بیمه بیکاری تقلب در افزایش همه گیر ایجاد 'طوفان کامل" برای سرقت هویت

Parrell گراسمن گفت: حمایت از مصرف کننده بخش داکوتای شمالی دادستانی کل دارای پردازش بیشتر ادعای سرقت هویت در نی

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399

Parrell گراسمن گفت: حمایت از مصرف کننده بخش داکوتای شمالی دادستانی کل دارای پردازش بیشتر ادعای سرقت هویت در نیمه اول سال 2020 از هر سال در تاریخ ثبت شده. اکثریت قریب به اتفاق کسانی که ادعای 146 از 168 هستند در نتیجه از بیمه بیکاری تقلب.

"و بیشتر وجود دارد در آینده" گفت: گراسمن یک وکیل در این بخش است. "ما شاید 20-plus پلیس گزارش می دهد که فرستاده شده است به حمایت از مصرف کننده بخش انتظار واقعی تماس یا ارسال یک ID theft استشهاد."

تعداد ادعا می کند که قبل از شغل خدمات داکوتای شمالی است و حتی بیشتر. دارن Brostrom این بخش مدیر بیمه بیکاری گفت: دفتر خود را شناسایی کرده و در مجموع 647 تایید تقلب تا کنون موارد با "جدید ادعای جعلی بودن ثبت روزانه است."

این افزایش شدید در تقلب در بیمه ناشی از "یک طوفان کامل" از فرصت ها برای سارقان هویت در گیر گراسمن گفت. ترس در اطراف انتقال ویروس را باز کرده است تا طیف وسیعی از راه را برای کلاهبرداران برای جلب کردن اطلاعات حساس شخصی. این می آید در بالای چند عمده نقض داده در سال های اخیر و بیکاری خالص ایمنی به طور ناگهانی در تلاش به حساب دهها هزار نفر از نام جدید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این یک نام تجاری جدید سیستم بنابراین همیشه وجود دارد رفتن به تکه های کوچک برای کلاهبرداران به بهره برداری توضیح داد:" سارا Arntson یک افسر ارتباطات برای مشاغل خدمات داکوتای شمالی.

در خصوص هویت دزد را کشف و ضبط اطلاعات شکاف در دولت جدید و همه گیر بیکاری کمک برنامه بخشی از گسترش تلاش های کنگره برای حمایت از کار مترجمان آزاد و فرفره کارگران که به طور معمول واجد شرایط برای بیکاری.

"ما نمی باید زمینه ارتباط با این نوع از کارگر بنابراین ما لازم نیست که به عنوان اطلاعات زیادی در فایل برای آنها" Arnston گفت و توضیح داد که در بسیاری از موارد کلاهبرداران را ساخته اند نامشروع مدعیان بیکاری تحت قبلا ثبت نشده قرار گرفته است.

از لحاظ تاریخی گسترده تقلب شده است و پس از حوادث به عنوان فدرال برنامه های مداخله ای باز کرده اند تا یک سطح پهن هرچیزی از آسیب پذیری های امنیتی.

"هنگامی که ما تا به حال سیل در مینت و در بیسمارک در سال 2011 ما شاهد همان چیزی که اتفاق می افتد چرا که فدرال فاجعه برنامه ها تمایل به قرعه کشی از عناصر جنایی," Brostrom گفت.

در مجموع برخی از $318,000 در دولت فدرال و بودجه شده است به سرقت رفته در داکوتای شمالی در طول همه گیر با توجه به شغل خدمات.

"ما قادر به پنجه بازگشت برخی از این وجوه" Brostrom و افزود: "اگر ما تا به حال گرفتار آن موارد زمانی که ما انجام دادیم این موارد می تواند پرداخت کردن حدود 6.3 میلیون نفر است."

داکوتای شمالی است که نه تنها در اخیر رنج. اورژانس و مراقبت در قانون بودجه بوده است siphoned از خزانه دولت در سراسر کشور بیکاری گسترده تقلب در بیمه.

ایالات متحده آمریکا وزارت کار اخیرا تخمین زده است که ملی تلفات در طول همه گیر می تواند به میلیاردها دلار در سرقت صندوق بیمه بیکاری. واشنگتن به تنهایی نیز از دست داده و صدها میلیون دلار به طرح است.

"من باور دارم که آنچه که اتفاق می افتد با سرقت از مزایای بیمه بیکاری بخشی از یک عمده فروشی در سراسر کشور تلاش توسط یک گروه سازمان یافته جنایی در اکثر موارد" گراسمن گفت.

و در حالی که موارد تقلب در بسیاری از کشورها منجر به از دولت وابستگی به خارج-از-تاریخ نرم افزار هر دو گراسمن و Brostrom گفت: موارد تقلب در داکوتای شمالی ناشی از نقض داده در صنایع دیگر برخی از آنها ،

نقض گسترده خود در پنج سال گذشته در Equifax و Experian دو کشور بزرگترین مصرف کننده اعتباری گزارش آژانس در معرض خطر قرار داده از صدها میلیون ها نفر از آمریکایی ها است. گراسمن با اشاره به Equifax نقض به تنهایی در معرض تقریبا 250,000 اهالی داکوتای شمالی. در ضمن یک چوب خط حساب کردن از 42 متمایز نقض داده بین 2017 و 2019 شامل حداقل 250 اهالی داکوتای شمالی هر یک اجرا از حوادث اخیر که در سمت چپ بیشتر مردم آسیب پذیر در این بیماری همه گیر.

بیمه بیکاری تقلب به اندازه کافی گسترده است که دولت کار خدمات و دادستان کل دفاتر راه اندازی یک نیروی کار در همکاری با مقامات فدرال برای ریشه کن کردن مسئله ای است که قرار است یک تعداد بی حد و حصر از اهالی داکوتای شمالی در خطر است.

"برای ما آن را اجرا کنید این طیف" Brostrom گفت و توضیح داد که طرح های تقلب در حال حاضر هدف هر دو شاغل و بیکار ساکنان. "وجود ندارد هر گونه تبعیض در بخشی از جنایتکاران."

خوانندگان می توانند در رسیدن به خبرنگار آدم ویلیس, گزارش, امریکا, سپاه, عضو, در awillis@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن