Swift: چه توصیه ما به کلاس 2020?

خواهرم می گوید: این یک مراسم فوق العاده حتی اگر فارغ التحصیلان مجبور به پوشیدن ماسک در هوای سوزان فلوریدا گرما

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399

خواهرم می گوید: این یک مراسم فوق العاده حتی اگر فارغ التحصیلان مجبور به پوشیدن ماسک در هوای سوزان فلوریدا گرما و هر فارغ التحصیل ارشد محدود به حداکثر چهار مهمانان. او "پس از حزب" متشکل از 10 نفر از جمله فلوریدا و خاله و یک زن و شوهر از دوستان نزدیک او باشد. آن را کاملا یک یاس از طرح برای فارغ التحصیلی باش در Universal Studios Orlando.

سپس دوباره پس از لغو کورتنی ارشد پارگی کیسه آب او 18th, جشن تولد و هیجان انگیز آخرین روز مدرسه به اشتراک گذاشته شده توسط تمام سالمندان است. این واقعا سخت است که بدانید چه چیزی برای گفتن به بچه ها که فقط فارغ التحصیل شد. این است که به طور معمول هنگامی که شما احساس می کنید خود را بیشتر پر انرژی امیدوار و هیجان زده در مورد آینده خود را.

من هنوز هم به یاد داشته باشید در تابستان پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان به عنوان یک نقطه بالا و زمانی که من احساس ترین ضد گلوله و اعتماد به نفس است که من تا کنون احساس می شود. باید آن را سخت تر به احساس می کنید که راه های این روز است.

مرتبط:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

سال پیش نوشتم یک ستون مشاوره دادن به فارغ التحصیل از سالمندان. دریافت محل کار تجربه من به آنها گفتم. نترس از آن لذت ببرید در محل کار دلیل این که شما را صرف بیشتر از زندگی خود را وجود دارد. اتصال و دریافت به دانستن دیگران است.

پس از مشاوره که ترجمه را به جهان کنونی ما. چه خیلی چیزهای دانش من به اشتراک گذاری با ما جدیدترین grads? آیا رفتن به کالج keggers مگر اینکه شیر است slathered در ضد عفونی کننده دست? مطمئن باشید که برای به دست آوردن کارآموزی تجربه در رشته تحصیلی خود را — مگر, البته, دفتر بسته شده است چرا که آنها همه کار از راه دور?

سپس من تصادفا در سراسر مقاله مورخ بروک L. دمنده که درخشان گرفته شده از تاریخ فارغ التحصیلی سخنرانی. منتشر شده در "دیدگاه درباره تاریخچه" اخبار, مجله آمریکایی تاریخی انجمن آن را به من یادآوری است که این اولین بار نیست کلاس فارغ التحصیل در میان ترسناک حوادث و عدم اطمینان است.

در سال 1917 راست به ایالات متحده پیوست جنگ بزرگ یک شروع سخنران گفت: فارغ التحصیلان: "کل ساختار استادانه درست شده از تمدن مدرن به نظر می رسد فاسد شده به گرد و غبار." (چگونه است که برای یک بروید-دریافت-'em پپ صحبت کنید؟)

یا تصور کنید آنچه در آن مانند به فارغ التحصیل در میان اعماق رکود بزرگ و یا در طول جنگ جهانی دوم است. در آن دوران Henry Luce خالق زندگی, مجله گفت: فارغ التحصیلان: "همه ما آرزو می کنم که ما ممکن است به شما خوش آمد به یک نوع متفاوت از جهان از آن در حال حاضر است."

حتی پس از جنگ وینستون چرچیل می ترسم فارغ التحصیلان از کالج وستمینستر نیم به مرگ با معروف خود "پرده آهنین" آدرس آنها گفتن که "سایه کاهش یافته است" بر جهان است. آن بود که چرچیل به آنها یادآوری یک "لحظه جدی برای دموکراسی آمریکایی یک عصر از درد است."

برخی از این موانع بودند بیشتر موذی. در 1950s Adlai استیونسون شناخته شده به عنوان "مترقی" رهبر حزب دموکرات گفت پرینستون همه مرد فارغ التحصیلی کلاس سالمندان که قدرت خود را "عملا فراتر از اندازه گیری." او آنها را تشویق به فکر می کنم برای خود "برای شما یک ماجراجویی بزرگ در یک تکان دهنده در حافظهی مردان است."

او همچنین گفت: تمام فارغ التحصیلان زن از کالج اسمیت که کار خود را به عنوان "فروتن دار" بود به نگه داشتن شوهران خود را "هدفمند" و "کل." در حالی که مردان خود را می تواند تضمین بقای رایگان خود را وظیفه شناس همسران خواهد بود "در اتاق نشیمن با یک کودک در دامان خود و یا در آشپزخانه با یک درب بازکن قوطی در دست خود را. اگر شما واقعا باهوش شاید شما حتی می توانید تمرین خود را صرفه جویی در هنر که unsuspecting مرد در حالی که او را در حال تماشای تلویزیون!"

در دهه 1960 "منطقه گرگ و میش" خالق Rod Serling فارغ التحصیلی آدرس ترکیبی از برروی گورو مد و Sgt. جو جمعه: می پوشند آنچه شما می خواهید برای پوشیدن دارم. رشد ریش و یا اصلا رشد ریش. طلب کردن و رفتن به ویتنام و یا در خانه بمانند و اعتراض به جنگ. اما نمی رویم "خرناس چسب و تلاش LSD."

با که در ذهن ممکن است کلاس 2020 از طریق این باشه دستیابی به برخی از انعطاف پذیری و حکمت در این فرآیند است. فقط فراموش نکنید که خود را Lysol دستمال مرطوب.

بایگانی: جزئیات بیشتر از Tammy سویفت ستون

خوانندگان می تواند رسیدن نویس Tammy سریع در tswiftsletten@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب