UND فوتبال همچنان به جذب شمال مرز

آمریکا-کانادا مرز بسته است و در طول همه گیر اما نه قطع UND فوتبال برنامه روابط آن با همسایگان شمالی. UND آخر

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399

آمریکا-کانادا مرز بسته است و در طول همه گیر اما نه قطع UND فوتبال برنامه روابط آن با همسایگان شمالی.

UND آخرین کلامی تعهد -- گیرنده گسترده Nate Demontagnac از Burlington, Ont., -- آخرین استخدام در سابقه قوی از خط لوله کانادا به چنگال بزرگ.

Demontagnac که 6 پا-3 و 180 پوند هنوز به دیدار UND اما برای همان دبستان فوتبال برنامه به عنوان UND شروع offensive lineman Kyle Hergel و کارفرمایی تازه کار کوئنسی Vaughn.

"من فکر می کنم من ساخته شده واقعا رابطه خوبی با کارکنان مربیگری" Demontagnac گفت. "من می دانم که یک زن و شوهر از بچه ها در این تیم و آنها نوع استخدام من در راه است. آنها به من نشان داد که چگونه از آن است که وجود دارد به یک بازیکن پس از من به دست آورده دیدگاه داکوتای شمالی ترین ها را دریافت نمی. من راحت با کارکنان و احساس مانند آن را به سمت راست حرکت می کند برای من."

انتاریو بوده است که عمدتا قلمرو جدید برای UND. جنگ شاهین' موفقیت های اخیر داستان آمد از وینیپگ بود که از سابق در حال اجرا به عقب بردی اولیویرا و دفاعی پایان میسون بنت-هر دو اخیر لامپ کم مصرف پیش نویس میدارد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Demontagnac هشتمین کلامی از 2021 استخدام کلاس.

Demontagnac استخدام شد و به عنوان یک گیرنده گسترده ای اگر چه او نیز نقش ایمنی در مدرسه بالا است. UND گفته او ایمنی می تواند یک پتانسیل و موقعیت سوئیچ اگر گیرنده گسترده ای حرکت نمی کند به عنوان برنامه ریزی شده.

"من احساس می کنم یک بازیساز," Demontagnac گفت. "من فکر می کنم من می تواند کشش تیم های عمودی و بزرگ را نقش بر وسط. من احساس می کنم همه در اطراف آنها را."

Demontagnac و Vaughn تیمی برای یکی از به یاد ماندنی برجسته. Demontagnac شد و در پایان دریافت از یک بازی برنده تگرگ مری از Vaughn برای فوتبال شمال است که فقط در خارج از تورنتو است. برنامه پخش فوتبال آمریکایی و سفر به ایالات متحده برای بازی.

برنامه فصل آینده پر از عدم قطعیت با خاموش کردن مرز بین المللی.

"من فقط می خواستم که قادر به بازی توپ کالج در ایالات متحده و بهترین نقطه برای من" Demontagnac گفت: از فوتبال شمال است. "قادر به ماندن در خانه و بازی در ایالات متحده در همان زمان بود که یک گزینه بزرگ است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن