Snowbirds بازگشت به مینه سوتا پیدا قرنطینه نگرانی و خانه

هنوز هم زمانی که آب و هوا گرم آنها بازگشت از شمال به خانواده و دوستان خود را و محل آنها در نظر واقعی خود را در

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

هنوز هم زمانی که آب و هوا گرم آنها بازگشت از شمال به خانواده و دوستان خود را و محل آنها در نظر واقعی خود را در خانه در اوون لیک حدود 40 مایلی شمال Grand Rapids, Minn.

آنها معمولا بازگشت در ماه آوریل است. اما به عنوان COVID-19 شروع به گسترش در سراسر کشور Argirs در نظر گرفته و قرار ماندن در نیومکزیکو. رابین یک پرستار بازنشسته, نگران شوهرش است که در مولتیپل اسکلروزیس سفر و اقامت در هتل.

اما به عنوان متحده شروع به قرار دادن stay-at-home سفارشات در جای خود زن و شوهر شروع به نگرانی آنها ممکن است به عقب بر گردیم به مینه سوتا است.

"پس یک روز صبح ما فقط و تصمیم ما برای رفتن ... فقط انداخت همه چیز در پشت کامیون. و از همه ما رفت!" رابین Argir گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن را اواسط ماه مارس. وجود ندارد بسیاری از اتومبیل در بزرگراه. و کسانی که به یاد می آورد Argir بیشتر از نه متعلق به شخص Minnesotans.

"همه تکان دادن و بوق می زدند" او گفت:. "همه ساخت حج به جمع و سرپا ایستادن کردن."

بیش از 44,000 Minnesotans خود را صرف زمستان در جایی دیگر. برخی مانند Argirs در حال حاضر به خانه می آیند. دیگران خود را به تاخیر انداخته می گرداند. برخی هنوز تصمیم گرفت اگر آنها را — وزن خطرات ناشی از سفر در کنار آنچه که آنها در حال شنیدن از جوامع آنها می خواهند به بازگشت به.

کلی چندلر که موفق Itasca County سلامت عمومی بخش شنیده است کسانی که نگرانی بیش از حد او گفت: "مردم در حال رفتن به بازگشت. آنها در حال رفتن به گسترش ویروس. آنها در حال رفتن به تاخت و تاز کردن فروشگاه های ما."

کارول استیل که اجرا می شود یک orchid farm با شوهرش حدود 9 مایل در خارج Grand Rapids گفت که او عصبی می شود زمانی که او اجرا می شود کارهای در شهر و برخورد مردم در فروشگاه ها نیست با پوشیدن ماسک.

"و من تعجب می کنم که: از کجا آمده بود؟" "آیا آنها در حال حاضر از جایی که نمی مراقبت با مقررات به نگه داشتن مردم بی خطر است؟"

در سراسر شمال مینه سوتا جوامع در حال تلاش برای حمله به یک روی حیله و تزویر تعادل بین جامعه و سلامت اقتصادی.

برخی از ساکنان نگران هستند که snowbirds دوم-صاحبان خانه و گردشگران به طور بالقوه می تواند حمل بسیار مسری coronavirus به استان ها با محدود مراقبت های بهداشتی ظرفیت برای درمان بیماران مبتلا به بیمار. اما مالی واقعیت این است که فقط به عنوان stark: کسانی که فصلی بازدید کننده نیروی حیاتی از بسیاری از جوامع تابستان اقتصاد.

برخی از اماکن از جمله Bayfield شهرستان در شمال غربی ویسکانسین و کوک کانتی در حد شمال شرقی مینه سوتا — سرعت در زمان یک خط سخت درخواست بازدید کنندگان حتی کسانی که اموال خود را در داخل مرزهای خود را به دور ماندن برای هم بودن.

Cook County, کمیسر هایدی دوو-Kirk گفت که پیام صدمه دیده است احساسات برخی از مردم.

"من ایمیل از مردم itemizing مقدار پول آنها را صرف در اینجا و چگونه آنها حمایت جامعه" او گفت:.

اما آن را در مورد پول دوو-Kirk گفت. آن را در مورد نگه داشتن مردم بی خطر است. او گفت: بخش نرم زبان خود را بدون بازدید کنندگان مشاوره و در حال حاضر در نظر گرفتن یک رویکرد دو جانبه.

"اولین پیام این است که در محل اقامت. بماند که در آن شما هستند," او گفت:. "دومین پیام این است که اگر شما فقط تعیین می شود در اینجا و سپس هنگامی که شما در اینجا خود قرنطینه به مدت حداقل 14 روز است."

سایر استان ها در سراسر نیمه شمالی مینه سوتا از بکر به ایتاسکا به سمور دم نیز درخواست snowbirds به خود قرنطینه به مدت دو هفته زمانی که آنها می رسند در خانه های خود.

ایتاسکا شهرستان چندلر گفت: بخش سعی می شود نسبت به نگرانی های عمومی در مورد بازگشت ساکنان به طور بالقوه آوردن ویروس با آنها. اما او همچنین در مورد stigmatizing آنها. او گفت: برخی گزارش کرده اند احساس دوری و یا طرد توسط همسایگان خود است.

"که ما می گویند شما نمی توانید آمده به اموال خود را?" او گفت:. "کسی می تواند مسلما این صورت است که آنها امن تر از اینجا به هر کجا که آنها قبلا و پس از آن که خود را پشتیبانی از سیستم ها ممکن است در اینجا. ممکن است کودکان خود را. آن را ممکن است نوه های خود را."

و بازگشت از snowbirds — همراه با کابین صاحبان و گردشگران نیز حیاتی برای اقتصاد منطقه است که در حال حاضر در وضعیتی وخیم از اخراج در Blandin کارخانه کاغذ سازی در گرند رپیدز و چند تن از معادن در محدوده آهن.

"ما می خواهیم همه به امن" سعید بن DeNucci یک Itasca County کمیساریای که او نیز صاحب یک فروشگاه مواد غذایی در Nashwauk نیم ساعت در شرق گرند رپیدز ، "ما می خواهیم همه به دنبال دستورالعمل. اما در همان زمان ما می دانیم که اگر ما این ترافیک آن را می شود واقعا دشوار است."

لایحه هنسی است برنامه ریزی برای بازگشت به خانه اش در صنوبر دریاچه 30 مایل از Grand Marais, بعد از این ماه است.

"باید وجود داشته باشد یک مشکل" او گفت:. در یک منطقه از راه دور "شما تقریبا خود به قرنطینه این که آیا شما می خواهید به یا not."

سو Abrahamson که زمستان در شهر پورت لودلو, بشویید., برنامه ای برای بازگشت به تابستان خود را کابین در یک دریاچه کوچک 20 مایلی شمال غربی, Duluth, با, بدون, برق و آب در حال اجرا و در پایان ممکن است.

آنها فکر می کردند در مورد ماندن در واشنگتن برای تابستان. اما وجود بیش از حد قوی جلو و پشت خود را به خانه در تابستان.

"چیزهایی هستند که ما باید انجام دهیم در مینه سوتا," او گفت:. "ما باید به بررسی کابین. ما هنوز هم خانواده و دوستان خود وجود دارد."

شاید او را خودخواه بودن یا کوتاه اندیش, او گفت:. اما "من فقط می خواهم برای رفتن به عقب و مطمئن شوید که همه را OK. شما فقط می توانید انجام دهید بسیار بیش از تلفن. شما فقط می توانید انجام دهید بسیار بیش از FaceTime."

آبراهامسون و شوهرش در حال برنامه ریزی یک بازگشت به, مینه سوتا, چند هفته بعد از حد معمول این سال است. آنها همچنین برنامه ریزی برای بازگشت به واشنگتن از یک ماه زودتر از معمول در پایان تابستان در صورت وجود افزایش COVID-19 مورد در پاییز.

در تابستان خانه در شمال Grand Rapids, Robyn Argir گفت: او ماندم, به همراه همسرش پس از یک سفر اولیه به انبار کردن مواد غذایی.

او در آنجا ماند مشغول خواندن, ساخت پازل, گرفتن خارج و آموزش زبان اسپانیایی صحبت می کنند — چیزی که او گفت را در مفید آمده است اگر او با رفتن به نگه داشتن زمستان در نیومکزیکو.

او همچنین باعث می شود تفاوت بین snowbirds و گردشگران. او می گوید: جای او در اوون لیک است او را به خانه "به عنوان مخالف به مردم در آینده به صرف تعطیلات آخر هفته در کابین خود از (دوقلو) شهرستانها. چرا که آنها نمی قرنطینه. آنها بر روی چهار چرخ. آنها در حال رفتن به رستوران برای بایگانی اطلاعات."

او گفت: این چیزی است که او می شنود بیشتر نگرانی در مورد نگرانی است که به احتمال زیاد فقط رشد به عنوان بیشتر و بیشتر مردم شروع به گله در شمال مینه سوتا در تابستان خواند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن