توافق در UND به عنوان ترم پاییز بافندگی

بیشتر از زمان صرف شده در داخل خانه را شامل پوشیدن پوشش صورت و اجتماعی فاصله برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399

بیشتر از زمان صرف شده در داخل خانه را شامل پوشیدن پوشش صورت و اجتماعی فاصله برای جلوگیری از گسترش coronavirus. وجود خواهد داشت بیشتر ضد عفونی کننده دست ایستگاه ها و محدودیت های در مورد چگونه بسیاری از مردم می تواند در حوادث. بعضی از کلاس ها برگزار خواهد شد حضوری و آنلاین در همان زمان.

"من فکر می کنم که فلسفه این است که (دانشگاه) در تلاش برای آن را به صورت عادی از یک سال به عنوان امکان پذیر است اما با کمک هزینه برای ایمنی گفت:" تام دنیس است که بخشی از UND ارتباطات بخش.

به عنوان دانشگاه آماده برای ماه آینده بازگشت از دانش آموزان coronavirus و مسائل مرتبط با این بیماری همه گیر در حال رییس نگرانی در میان UND رهبران چند تن از آنان شرکت کردند در این هفته در یک ساعت-بحث طولانی با چنگال بزرگ هرالد هیئت تحریریه.

دبی ستررس موقت شهردار و معاون رئیس جمهور در امور علمی گفت: دانشکده شده اند "فوق العاده شلوغ" آماده سازی خود را برای سقوط کلاس, آیا کسانی که کلاس را در شخص به صورت آنلاین و یا ترکیبی از هر دو.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این بسیار قابل توجهی در شرایط چقدر می رود در یک سال تحصیلی" Storrs گفت.

اما برنامه ریزی برای ترم آینده فراتر از برنامه درسی و در حال حاضر شامل فقط چگونه کلاس را تابع در پاییز: چگونه بسیاری از دانش آموزان در هر کلاس ؟ جایی که آنها نشسته است ؟ چگونه بسیاری از آنلاین خواهد بود?

برنامه های در حال کنار هم قرار دادن توسط اعضای هیات علمی و کارکنان بخش صندلی و رؤسای برای تعیین بهترین جا برای هر کلاس درس وضعیت که ممکن است به معنای چیزی متفاوت برای علوم آزمایشگاه در مقابل انگلیسی سخنرانی.

"آن را به باز کردن کل پردیس ملاحظه" Storrs گفت.

این دانشگاه ایجاد کرده است دستورالعمل برای دانشجویان و کارکنان دانشکده الزامی به استفاده از پوشش صورت. ماسک به احتمال زیاد خواهد شد فرسوده در طول سال تحصیلی.

ماسک مورد نیاز خواهد بود زمانی که کسی در داخل خانه و یا در تعامل با فرد دیگری. ماسک مورد نیاز نمی باشد در حالی که در خارج از منزل اگر 6 پا راه دور می تواند نگهداری می شود.

"اگر جسمی فاصله نمی تواند حفظ شود و آنها در مجاورت آنها مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن چهره و پوشش" UND رئیس جمهور اندرو Armacost گفت. "و پس از آن اگر کسی در خارج از دانشگاه و به نمایندگی از دانشگاه خواهد شد که یک مورد که در آن ما نیاز به آنها را به پوشیدن پوشش صورت نیز هست."

Armacost گفت: این دانشگاه است که "انتظار و به شدت تشویق" آن دانشجویان و استادان و کارکنان به رعایت دستورالعمل "هر کجا که هستند."

این دانشگاه دارای مشخص های مختلف گروه های در معرض خطر از دانش آموزانی که ممکن است مطرح بالاتر احتمال ابتلا COVID-19 با توجه به این که اغلب طبیعت نزدیک از فعالیت های خود را و یا رشته های تحصیلی. کسانی که در گروه های در معرض خطر از جمله ورزشکاران حمل و نقل هوایی, دانش آموزان, دانش آموزان شرکت کننده در هنرهای نمایشی و کسانی که سلامت در زمینه های مرتبط – تست خواهد شد در یک نرخ بالاتر اگر دانشگاه-آزمایش های وسیع رخ می دهد این سقوط.

تست خواهد شد یک عامل مهم در این پاییز Armacost گفت. او امیدوار است UND قادر خواهد بود به "تست همه مردم در محوطه دانشگاه زمانی که آنها بازگشت و پس از انجام تست های دوره ای در طول ترم پاییز." داکوتای شمالی دانشگاه سیستم است که به دنبال به انجام ایالت تست از دانش آموزان قبل از بازگشت آنها در پاییز. جزئیات این طرح هنوز هم در آثار.

این دانشگاه در روند اخذ تست تجهیزات است که می تواند در نتیجه در حدود چهار ساعت به صورت مکمل تست. دستگاه – نام تجاری خود را است Hologic پلنگ – در مورد هزینه $135,000 گفت: Jed لرزد معاون رئیس جمهور در امور مالی و عملیات UND. این دستگاه می تواند اجرا شود در مورد 1,150 آزمون در 24 ساعت.

اما لرزد به ذکر است که گرفتن منابع برای انجام تست ممکن است روی حیله و تزویر به خصوص که کشورهای دیگر شاهد افزایش موارد مثبت. علاوه بر این تست می تواند گران قیمت. بین نیروی کار و مواد مصرفی هزینه خواهد شد در مورد $132 در هر آزمون.

"ما آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت برای سلامت دانش آموزان و همچنین برای پاسخگویی به نیازهای فوری COVID," لرزد گفت.

دستگاه پرداخت خواهد شد به عنوان یک دانشگاه عامل هزینه است. لرزد گفت: این دستگاه می تواند مورد استفاده برای انجام تست دیگر فراتر از COVID-19 و می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا در آینده برای این دانشگاه.

این دانشگاه به تازگی میزبان یک رویداد که در آن از 1000 آزمايشات انجام شده توسط داکوتای شمالی گارد ملی و دیگر مقامات بهداشت عمومی. از 1000 تست های چهار بازگشت مثبت است.

ستررس امیدوار است برای دیدن بیشتر دانش آموزان ثبت نام برای کلاس ها در پاییز. او گفت: آمار اولیه نشان می دهد که بسیاری از دانشجویان دانشگاه نیز ثبت نام برای کلاس های آنلاین. بسیاری از کسانی که در کلاس های آنلاین در حال پر کردن و نه به سرعت.

به طور کلی ثبت نام شده است "کیسه مخلوط" Armacost گفت.

"ما صبر کنید و ببینید" او گفت:. "ما نمی خواهد برای مطمئن دانند تا زمانی که مردم شروع پله پا در محوطه دانشگاه. من فکر می کنم ممکن است وجود دارد خانواده ها تصمیم گیری طول تابستان به عنوان به خوبی."

ستررس گفت UND داده است که پس از یک روند ملی با دانشجوی سال اول شماره های پایین در مقایسه با این زمان در سال گذشته است. دانش آموزان ممکن است انتظار برای تصمیم گیری به طور بالقوه با توجه به محدودیت های مالی و یا به عنوان خانواده صبر کنید برای وضوح بیشتر برای ترم آینده.

اعداد نمی آیند به عنوان یک شگفتی بزرگ به UND رهبران.

"ما برنامه ریزی شده برای این" Storrs گفت. "ما در حال انجام بسیاری از کمک به برقراری ارتباط به دانش آموزان آنچه را که آنها می توانید انتظار برای این سقوط. من فکر می کنم به عنوان به زودی به عنوان آنها به وضوح بیشتر آنها قادر خواهید بود به برخی از تصمیم گیری در مورد آینده در پاییز."

در جلسه روز سه شنبه هرالد خواسته UND رهبران در مورد نگرانی های خود را فوری به سال تحصیلی بافندگی.

پاسخ:

در جلسه روز سه شنبه هرالد خواسته UND رهبران در مورد نگرانی های خود را فوری به سال تحصیلی بافندگی.

Armacost: با نگاه به آینده Armacost گفت: علاوه بر کوتاه مدت نگرانی با ویروس این دانشگاه همچنین در نظر گرفتن طولانی مدت انشعابات با بودجه.

ثبت نام شماره را یک تاثیر بزرگ در چگونه UND کرایه در آینده دوساله به خصوص به عنوان درآمد دولت ممکن است در یک نقطه فرار بهار آمده.

"چه تضمینی می توانید ما را از مجلس برای ثبات دراز مدت برای بودجه بالاتر از اد و بودجه در UND?" Armacost پرسید. "در دراز مدت بودجه است که واقعا مهم است."

Armacost گفت: این دانشگاه نیز به نگه داشتن آن "چشم در استراتژی دراز مدت برای UND" و چه در آموزش عالی به نظر می رسد در آینده 10 تا 30 سال در UND.

ستررس: ستررس گفت: در اینجا است که هنوز هم بسیار برنامه ریزی و آماده شدن برای انجام امور تحصیلی پاییز امسال حتی فراتر از کلاس درس. چه خواهد بود بهترین پروتکل برای غرور و افتخار از شمال marching band به عمل ؟ چگونه تئاتر محصولات و رویدادهای موسیقی بروید با خیال راحت ؟

"وجود دارد همه این اجزای دیگر که دور از دانشگاهی, تجربه," او گفت:. "این جایی است که من احساس وحشت و نگرانی است-مطمئن شوید که ما متفکر و برنامه های که ما مقامات بهداشت عمومی در دانشگاه و ما همه گیر تیم در حال بررسی آنها را به مطمئن شوید که آنها به دنبال امن ترین دستورالعمل های ممکن است. آن را به یک مقدار زیادی از کار و رؤسای صندلی و دانشکده ها همه با هم کشیدن به انجام این کار است."

Meloney Linder, معاون رئيس جمهور از بازاریابی و ارتباطات: Linder گفت: تیم او در حال کار از نزدیک با امکانات برای اطمینان از وجود علامت ها و پیام ها در محوطه دانشگاه به آموزش مردم در رفتارهای مورد انتظار در محوطه دانشگاه در طول بیماری همه گیر.

"علاوه بر آن که زیادی وجود دارد که در UND فراتر از فقط COVID و مطمئن شوید که ما در حال گرفتن کلمه در مورد فعالیت های بزرگ است که اتفاق می افتد," او گفت:. "است که متوقف نمی شود فقط به دلیل COVID."

لرزد: Shivers گفت: "مهم ترین چیز شروع می شود با این واقعیت است که دانشگاه رفتن است باز شود."

او گفت: این دانشگاه شده است "انجام بهترین نوع برنامه ریزی ما می دانیم که چگونه به انجام" به بیش از 13,000 دانشجویان اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه در ماه آینده.

"ما در حال انجام بهترین های ما را امتحان کنید به شکل از چگونه به آن را در امن ترین راه ممکن است و نخ و سوزن بین کمک به مردم درک آنچه آنها می توانید انجام دهید به منظور احترام به دیگران و در همان زمان واقعا لذت بردن از آنچه یک تجربه است همه چیز در مورد -- ملاقات با افراد جدید در اختلاط با افراد جدید و آینده را برای پیدا کردن کسانی که دوستان شما نشده اند قادر به دیدن برای سه ماه یا بیشتر," او گفت:.

لرزد گفت: اعضای هیات علمی و کارکنان می خواهند به کار در "خوبی و محیط امن" در حالی که همچنین شاهد "همه پر جنب و جوش و لذت بخش جنبه از زندگی بیش از حد."

"امیدوارم ما در حال گرفتن ترکیب مناسب. و تا کنون به طور کلی احساس می کنم مثل ما," او گفت:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب