دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جو بایدن مبارزه برای برتری در سیستم عامل رسانه های اجتماعی

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 6 2020 10:12:23 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 6 2020 10:12:23 am
Donald Trump, trump likes masks, US coronavirus cases, US covid precautions, رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است 82.4 میلیون دنبالکننده در توییتر و 28 میلیون followers on Facebook. (منبع: ایسنا)

در روز به طور متوسط جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می فرستد حدود 14 پست به 28 میلیون Facebook پیروان مبارزات انتخاباتی خود حساب. خود را دموکرات رقیب جو بایدن ارائه حدود نیمی که بسیاری از پست ها به مخاطبان فقط 2 میلیون نفر است.

این شماره ها به طور مشابه اریب در حوزه های دیگر از چشم انداز رسانه های اجتماعی.

در توییتر مغلوب ساختن پیشی جستن 82.4 میلیون پیروان کوتوله بایدن را 6.4 میلیون نفر است. رییس جمهور در این سال ها صرف پرورش ragtag دیجیتال "ارتش" از الگوی رفتاری سازان سیاسی و اثرگذارندهها که retweet کمپین پیام صدها بار در روز. مغلوب ساختن پیشی جستن است outspending بایدن در گوگل و یوتیوب تبلیغات تقریبا 3 به 1.

خود را به عنوان انتخاب مجدد پیشنهاد چهره رشد موانع تقدم خود را در این گیج کننده دیجیتال جهان است که یکی از برترین مزایای به او یک پلت فرم برای ارتباط با هواداران و فشار یک پیام است که نادیده اش آسیب پذیری های مرتبط با این بیماری همه گیر بیکاری و روابط. بایدن و متحدان او در حال حاضر مشغول به کار feverishly برای ایجاد یک رسانه اجتماعی نیروی خود را.

برای اولین بار بایدن outspent مغلوب ساختن پیشی جستن در Facebook تبلیغات در ژوئن ریختن دو بار به عنوان مقدار پول به پلت فرم به عنوان رئیس جمهور. مبارزات انتخاباتی خود را است, استخدام, Instagram حامیان به برگزاری مجازی جمع آوری اعانه. و آن را توطئه راه به بسیج قدرت صدها نفر از نوجوانان در Infinite که محفوظ بلیط برای مغلوب ساختن پیشی جستن اخیر, اوکلاهما, کمپین تجمع و زمان اعتبار برای غرق شدن این رویداد با مصنوعی باد جمعیت تعداد قبل از آن آغاز شد.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن شروع به سر ممکن است دشوار برای غلبه بر.

"معاون رئیس جمهور بایدن و تهمت بسیار چالش های مختلف در حال حاضر گفت:" تارا McGowan, بنیانگذار لیبرال دیجیتال شرکت مخفف و سابق دیجیتال مدیر دموکراتیک super PAC اولویت های ایالات متحده آمریکا در طول مبارزات انتخاباتی 2016. "مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز به نگه داشتن خود را پایه و ... معاون رئیس جمهور بایدن نیاز به تعریف و در بسیاری از راه های معرفی خود را به شما رای دهندگان جدید و بالقوه هواداران است."

اما مغلوب ساختن پیشی جستن دسترسی آزادانه به میکروفون دیجیتال مواجه است محدودیت های آن است.

توییتر شروع به بررسی واقعیت مغلوب ساختن پیشی جستن مطالب شامل یک ساخته شده است که ادعاهای بی اساس که پست الکترونیکی-در رای گیری که منجر به تقلب. این شرکت همچنین هشدار به کاربران زمانی که رئیس جمهور ارسال شده دستکاری و آن را مخفی توییتر خود تهدید در مورد تیراندازی غارتگران در مینیاپولیس.

تحت فشار در ماه ژوئن به عنوان شرکت های بزرگ yanked تبلیغات از خود سایت Facebook وعده داده شده آن را برچسب مغلوب ساختن پیشی جستن پست های زمانی که آنها را به شکستن قوانین در سراسر رای گیری و یا گفتار نفرت. ویدئو پلت فرم پیام Snapchat ماه گذشته نیز گفت: آن را نگه دارید رئیس جمهور حساب فعال و قابل جستجو را متوقف نمایشگاه پروفایل خود را بر روی پلت فرم. و در یک حرکت به سرکوب نفرت و خشونت سخنرانی آنلاین نظر فروم Reddit تصمیم به ممنوعیت یکی از رئيس جمهور پرکار ترین فن انجمن The_Donald.

trump campaign, trump us elections, trump protest رئیس جمهور ثابت رسانهها روزمره کاربران کمک می کند تا طرفداران احساس متصل به او است. (منبع: عکس از آسوشیتدپرس)

مغلوب ساختن پیشی جستن و بایدن باید کاملا واگرا تاکتیک در رسانه های اجتماعی.

یک محور از مغلوب ساختن پیشی جستن دیجیتال در تلاش است این تیم مغلوب ساختن پیشی جستن آنلاین! شبانه پخش زنده جریان در Facebook, Twitter, Instagram و کشش یک جریان آنلاین پلت فرم. این برنامه ویژگی تهمت عملیاتی از جمله دختر در قانون لارا تهمت و معاون رئیس جمهور مایک پنس.

تهمت نیز توییتهایی با خیلی بیشتر از سرعت ارسال بیش از 160 پیام های توییتر در طول هفت روز شروع 14 ژوئن یک تحلیل آسوشیتد پرس از مغلوب ساختن پیشی جستن و بایدن حساب نشان می دهد. بیش از 50 از مغلوب ساختن پیشی جستن پست شد و رسانهها از مجموعه ای از کاربران که شامل ارتش ایالات متحده راست الگوی رفتاری گذاران محافظه کار, اخبار رسانه های کمتر شناخته شده در کنگره نامزدها و ناشناس حساب که در برخی از موارد ترویج تئوری های توطئه است.

رئیس جمهور ثابت رسانهها روزمره کاربران کمک می کند تا طرفداران احساس متصل به او گفت: لوگان طبخ یک کانزاس internet meme maker که کار مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور منظم ارتقا در حساب های رسانه های اجتماعی.

"رئیس جمهور تهمت تیم آنها در ترکیب با رسانه های اجتماعی فرهنگ است چرا که آنها در حال وارد شدن به بسیار مشکل گفت:" آشپز که حساب توییتر @CarpeDonktum شد به طور دائم به حالت تعلیق در هفته گذشته برای نقض کپی رایت. او الگوهای رفتاری هستند بحث برانگیز به خاطر او تغییر ویدئوها به مسخره مغلوب ساختن پیشی جستن رقبای سیاسی از جمله بایدن.

کاربران توییتر را جشن می گیرند در حال ترجمه توسط رئیس جمهور و یا حلقه درونی خود مانند رئیس جمهور, پسر, Donald Trump Jr., که بیش از 5 میلیون پیروان.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیروان دیدن تولید امیز الگوهای رفتاری و یا فیلم ها به عنوان یک بازی که در آن جایزه نهایی یک پاسخ از رییس جمهور گفت: میشا Leybovich یک تکنولوژی کارآفرین که تولید رسانه های اجتماعی تعامل محصولات است که حمایت از نامزدهای دموکرات و باعث می شود.

"فن پایه است که با داشتن یک انفجار" Leybovich گفت. "اگر آنها هرگز به طرفداران توانایی تقویت شود توسط رئیس جمهور به مخاطره خواهد بود پایین تر است."

بایدن گیر کرده به یک روش مرسوم, به tweeting, نزدیک به 60 messages در آن زمان تنها تعداد انگشت شماری که رسانهها از تایید حساب مانند سابق رئیس جمهور باراک اوباما و یا تاسیس رسانه های خبری. هر تصویری بایدن توییتی بیش از آن هفته در ماه ژوئن تولید شد توسط انتخاباتی خود را.

اما اثربخشی کمپین پیام نیست فقط در مورد اعداد و گفت: Jennifer Mercieca یک لفاظی های سیاسی استاد در Texas A&M University.

"اگر شما می خواهید برای مقایسه توجه و تعامل معیارهای آن ممکن است شبیه به مغلوب ساختن پیشی جستن راه پیش رو اما این توجه و خشم نیست همیشه خوب" Mercieca گفت. "هنگامی که یک کودک پرتاب اوقات تلخی شما به آنها توجه اما آن را نمی کند چرا که شما تایید رفتار خود."

Joe Biden launches formal search for presidential running mate جو بایدن outspent دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در Facebook تبلیغات در ماه ژوئن. (منبع: ایسنا)

در واقع بایدن کمپین معتقد است که با وجود اینکه outmatched در رسانه های اجتماعی خود را در تعامل قوی است.

"راه که آنها درمان خود را حامیان آن را در مورد حواس پرتی. آن را در مورد نگه داشتن آنها را عصبانی گفت:" راب فلاهرتی بایدن کمپین دیجیتال مدیر. "برای ما آن را در مورد چگونه ما را شما احساس می کنید مثل شما به ارمغان آورد به کمپین."

کمپین ایجاد Facebook, گروه, برگزاری مجازی حوادث در Instagram و همکاری با رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها که ایجاد پست در حمایت از مبارزات انتخاباتی.

یکی از این گروه است که یک Instagram حساب به نام پخت بایدن که نان پزد و کشتی خمیر ترش غذای سراسر کشور در ازای کمک های مالی به بایدن. گروه متولد شد و از آنچه در بروکلین اجرایی بازاریابی Domenic Venuto برای اولین بار دیدم که پاسخ ناکافی از بایدن انتخاباتی برای مغلوب ساختن پیشی جستن طعنه و تئوری های توطئه است.

Venuto گفت: او می آیند به درک کمپین استراتژی های دیجیتال از نادیده گرفتن تهمت حملات.

"آنها شده ایم بسیار خوبی در ترویج ارزش ها و shying دور از baited به همان تاکتیک (به عنوان برگ برنده های کمپین)," Venuto گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب