پس از پشتوانه دور ماه گذشته Simplot تحت فشار قرار دادند برای یکی دیگر از توده coronavirus آزمون; هشت کارکنان وجود دارد که تست مثبت

که تلاش می آید در مدت کوتاهی پس از این شرکت پا را از دولت و شهرستان-led طرح برای تست کارگران در کارخانه خود را

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

که تلاش می آید در مدت کوتاهی پس از این شرکت پا را از دولت و شهرستان-led طرح برای تست کارگران در کارخانه خود را خاموش دروازه درایو ماه گذشته. رهبران شرکت با نزدیک شدن به مقامات شهرستان در مورد دوم توده آزمون در هفته گذشته.

این شرکت کارخانه بسته شده است حدود دو هفته است. خدمه تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده شروع به بازگشت به کار در صبح روز جمعه قبل از کارکنان شروع به بازگشت در روز یکشنبه. عملیات در حال برنامه ریزی برای از سرگیری در دوشنبه, مه 11.

"در حالی که ما در حال آماده شدن برای دریافت این گیاه را به بالا و در حال اجرا ما می خواستیم به ما کارکنان خیابان برای آزمایش" جاش اردن Simplot مدیر ارتباطات گفت: امیدوار-برای تست دوم.

این طرح کارکنان شهرستان گفت: برای انجام آزمایش های جدید در چهار شنبه, مه 6. که از طریق کاهش در میان ایالت کمبود تست تجهیزات است که لغو برنامه های مشابه در فارگو و ویللیستن اوایل این هفته با توجه به شهردار مایک براون و شهرستان مدیر تاد Feland.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

درخواست ظاهری در مورد چهره برای بویزی آیداهو بر اساس ag غول پیکر: داکوتای شمالی و چنگال مقامات بهداشت برنامه ریزی برای آزمون Simplot کارکنان و "تماس نزدیک" از افرادی که کار در LM قدرت باد در آوریل 23, اما Simplot مدیران در زمان یک گام به عقب را از شب قبل. در یک ایمیل با عنوان "Simplot موقعیت در تست" Kayce مکیوون ارشد شرکت مدیر جهانی و منابع انسانی گفت: شهرستان و کارکنان دولت است که این آزمون ها که رفته اند به کارکنان خود را بهتر خواهد بود استفاده عموم مردم به خصوص "آسیب پذیر" جمعیت.

North Dakota National Guard personnel conduct COVID-19 testing in the Alerus parking lot Thursday. Eric Hylden / Grand Forks Herald

داکوتای شمالی گارد ملی پرسنل انجام COVID-19 تست در Alerus پارکینگ پنج شنبه. اریک Hylden / چنگال بزرگ هرالد

"تدارکات به موفقیت شرکت در قبلی تست شده اند بیش از حد دشوار" اردن گفت: هرالد پنج شنبه.

مکیوون نامه که به او فرستاده می شود شب قبل از توده آزمون اشاره نمی کند مشکلات لجستیکی.

"در حالی که ما قدر این پیشنهاد," او نوشت: "ما به شدت احساس میکنیم که این تست باید در دسترس عموم مردم بسیاری از آنها ممکن است دسترسی به رایگان و تست در دسترس کارکنان است."

شهرستان و کارکنان دولت هیچ ظاهری نشانه ای است که این شرکت تا به حال خودداری کردند در توده آزمون تا زمانی که آن را باز به عموم مردم در مورد سه ساعت پس از آن آغاز شد. صدها نفر از مردم شرکت کردند از جمله بسیاری از Simplot کارکنان که در مورد آن شنیده طریق Grand Forks-رسانه های منطقه از جمله هرالد.

روز بعد از آزمون Simplot کارکنان اعلام کرد که یک کارمند وجود دارد تا به حال آزمایش مثبت است. این معلوم نیست اما در صورتی که مورد شناسایی شد در توده آزمون.

داکوتای شمالی از اعضای گارد ملی آزمایش 714 مردم آن روز. دبی سوانسون که سران این شهرستان در بخش بهداشت و درمان بعد از آن گفت که از 30 از 62 افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 شد LM قدرت باد کارکنان. او تا به حال هیچ گونه آمار و ارقام برای Simplot.

"من نمی باید هر گونه اطلاعات دیگر در گروه های دیگر چون ما نمی توگا آن است که اطلاعات خاص" سوانسون به خبرنگاران گفت: در مارس 29 کنفرانس مطبوعاتی.

Simplot تعطیل کردن کارخانه خود را برای تمیز کردن هفته از آزمون و برنامه ریزی شده است برای شروع بازگشایی این آخر هفته. اردن گفت: این یک روال shutdown که در اصل برنامه ریزی شده برای روز شنبه, مه 7 نقل مکان کرد تا به سرعت گسترش ویروس.

این شرکت اعلام تعطیلی در روز شنبه, مارس 21 -- دو روز قبل از برنامه ریزی توده تست -- اما ظاهرا در آثار هفته قبل. در آوریل 3, دان تاکر, گیاه, منابع آب, مدیر گفته هاروی Gullicks ارشد مدیر پروژه در شرکت مهندسی AE2S که گیاه را به طور موقت متوقف عملیات با توجه به همه گیر با توجه به یک ایمیل Gullicks ارسال به Tod Matelski یک سرپرست در گرند فرک' تصفيه خانه فاضلاب.

امور خارجه و بهداشت شهرستان در انتخابات گفت: آنها می خواستند برای تست Simplot کارکنان به دلیل "ما بررسی راه COVID-19 در انبار-نوع تنظیم و برای کشف وجود دارد, نشانه های اضافی در جامعه گسترش در گرند فرک" با توجه به نیکول Peske های داکوتای شمالی, وزارت بهداشت, ارشد ارتباطات. "حوزه" از مارس 23 آزمون مشخص شد به طور مشترک توسط کارکنان دولت در بخش بهداشت و درمان این داکوتای شمالی گارد ملی و چنگال بزرگ بهداشت عمومی.

فراتر از هشت موارد مثبت اردن ادعا کرد که در روز پنج شنبه یک جفت از پیمانکاران در Simplot آزمایش مثبت برای COVID-19 ماه گذشته.

در آوریل 22, اسکات لوند یک مدیر تضمین کیفیت در Simplot گفت Feland, شهرستان, مدیر, که پیمانکاران مشغول به کار AgWorld یک شرکت است که نمرات Simplot را سیب زمینی خام. پیمانکاران او ادعا کرد کار در یک ساختمان مجزا و نه وارد تولید این شرکت تسهیلات.

مارس 22 Simplot نامه در مورد چنگال بزرگ COVID-19 تست



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن