چرا فمینیست باید حمایت از مبارزه برای زندان و پلیس لغو

جورج فلوید قتل منجر به توقف حرکت. سیاه زندگی مهم انگلستان است که یک نیروی رو به رشد ریشه در انگلستان به عنوان

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399

جورج فلوید قتل منجر به توقف حرکت. سیاه زندگی مهم انگلستان است که یک نیروی رو به رشد ریشه در انگلستان به عنوان در ایالات متحده در سال کار با گروه هایی مانند ایالات دوستان و خانواده کمپین مقاومت در برابر نژاد پرستی و مرگ و میر در بازداشت است.

حل نشدنی از پل به مطالبات و خواسته های به پال خواستار قطع بودجه دولت و پلیس و گسترده تر carceral دولت'. چنین سوال می رود به قلب لیبرال مفروضات در مورد نقش پلیس و زندانها و دیگر carcerative موسسات. لیبرال ها بپرسید که "چه کسی خواهد شد محافظت از جامعه'? فمینیستهای لیبرال بپرسید: "چه کسی را حمایت از زنان و دختران از خشونت مردان'?

در چنین زمان این مهم به بررسی لغو فمینیسم پیش بینی توسط آنجلا دیویس و به درخواست " که منظور شما از جامعه؟', و " چه چیزی شما را به معنای حفاظت?'.

برای بسیاری از ما کنشگران فمینیست از رنگ این بحث احساس به شدت شخصی است. اگر چه نسبتا تعداد کمی از ما با استفاده از عبارت " لغو فمینیسم آن ایده ها را با هم و تحکیم آنچه که ما در مجموع در حال حاضر به دنبال شده در دهه های پایان دادن به carceral دولت است.

Davis – سازگار مدافع زندان لغو دهه - طرح آمریکا برای "سوال که آیا incarcerating فردی عاملان آیا چیزی بیش از تکثیر بسیار خشونت عاملان را که گفته شده است".

این carceral دولت نشده محافظت زنان و دختران از خشونت مردان. و آن را به خصوص نشده محافظت از رنگ. آنها شده اند در معرض قوانین مهاجرت و محیط خصمانه' سیاست. به سیستم های نظارت که چشمانداز به خدمات اجتماعی در پوشش 'حفاظت' ما از "افراط گرایی'. و به یک سیستم از مزایای کاهش و محرومیت که نوار دور شانس خود را از استقلال مالی و فرار از سوء استفاده از شرایط داخلی. حتی به عنوان خشونت علیه زنان و دختران سر به فلک کشید در طول COVID-19 مستند آخرین اصلاحات قانونی چپ "خمیازه" که تلفیقی محرومیت از بسیاری از زنان مهاجر در مواجهه با خشونت خانگی از پناهگاه یا مسکن پشتیبانی می کند. اگر آنها گزارش تخلف به پلیس آنها خواهد بود سوال خود را در مورد وضعیت مهاجرت و ممکن است بازداشت شده اند.

مردم از رنگ, از جمله بسیاری از بازماندگان خشونت نیز در معرض مردسالار و نژادپرستانه نئولیبرالیسم است که به طور فزاینده ای شکل در بریتانیا پلیس, زندان و بازداشتگاه به عنوان بخشی از سرمایه جهانی است. G4S و Serco هر حال اجرای چندین زندان در انگلستان و همچنین به عنوان یک طیف وسیعی از مهاجرت اجرای فعالیت های. آنگولا پناهجو جیمی Mubenga درگذشت پس از اینکه به زور مهار توسط G4S سپاه پاسداران در طول اخراج از بریتانیا. Serco در سپاه پاسداران ثبت شده با استفاده از باطل سوء استفاده کلامی علیه زنان از رنگ بازداشت در Yarls چوب مهاجرت بازداشتگاه. هر دو این شرکت ها نیز برنده قرارداد در سال های اخیر به اجرا تجاوز جنسی ارجاع به مراکز پزشکی قانونی ارائه معاینات پزشکی و دیگر خدمات به بازماندگان.

دهه مبارزه

بسیاری از فمینیست از رنگ های درگیر در مبارزه برای پایان دادن به خشونت علیه زنان و دختران (VAWG) باید دهه را صرف ساختمان خود ما فضاهای برای شفا و بهبودی – بسیار فضاهای در حال حاضر تهدید اقتصادی – در حالی که همچنین به طور مداوم خواستار لغو carceral دولت است.

در اواخر 70s Awaz, بریتانیا برای اولین بار در جنوب آسیا فعال است که من بخشی از معرض و اعتراض در برابر بازداشتگاه در Harmondsworth با آن "مجازات اتاق' بدنام 'بکارت آزمون' و کلیشه های از مردم از رنگ به عنوان "غیر قابل اعتماد شهود و از اين رو سزاوار' (که هنوز هم در حال استفاده در Windrush استثنائات) و خشونت های تعبیه شده در سیستم مهاجرت. همراه با OWAAD (سازمان زنان آفریقایی و آسیایی تبار) و کارگران هندی' Association, ما خواستار پایان دادن نه تنها به این اهانت آمیز شرایط اما به هر دو بازداشتگاه های اداره مهاجرت و مهاجرت کنترل. ما می دانستیم که استعمار ویرانی ما کشورهای مبدا و مداوم آن اثرات بدان معنی است که کنترل مهاجرت در انگلستان هرگز نمی تواند هر چیزی غیر از نژادپرست است.

از اواخر دهه هفتاد در رادیکال زنان, رنگ, لزبین ها, مهاجران, پناهندگان, غیر فعال, همجنس باز و ترانس زنان درگیر شده اند در راه اندازی یک تنوع از خدمات که در خدمت نیازهای خود از جمله فضاهای عاری از نژادپرستی که در آن دچار آسیب های روانی زنان و کودکان و فرار از خشونت می تواند بهبود می یابند. آنها بر این باور عاشقانه است که با بهبود و تقویت خود را مظلوم نه تنها می تواند تغییر زندگی خود را, اما کمک به تبدیل ساختار جامعه است. آنها سوال شد که شمارش به عنوان 'جامعه' و کسی که آن را تعریف می کند برجسته این واقعیت است که آن دولت که در 80s و 90s در حال تاسیس و قدرت پدرسالارانه رهبران در جوامع از رنگ.

به عنوان بیشتر و بیشتر در زنان دیده این پروژه آنها نیاز به بودجه و بودجه آورده با آن رقابت درجات مختلف از نظارت و وابستگی به مقامات محلی. اما پس از طولانی مدت ریاضت بسیاری از سازمان های ساخته شده از دهه خستگی ناپذیر کار توسط فمینیست های رنگ شده اند 'توقف' و یا ادغام با generic 'کاهش هزینه' سازمان.

از طریق این سال مبارزه "در مقایسه با بسیاری از سازمان ها در پایان VAWG جنبش که تمایل به کمپین بیشتر قوانین مشارکت بیشتر در سیستم عدالت کیفری ما اغلب خودمان را در مخالفت مستقیم به بسیاری از قوانین و فرآیندهای دولت و شرایطی که دولت رفاه واحد یکپارچه به carceral دولت می گوید:" Sumanta Roy از Imkaan یک شبکه ملی و دیگر minoritised زنان پناهگاه و خدمات است.

Exoticising خشونت علیه زنان و دختران

روی نقاط به طور فزاینده ای قوی ارتباط بین مهاجرت و سیاست های خشونت علیه زنان برجسته این قانون به criminalise ازدواج اجباری که ارائه شد به انگلیسی, دولت نگرانی برای محافظت ' جنوب آسیا به ویژه زنان مسلمان. بسیاری از سازمانهای زنان از رنگ مطرح اعتراض در آن زمان است. آنها اشاره کرد که کافی قانون در حال حاضر وجود به مقابله با ازدواج کودکان که مجبور به ازدواج است و باید به عنوان یک شکل از خشونت خانگی و برخورد با چنین نیست – exoticised توسط ارتباط آن با فرهنگ و مذهب و نه به طور جداگانه criminalised. از جمله روش های آنها اظهار داشت: افزایش هراسی جلوگیری از به دنبال قانونی جبران و ترک آنها و خانواده های آنها در معرض نژادپرستانه carcerative سیستم. به عنوان دور برگشت به عنوان سال 2006 CPS مقامات ادعا بدون شواهد که تروریسم ازدواج اجباری و افراط گرایی شد همه به طور جدایی ناپذیری مرتبط. مشابه رویکرد رهبری در مورد Female Genital Mutilation (FGM) به normalisation از دهها و تهاجمی سوال آفریقایی و جنوب آسیا در فرودگاه ها به عنوان کامیل کومار به تازگی استدلال از طریق اجباری 'حفاظت' و گزارش سیاست. اما پوچی دولت 'نگرانی' مشهود است – دبیر خانه در حال حاضر در حال مبارزه برای حق قادر به اخراج دختران جوان است که حکومت به شدت در معرض خطر این جرم است.

تجاوز به عنف و سوء استفاده بازماندگان می توانید پیدا کردن خود را دستگیر و حتی زندانی برای اتلاف وقت پلیس زمان و دروغ اگر آنها برداشت موارد است. آنها می توانند خود را پیدا بازداشت خلاف قوانین مهاجرت. به عنوان سازمان خواهر گی قرار می دهد آن را تنبیهی سیستم می توانید ترک زنان "قفل کردن در زندان قفل شده است و از پناهگاه و قفل شده است به روابط خشونت آمیز".

یک بازمانده نیز ممکن است اشاره باشد اگر او در نظر گرفته شده است خطر بالا در مورد' برای یک پلیس-چراغ چند آژانس ارزیابی ریسک کنفرانس که در آن کلید های سازمان های دولتی, پلیس, مشروط, مهاجرت, آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و مسکن و داوطلبانه بخش, استخر, اطلاعات در مورد او تصمیم گیری در مورد آینده اش در حالی که او خودش است مانع از حضور. به عبارت دیگر بازمانده که فرار کرده بودند مردسالار خشونت در خانواده است که در حال حاضر مواجه با دولت غیرشخصی کنترل carceral مردسالاری.

و در طول COVID-19 بحران فقدان حمایت از زنان واقعا نیاز به حاد تر. Baljit بنگا مدیر Imkaan به من می گوید: "در شروع Covid-19 اورژانس اقدامات minoritised زنان و دختران بخش با کمبود بودجه روبرو 39 درصد... در حال حاضر وجود دارد تنها یک فضای تخت حدود 6-7 زنان نیاز به مسکن. 40 درصد از زنان از دسترسی به خدمات سقوط به دسته بی بضاعت – زنان با توسل به بودجه عمومی ناامن وضعیت مهاجرت زنان مهاجر و زنان شاغل در مشاغل ناامن... بسیاری از آنها غیر فعال زنان به عنوان مثال در حال حاضر شده است به طور نامتناسبی و انتخابی هدفمند با سیاست های مانند مالیات اتاق خواب". این یک بحران نژادپرستانه و misogynistic دولت خشونت و محرومیت.

لغو فمینیسم امتیاز ما را به افق. به سمت آن حرکت می کند ما باید سعی کنید و تصور جهان بدون سرکوبگر carceral سازه های ما رشد کرده اند استفاده می شود. ما باید حاضر "برای درمان خشونت به عنوان اگر آن را اجتناب ناپذیر...به عنوان اگر آن را تنها می توان پس از این واقعیت به جای فکر کردن در مورد آنچه باعث می شود این بیماری از خشونت ممکن است" به عنوان لولا Olufemi آن قرار می دهد.

و به عنوان آنجلا دیویس می گوید: "افرادی که در حال کار در خط مقدم مبارزه در برابر خشونت علیه زنان نیز باید در خط مقدم از طرفدار الغای برده داری مبارزات. و مردم مخالف به پلیس جرایم نیز باید مخالف داخلی – چه تفسیر به عنوان داخلی – خشونت است. ما باید درک ارتباط بین عمومی و خصوصی یا خصوصیسازی کنند خشونت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن