'آن را کاملا تحت کنترل': چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به Covid-19 تکامل یافته

توسط: اکسپرس وب میز سرپرستی Abhimanyu Chakravorty | دهلی نو | به روز شده در: آوریل 13, 2020 1:48:09 pm

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس وب میز سرپرستی Abhimanyu Chakravorty | دهلی نو | به روز شده در: آوریل 13, 2020 1:48:09 pm
رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در مورد کوروناویروس در یک نشست خبری در باغ گل رز کاخ سفید روز شنبه, مارس 11 سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo/الکس Brandon)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به مهار رمان coronavirus تا به حال شده است که به جهان نشان می دهد که این کشور در کنترل این بیماری همه گیر حتی زمانی که وضعیت اقتصاد و بهداشت عمومی به نظر می رسد لغزش از دست او بیرون. "این کشور آماده است برای هر شرایط ما امیدواریم که آن را به یک شرایط اما کوچکتر از شرایط. اما به هر شرایط ما در حال آماده" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یکی از جلسات مطبوعاتی. تا به امروز ایالات متحده ثبت کرده است نزدیک به 82,387 مرگ و میر با بیش از 360,000 موارد مثبت با توجه به داده ها توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

خود اظهارات درست از زمانی که اولین مورد شناسایی شده در ژانویه 22 تا حال حاضر منتقل شده از بی اعتنا بودن به دفاعی و سپس مبارز (در نظر او به خبرنگاران گفت) و در نهایت زمانی که مرگ و میر به شدت افزایش یافت سنجاق سرزنش در چین برای متوقف کردن آن را در منبع.

این همه در حالی که تهمت بارها harped بر این واقعیت است که ما در حال انجام تعدادی از آزمایشات برای توجیه افزایش مرگ و میر و موارد مثبت و به طور مداوم جلال انعطاف پذیری اقتصاد آمریکا به قطعه با هم یک روایت پیش از انتخابات ریاست جمهوری به دلیل در نوامبر این سال است.

خود را در تعامل با مطبوعات طی چند ماه گذشته بیشتر شده است فرار داده شده است که رسانه ها شده است crticial از دست زدن به او از این بیماری همه گیر و حاصل کار ضرر و زیان به عنوان یک خرید اینترنتی. در اخیر چهره با چین متولد کاخ سفید خبرنگار ایسنا Weijia جیانگ مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "بروید بپرسید چین" وقتی پرسیده شد که چرا او views coronavirus تست به عنوان یک رقابت جهانی با توجه به این که بیش از 80 ، 000 شهروندان ایالات متحده از دست داده اند و زندگی خود را به همه گیر تا کنون پس از آن شیوع.

ما باید دنبال تهمت پاسخ به کروناویروس پس از اولین مورد شناسایی شد در ماه ژانویه این سال

22 ژانویه: ما خود را ثبت اولین مورد

نظر: "نه در همه. ما آن را کاملا تحت کنترل است. آن را یک فرد در آینده از چین است."

ژانویه 30: موارد افزایش به 5

نظر: "ما فقط پنج نفر امیدوارم همه چیز عالی میشه. آنها تا حدودی مشکل است اما امیدوارم آن را تمام می شود ، اما ما در حال همکاری با چین فقط بنابراین شما می دانید و دیگر کشورها بسیار نزدیک پس از آن نمی توانید از دست, اما شما می دانید آن چیزی است که ما باید بسیار مراقب باشید با حق است."

فوریه 10: موارد افزایش به 11

نظر: "این ویروس در آنها در حال کار سخت به نظر می رسد مانند آوریل شما می دانید که هنگامی که نظریه هنگامی که آن را می شود کمی گرمتر از آن به طور معجزه آسایی از بین می رود و امید است که درست است اما ما در حال انجام بزرگ در کشور ما است.

Trump rules out reopening negotiations on trade deal with China در زیر ما-تجارت چین قرارداد امضا شده در ماه ژانویه در پکن توافق کردند به خرید حداقل 200 میلیارد تومان بیشتر در محصولات و خدمات در 2020-2021. (AP Photo/الکس Brandon)

فوریه 14: موارد – 13

نظر: "هنگامی که شما تعداد بسیار کمی از مردم در این کشور در حال حاضر حدود 12. بسیاری از آنها در حال گرفتن بهتر است برخی از آنها به طور کامل بهبود در حال حاضر, بنابراین ما در یک شکل بسیار خوب."

فوریه 25: 51 مورد

نظر: "ما یک تعداد کمی از مردم با آن است. مردم در حال گرفتن بهتر است."

فوریه 26: 57 مورد

در کاخ سفید نشست خبری معاون رئیس جمهور مایک پنس قرار داده شد مسئول Covid-19 نیروی کار

coronavirus, trump coronavirus, trump mike pence coronavirus, US white house coronavirus, US coronavirus معاون رئیس جمهور مایک پنس و رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (رویترز)

نظر: "از آنجا که همه ما انجام داده اند خطر ابتلا به مردم آمریکا باقی مانده بسیار کم است. و ما بزرگترین کارشناسان در جهان است. ما تا به حال موفقیت فوق العاده ای فراتر از آنچه که مردم فکر کرده اند."

فوریه 28: 60 نفر

نظر: "35000 نفر به طور متوسط می میرند هر سال بعد با توجه به آنفولانزا. آیا هر کسی می دانید که ؟ 35,000 که بسیاری از مردم است. این می تواند به یک 100,000 می تواند یک 27,000, آنها می گویند, معمولا حداقل از 27 به یک علت 100,000 نفر در سال است. تا کنون ما از دست داده اند و هیچ کس به کروناویروس در آمریکا. هیچ کس. و این به آن معنا نیست که ما باید به دست آورد. ما کاملا آماده است."

فوریه 29: 68 مورد

نظر: "این کشور آماده است برای هر شرایط ما امیدواریم که آن را به یک شرایط اما کوچکتر از شرایط. اما به هر شرایطی ما آماده هستند."

بخوانید | تهمت می رسد به رهبران جهان در coronavirus اقتصاد جهانی

مارس 5: موارد 217 مرگ و میر 12

نظر: "شما نمی توانید یک سیاستمدار و نه لرزش دست. مردم می آیند و...زمانی که من ترک و لرزش دست در دست مردم., آنها می خواهند به لرزش دست خود را, آنها می خواهند به سلام می گویند آنها می خواهند به آغوش شما و شما برای من مهم نیست شما باید به انجام این کار است."

6 مارس: موارد 262 مرگ و میر 14

نظر: "من فکر می کنم ما در حال انجام یک کار بزرگ در این کشور با نگه داشتن آن را ما واقعا بسیار مراقب باشند و ما را از انجام کار فوق العاده ای برای نگه داشتن آن را."

مارس 11: موارد 1,281 مرگ و میر 36

نظر: "این است که تهاجمی ترین و جامع ترین تلاش برای مقابله با یک خارجی ویروس در تاریخ مدرن است."

آوریل 12: موارد 2,179 مرگ و میر 49

نظر: "هر کسی می تواند یک حامل ویروس و خطر انتقال به آمریکایی ها و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی و کسانی که بیشتر در معرض خطر آنها انجام داده اند بسیار خوب است."

مارس 16: موارد 4,632 مرگ و میر 99

نظر: "ما از اعلام دستورالعمل جدید برای آمریکایی ها به دنبال بیش از 15 روز آینده به ما در مبارزه با ویروس."

مارس 17: موارد 6,421 مرگ و میر 133

نظر: "این یک بیماری همه گیر. من احساس آن را یک بیماری همه گیر مدتها قبل از آن نامیده می شد یک بیماری همه گیر. همه شما تا به حال به انجام است که در کشورهای دیگر. یک روز ما خواهد بود ایستاده احتمالا تا اینجا و می گویند "ما برنده". و ما در حال رفتن به می گویند که."

آوریل 20: موارد 19,273, 349 مرگ و میر

خبرنگار به مغلوب ساختن پیشی جستن: "شما چه می گویند به آمریکایی ها که در حال تماشای شما در حال حاضر که می ترسم؟"

نظر: "من می گویند که شما در حال وحشتناک یک گزارشگر. مردم آمریکا به دنبال پاسخ و امید است."

همچنین به عنوان خوانده شده | 'هرج و مرج مطلق فاجعه': اوباما ضربه شلاق در مغلوب ساختن پیشی جستن بیش از Covid-19 همه گیر

مارس 23: موارد 43,843, 786 مرگ و میر

نظر: "امریکا را دوباره و به زودی باز برای کسب و کار ما نمی توانیم اجازه درمان بدتر از مشکل خود را."

آوریل 24: موارد 53,736, 1,008 مرگ و میر

نظر: در نهایت هدف این است که برای سهولت دستورالعمل و باز همه چیز به یک بزرگتر بخش از کشور ما به عنوان ما در نزدیکی پایان تاریخی ما نبرد با نامرئی دشمن. من امیدوارم که ما می توانیم این کار را با عید پاک."

مارس 29; موارد 140,909, 3,420 مرگ و میر

نظر: "ما خواهد شد گسترش دستورالعمل های ما به مارس 30 به سرعت گسترش یافته است. وقتی شما می شنوید که 2.2 میلیون نفر می اند و اگر ما نمی رفتن را از طریق تمام این, و در حال حاضر تعداد خواهد بود شما می دانید تعداد بسیار پایین تر."

مارس 31: موارد 188,172, 6,501 مرگ و میر

نظر: "این می تواند یک جهنم از یک بد دو هفته. این است که رفتن به بسیار بد دو و یا شاید حتی سه هفته این است که رفتن به سه هفته ما قبل از دیده نمی شود."

مارس 4: موارد 308,650, 10,855 مرگ و میر

نظر: "ما یک چیزی به نام قانون اساسی که من گرامی شماره یک. شماره دو آن فرمانداران, من می دانم که در حال انجام یک کار بزرگ است."

مارس 5: موارد 336,802, 12,375 مرگ و میر

نظر: "ما در حال شروع به دیدن نور در انتهای تونل. هرگز نمی توانید خوشحال باشید که بسیاری از مردم در حال مرگ هستند اما ما در حال رفتن به بسیار افتخار از این کار ما را به نگه داشتن مرگ را به حداقل مطلق. حداقل می توانست اتفاق افتاده است."

آوریل 8: موارد 428,654, 18,270 مرگ و میر

نظر: "به زودی ما خواهد بود که منحنی ما خواهد بود بیش از آن بالا ما خواهد بود با رهبری در مسیر درست است. من احساس می کنم به شدت در مورد آن است."

مارس 13: موارد 580,619, 27,870 مرگ و میر

نظر: "رئیس جمهور آمریکا عکس, اگر ما در اینجا برای ایالات متحده می خواهد تا به حال یک مشکل در کشور مانند شما هرگز قبل از دیده می شود. ما در اینجا به آنها را به عقب."

خبرنگار به مغلوب ساختن پیشی جستن: "هر فرماندار توافق شما از این قدرت برای تصمیم گیری زمانی که دولت خود نیاز به پشتیبان گیری کنید؟"

نظر: "من نمی خواسته کسی چون شما می دانید که چرا من لازم نیست که."

مارس 16: موارد 667,592, 34,827 مرگ و میر

نظرات: "دولت من است و صدور دستورالعمل های فدرال است که اجازه خواهد داد که فرمانداران را مرحله به مرحله و عمدی رویکرد به بازگشایی خود فرد متحده است. ما در بزرگترین اقتصاد در تاریخ جهان است و ما بسته آن را به منظور پیروزی در این جنگ است و ما در حال برنده شدن آن در حال حاضر."

مارس 19: موارد 758, 809, 40,945 مرگ و میر

نظر: "ما که تا به حال میلیون ها نفر از مرگ و میر. به جای... به نظر می رسد مانند ما خواهد بود در حدود 60000 بیشتر که به معنی 40,000 کمتر از کمترین تعداد از فکر است."

مارس 22: موارد 840,351, 47412 مرگ و میر

توضیح: آن چیز زیبا برای دیدن این محدودیت ها برداشته ما باید با حفظ هوشیاری و ادامه تمرین های اجتماعی فاصله."

مارس 28: موارد 1012,582, 58,355 مرگ و میر

نظر: "من فکر می کنم آنچه اتفاق می افتد این است که آن را برای رفتن به دور و این است رفتن به دور چه از آن می آید و در یک فرم اصلاح شده برای همه ما خواهد بود قادر به تحمل آن ما بسیار آماده مسئولیت رسیدگی به آن است."

مارس 1: موارد 110,3561, 64,943 مرگ و میر

نظر: "مردم فکر می کردند که در شرایط 1.5 میلیون زندگی به 2.2 میلیون بدون کاهش. و امیدوارم ما در حال رفتن به می آیند در زیر 100,000 زندگی از دست داده است که وحشتناک شماره آن را یک چیز وحشتناک آن می تواند متوقف شده است."

توضیح داد: می توانید از ما سو چین برای coronavirus مربوط به خسارت?

مارس 6: موارد 1,22,9331, 73,445 مرگ و میر

نظر: "این بدترین حمله ما تا به حال از این بدتر است که پرل هاربر حمله بدتر از مرکز تجارت جهانی شده است وجود دارد هرگز یک حمله شبیه به این. آن را می تواند متوقف شده است در منبع آن می تواند متوقف شده است در چین."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن