اگر بیشتر از ما مبارزه COVID-19 از ما فکر می کنم ؟

به اصطلاح سرولوژی تحقیقات به نظر می رسد برای آنتی بادی در خون است که مبارزه با این بیماری و بسیاری از ما آنها

توسط NEWSATROPAT در 5 مرداد 1399

به اصطلاح سرولوژی تحقیقات به نظر می رسد برای آنتی بادی در خون است که مبارزه با این بیماری و بسیاری از ما آنها را داشته باشد. تحقیقات دیگر به نظر می رسد در چه مدت این آنتی بادی گذشته است. آخرین نتایج حاصل از این مطالعات گفت: به ما نشان می دهد دو نوع از اخبار بد-که ایمنی پس از قرار گرفتن در معرض بیماری است نه یک چیز مطمئن است و آن تعداد از ما که در معرض شده اند و مبارزه COVID-19 کمتر از امیدوار بود.

این هل هدف ما از گله ایمنی دورتر به فاصله به طور بالقوه حتی خواستار آن سوال را در دسترس نباشد. اما در اندازه گیری آنتی بادی برای COVID-19 ممکن است ما را نادیده گرفته و دیگر خون نشانگر است که کمک به مبارزه با بیماری ؟ آیا ممکن است ما تحت-برآورد هر دو چه مدت طول می کشد ایمنی و چگونه به گله ایمنی ما واقعا هستیم ؟

در نظر برخی از مشاهدات اخیر.

COVID-19 موارد ممکن است موجی در سراسر کشور و ملت اما در سابق نقاط مهم برای این ویروس مانند ووهان چین; نیویورک; اسپانیا; سوئد و ناحیه لمباردی در شمال ایتالیا مورد اعداد و مرگ و میر شده است به طور پیوسته در حال کاهش. لومباردی هنگامی که منبع وحشتناک COVID-19 شیوع به تازگی دو روز مستقیم با مرگ و میر مرتبط با این ویروس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این کاهش را مورد آمده با وجود سرمی نظر سنجی که می گویند فقط 5 15 یا 20 ٪ از جمعیت است و تا به حال این بیماری در این مناطق و سایر اطلاعات نشان می دهد که آنتی بادی به سرعت محو شدن. برای مقامات بهداشت این کاهش فقط با قرار گرفتن در معرض بیماری در جمعیت اثبات قدرت مستندات اجتماعی, فاصله, پوشش شستن دست و PPE.

دیگران شروع به استدلال می کنند چیزی به مراتب بیشتر امیدوار. در حالی که پوشش اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست و مستندات همه ابزارهای قدرتمند در کاهش گسترش بیماری آنها به اندازه کافی نیست برای به دست آوردن اعتبار برای بسیاری از نقاط رفته سرد است. آنها می گویند بیشتر از ما ممکن است سیستم ایمنی را نسبت به ما متوجه است.

"هنگامی که ما در معرض عفونت دو نوع پاسخ ایمنی بدن رخ می دهد می گوید:" دکتر وینسنت Rajkumar یک متخصص در کلینیک مایو که انجام تحقیقات بر روی این نوع از سلول های خون است که کمک به ما در مبارزه با عفونت. "یکی به نام آنتی بادی با واسطه ایمنی است. این جایی است که شما را خاص پروتئین ها به نام آنتی بادی برای مبارزه با عفونت."

"نوع دوم از پاسخ به نام با واسطه سلول (یا T-cell) ایمنی. در اینجا شما را ندارد, آنتی بادی, اما شما در واقع سلول های خاص که هدف متخلف عفونت است." سرولوژيک مطالعات اندازه گیری آنتی بادی, اما, اندازه, سلول های با واسطه ایمنی است.

علاوه بر این Rajkkumar می گوید, آزمون های سرولوژیک می توانید از دست آنتی بادی است که در حال حاضر در غلظت های پایین تر از این روش می تواند تشخیص و یا ممکن است ما دیگر آنتی بادی ها به ویروس از آنچه داده شده سرولوژی طراحی شده است برای شناسایی.

"این ویروس در بسیاری از پروتئین ها," او می گوید: "و ممکن است که یک فرد در حال توسعه آنتی بادی در برابر دیگر بخش های این ویروس است که ما در حال بررسی است."

برخی حتی تعجب می کنم اگر اخیر واکسن در کودکان هستند و آنچه آنها ساخته شده است کمتر مستعد ابتلا به نتایج بد از COVID-19.

"در ماه مارس زمانی که ما همه فکر کردن با صدای بلند" Rajkumar می گوید: "یکی از افکار من بود, چرا کودکان بودند نسبتا حفاظت از اینکه به طور جدی بیمار با COVID-19? آن را به دلیل های متعدد در دوران کودکی واکسن را دریافت می کنند و منجر به بیشتر پاسخگو سیستم ایمنی بدن?"

پاسخ دادن به این پرسش در آزمایشگاه است که هیچ کار کوچک است.

"ما را به انجام T-cell سنجش خوبی تعریف شده جمعیت برای پیدا کردن چگونه بسیاری از مردم تنها آنتی بادی چگونه بسیاری از آنها تنها سلول های T پاسخ و چگونه بسیاری از آنها هر دو" او توضیح می دهد. "سپس ما نیاز کافی پیگیری برای تعیین چه نسبت دریافت COVID-19 در آینده است. این مطالعات در حال سخت به انجام است."

محققان می دانیم برخی از افراد به نظر می رسد که سلول های T که در حال عبور واکنشی به SARS-Cov-2 از نمونه خون جمع آوری شده قبل از همه گیر. یک مطالعه اخیر از سوئد نشان داده است وجود دارد خانواده مخاطبین که واکنش سلول های T پس از داشتن شده است در معرض COVID-19 بدون توسعه آنتی بادی است.

"من فکر می کنم بزرگ کاهش در موارد جدید می بینیم در بسیاری از نقاط تا حدودی توضیح داده شده توسط ماسک تا حدی توضیح اجتماعی فاصله و تا حدودی ممکن است توضیح داد: یک بخش بزرگتر از جمعیت در حال حاضر در معرض بودن."

"همه این مشاهدات را با هم باعث می شود ما تعجب می کنم اگر بیشتر از جمعیت است مستعد ابتلا به COVID-19 از چه زمان sero-شيوع مطالعات نشان می دهد" Rajkumar می گوید.

Rajkumar شده های این سوالات را در توییتر و آنها این موضوع پر جنب و جوش تعاملات میان برخی از ملت و دانشمندان.

اگر سرولوژی مطالعات تنها به ما نشان می دهد بخشی از تصویر چگونه بسیاری از ما به طور بالقوه ایمنی بدن به COVID-19?

"من فکر می کنم آن را بسیار بالاتر" Rajkumar می گوید. "من فکر می کنم آن را حداقل دو برابر آنچه sero-شيوع مطالعات گزارش هستند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن