP)

یک مرد عکس, فرار از دود و آوار به برج جنوبی مرکز تجارت جهانی فروپاشید فقط یک بلوک دور در 11 سپتامبر سال 2001 مرده است از coronavirus خانواده اش گفت.

پالم بیچ پست گزارش داد که استفان کوپر یک مهندس برق از نیویورک زندگی می کردند که پاره وقت در دلری بیچ فلوریدا منطقه درگذشت 28 مارس در دلری مرکز پزشکی با توجه به COVID-19. او 78.

عکس گرفته شده توسط یک عکاس آسوشیتد پرس منتشر شده در روزنامه ها و مجلات در سراسر جهان و برجسته است در 911 موزه یادبود در نیویورک است.

"او هیچوقت حتی می دانم که عکس گرفته شده بود گفت:" جانت بثورات کوپر شریک 33 سال. "ناگهان او را به دنبال در مجله تایم یک روز و او خود را می بیند و می گوید: "آه خدای من است که من". او شگفت زده شد. می تواند آن را باور نمی کند."

بثورات گفت: کوپر بود ارائه اسناد و مدارک در نزدیکی مرکز تجارت جهانی غافل از دقیقا همان چیزی اتفاق افتاده بود که آن روز صبح هنگامی که او شنیده ام یک افسر پلیس فریاد زدن 'شما باید برای اجرای'.

این عکس نشان می دهد کوپر بود که 60 در آن زمان با یک پاکت مانیل جمع شده در زیر بازوی چپ خود را. او و چند تن دیگر بودند در جان با حداکثر سرعت دویدن به عنوان یک دیوار باقی مانده از سقوط برج بافندگی در پشت آنها.

کوپر ducked به ایمنی به نزدیکی یک ایستگاه مترو.

"هر سال در 911 او را به دنبال مجله و می گویند: "نگاه خود را در اینجا دوباره'" جسیکا گفت: بثورات کوپر 27-year-old daughter "او خواهد آن را به خانواده کباب احزاب در هر نقطه او می تواند آن را نشان دهد."

سوزان گولد یک دوست دیرین گفت: کوپر افتخار بود عکس, خرید نسخه های متعدد از زمان و توزیع آنها را مانند یک کارت ویزیت. او گفت: کوپر کاهش یک کپی از عکس های چند لایه آن نگه داشته و آن را در کیف پول خود را.

استفان یک شخصیت گولد گفت.

سوزان Plunkett همراه عکاس مطبوعات که جامعی شات نوشت که shes شده در تماس با دو تن از این افراد در عکس اما کوپر بود که در میان آنها نیست

"این شرم آور است و من هرگز آگاه از هویت آقای کوپر" Plunkett نوشت: پس از مرگ او در یک ایمیل به پالم بیچ پست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن