وضعیت بیشتر گرند فرک تابستان ورزشی جوانان نامشخص است

هر دو لایحه Palmiscno از چنگال بزرگ پارک منطقه و علامت Dragich از East Grand Forks پارک منطقه گفت: برنامه در ح

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

هر دو لایحه Palmiscno از چنگال بزرگ پارک منطقه و علامت Dragich از East Grand Forks پارک منطقه گفت: برنامه در حال پیش رفتن برای بیس بال و سافتبال (persian) گلف و تنیس برنامه های تابستانی. اما جدول زمانی روشن نیست و با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

Palmiscno مدیر اجرایی چنگال بزرگ پارک منطقه گفت: برنامه آزمایشی است برای ثبت نام, برای شروع, مارس 18 و برنامه هایی برای شروع ماه جولای 6.

"در حال حاضر ما تنها مجاز 10 نفر در یک گروه و آنها را به فاصله به دلیل اجتماعی فاصله," Palmiscno گفت. برنامه های دولت برای بازگشایی همه چیز می تواند گسترش به یک مرحله جدید است. "اون به ما انعطاف پذیری بیشتر.

"ما می خواهیم برای رفتن به جلو با برنامه های. اگر محدودیت تغییر اگر وجود دارد سنبله در موارد و سپس ممکن است ما به همه چیز نگاه کنید و مطمئن شوید که ما می تواند به جلو حرکت کند. ما به شما در حفظ و نظارت بر وضعیت."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Dragich های تفریح و سرگرمی سرپرست در East Grand Forks, پارک, منطقه, گفت, وجود ندارد, یک جدول زمانی را برای شروع EGF جوانان برنامه های تابستانی. به طور معمول, ثبت نام انجام شده است در حال حاضر; آن هنوز شروع نشده است.

"ما امیدواریم از بازی" Dragich گفت. "ما نمی انصراف از هر چیزی تا زمانی که ما هستیم گفت: ما باید به. آن بستگی دارد به آنچه که فرماندار به ما می گوید. دو سوال عمده هستند اگر در خانه بماند قاعده و اجتماعی فاصله ها برداشته. و اگر ما محدود به گروه 10 نفر می توان آن را سخت به انجام است."

Dragich گفت: بررسی های فرستاده شده به مردم را به دیدن اگر آنها سازگار خواهد بود برای یک شروع در اواخر ماه ژوئن یا اوایل جولای و فصل گسترش دورتر به تابستان است.

"ما نمی هر گونه ایده در چه پاسخ خواهد بود" Dragich گفت. "اما من فکر می کنم مردم می خواهند بچه های خود را بازی به خارج انجام چیزی."

چنگال بزرگ نیز پدر و مادر-اجرا لیگ برای کال Ripken و اموزش سن بازیکنان بیس بال و همچنین fastpitch softball.

"ما در انتظار برای کشف چیزهایی" گفت: Jerod Seaver رئیس جمهور از چنگال بزرگ بیس بال جوانان انجمن. "ما برنامه را در محل. ما فقط نیاز به تأیید از دولت و پارک منطقه. طرح ما این است که یک فصل که آیا ما می توانید شروع به در ماه ژوئن یا جولای."

Seaver گفت که او امیدوار لیگ شروع می شود بین ماه های ژوئن 1 و 15 ژوئن. اما همه چیز نامشخص است.

"هیچ کس نمی شده است از طریق این" Seaver گفت. "همه چیز به نظر می رسد به تغییر در هر روز است. وجود دارد بسیاری از ناشناختهها."

چنگال بزرگ دختران سافتبال بانوان انجمن رئیس جمهور جان McQuillan گفت: لیگ در حال همکاری با پارک های منطقه که خواسته است برای یک پیش نویس در برنامه به ادامه fastpitch فصل است.

"ما به دنبال در باز کردن در مراحل شبیه به نحوه کسب و کار در حال باز شدن" McQuillan گفت.

که شامل اجتماعی فاصله که حد بازیکن ارزیابی به حداکثر 10 بازیکن در هر گروه ارائه ضد عفونی کننده برای هر گروه و مطابق با اصول بهداشتی تجهیزات بین هر جلسه. وجود دارد همچنین می تواند اجتماعی فاصله در طول بازی.

McQuillan گفت: این انجمن امیدوار به شروع بازیکن ارزیابی در مارس 15 و باید بازی لیگ شروع در ماه ژوئن.

"همه چیز در معرض تغییر است," او گفت:. "اگر بزرگ وجود دارد شیوع شاید ما نمی قادر خواهد بود برای یک فصل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن