تماشا کنید: چین رمپ تا اورژانس مرحله به پکن هایش با Covid-19 تجدید حیات

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 3:03:51 pm کارگران در لباس محافظ ثب

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 3:03:51 pm
کارگران در لباس محافظ ثبت نام مردم در COVID-19 تست سایت برای کسانی که به طور بالقوه در معرض شیوع کروناویروس در عمده فروشی مواد غذایی در بازار پکن چهار شنبه, ژوئن 17 سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

چین ramped تا اقدامات اضطراری شامل امکان تجدید حیات از COVID-19 همه گیر در پکن پس از یک خوشه از موارد مثبت ثبت شده در پایتخت برای اولین بار در دو ماه. مقامات اعلام کردند که بالا بردن شهر اضطراری برای بهداشت عمومی در پاسخ به دوم بالاترین سطح پس از آن بیش از 1200 پرواز بودند, پایه بلند-فاصله سفر با اتوبوس به حالت تعلیق شد, مدارس بسته شدند و تمام 22 میلیون ساکنان پکن شد و خواست به ماندن در شهرستان مرزی است.

هفته پس از پکن شروع به استراحت مستند اقدامات مقامات کشف ناگهانی افزایش تعداد coronavirus موارد در این شهرستان است. در ژوئن 11, پکن ضبط شده خود را برای اولین بار در داخل کشور منتقل Covid مثبت مورد در 57 روز. در این روزها که به دنبال بیش از 150 مورد تأیید ثبت شد — که بیشتر آن مربوط به پکن شلوغ Xinfadi بازار عمده فروشی.

بازار — که تامین 80 درصد از پکن سبزیجات و گوشت — بود و تعطیل روز شنبه پس از آن شناسایی شد که در مرکز جدید خوشه موارد مختلف گزارش شده است.

در حالی که منبع شیوع اخیر نامشخص است یک COVID-19 گونه شناسایی شده در هیئت مدیره سفت مورد استفاده برای برش وارداتی ماهی قزل آلا مطرح شده زنگ در چین است. مقامات شهرستان شروع به جرم تست پس از بیش از 45 بازار کارکنان تایید شد به Covid-مثبت است.

به زودی پس از محبوب ترین ها در بازار عمده فروشی شد COVID-19 کانون فروشندگان تا به حال هیچ گزینه ای جز پاک کردن قفسه های خود را و روگرفت از تمام سبزیجات و غذاهای دریایی خارج است. ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد نقاب بازار کارکنان فوریت تخلیه کامیون ها و آزادسازی و تولید گوشت در انبارهای خالی و بر روی خیابان.

"زمان جنگ مانند" اقدامات بودند مستقر در این شهر برای کاهش گسترش این ویروس, مقامات گفت. چند فیلم که به ظاهر آنلاین نشان می دهد شبه نظامی مقامات پلیس راهپیمایی در خیابان های منتهی به Xinfadi بازار برای تحمیل مستند اقدامات است. به عنوان بسیاری از پنج دیگر بازارهای عمده فروشی در این منطقه نیز تعطیل طبق گزارش.

هزاران نفر از مردم که در حال بازدید از بازار در ماه گذشته قرار گرفتند نوکلئیک اسید تست در پکن Xuanqu ورزشگاه ملی پخش CGTN گزارش شده است. شهرستان مقامات ادعا می کنند به انجام به عنوان بسیاری از 3.5 لاخ آزمون پس از اولین مورد جدید گزارش شده در هفته گذشته.

با مقامات چینی هشدار داد که این شماره ها به احتمال زیاد به افزایش قابل توجهی در چند روز آینده در پکن ابقاء مستند اقدامات در بیش از 27 محلات و نیز به شدت محدود شده سفر. به گفته مقامات شهر هیچ کس اجازه خواهد داشت به ترک شهر بدون تست منفی برای COVID-19. ساکنان بالا و متوسط خطر محلات تحت مستند نمی خواهد بود قادر به ترک.

پکن آسمان آبی تیم امداد و نجات مستقر 32 از اعضای خود را به انجام ضد عفونی عملیات در چندین بازارهای عمده فروشی در منطقه و همچنین محلات که آن را احاطه کرده است چین روزانه گزارش شده است. این تیم دیده شده است در ویدئوها, ورود به مناطق مسکونی پوشیدن PPE مناسب با مواد ضد عفونی کننده پر از اسلحه است.

فیلم های متعدد ظاهر شده اند در توییتر نشان برانگیزتر صف های طولانی از مردم از موازین اجتماعی فاصله مقررات در حالی که صف خارج مرکز آزمون در چین سرمایه است.

در تلاش برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله شهر حمل و نقل عمومی ظرفیت اتوبوس و مترو قطع شد نصف. در مسافت های طولانی اتوبوس ها و تاکسی ها ممنوع شد از عبور از محدوده شهر در اوایل این هفته. با توجه به جهانی بار, تعدادی از مسافران در پکن خدمات مترو در روز چهارشنبه کاهش 40 درصد نسبت به روز شنبه ،

اولین خوشه COVID-19 موارد شناسایی شده در ووهان چین در ماه دسامبر سال گذشته است. در چین ادعا کرد که آن را تا به حال با موفقیت موجود از گسترش این بیماری همه گیر. افزایش تعداد موارد در پکن در حال حاضر نگرانی از موج دوم ممکن است از این ویروس در سراسر جهان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب