پررونق هواپیمایی کسب و کار:: حمل و نقل خوک به چین در 747 جت ادم تنومند و بدقواره

توسط: تابناک | به روز شده: 11 ژوئن 2020 1:26:11 pm اقدامات برای جلوگیری از گسترش این coronavirus تقو

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده: 11 ژوئن 2020 1:26:11 pm
pigs transported on plance to china, pigs flown from france to china, coronavirus lockdown, coronavirus lockdown impact, african swine fever اقدامات برای جلوگیری از گسترش این coronavirus تقویت آن خوکی کمبود و شتاب تلاش برای افزایش جمعیت داخلی گله. (بلومبرگ)

Coronavirus به ایجاد اغتشاش و مرج در حمل و نقل هوایی تجاری اما آلکسی Isaykin را حامل محموله شده است به طور کامل لود.
Volga-Dnepr گروه پرواز بیش از 3000 پرورش خوک به چین از فرانسه در این سال است.

حیوانات — حمل و نقل 6,450 مایل (10,400 کیلومتر) در جعبه های چوبی در برگزاری یک بوئینگ 747 هواپیمای باری — استفاده می شود برای بازگرداندن محلی دام سطوح برای کمک به کاهش کمبود در بزرگترین خوک بازار پس از شیوع تب خوکی آفریقایی نابود چین گراز گله.

اقدامات برای جلوگیری از گسترش این coronavirus تقویت آن خوکی کمبود و شتاب تلاش برای افزایش جمعیت داخلی گله. چین وارد شده و در مجموع 254,533 تن گوشت در چهار ماه اول سال از آمریکا است که پیشی گرفت و اروپا برای تبدیل شدن چین به بزرگترین تامین کننده گوشت خوک. که در حال حاضر بیش از تن از 245.000 چین خریداری شده برای کل سال 2019.

باری است که نشانه ای از تغییر تقاضا که Isaykin شرکت های شناخته شده برای حمل و نقل همه چیز از ماهواره به اورژانس پل — تجربه به عنوان همه گیر reshapes خود میباشد.

این شرکت همچنین حمل و نقل ماسک hazmat مناسب و تجهیزات پزشکی و حتی خیابان-ضد عفونی وسایل نقلیه به کشورهایی مانند روسیه و فرانسه و آلمان به عنوان آنها نبرد حاوی ویروس است. Volga-Dnepr فروش گل رز 32 ٪ به $630 میلیون سال جاری از طریق آوریل در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019.

"جهانی حمل و نقل هوایی است که از طریق آن چالش برانگیز ترین زمان تا کنون اما برای حامل محموله مثل ما این شانس" Isaykin گفت: در زوم مصاحبه از مسکو. "قبلا بیش از نیمی از تمام حمل و نقل هوایی محموله انجام شد در محفظه توشه مسافر هواپیما. با این عرضه اضمحلال از بازار تقاضا برای محموله های هواپیمایی رسید و قیمت بیش از دو برابر شده است."

در حالی که تقاضا برای حمل و نقل هوایی کاهش یافته و 28 درصد در ماه آوریل در مقایسه با سال قبل از آن ظرفیت 42 درصد کاهش یافت, با توجه به بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن. Isaykin است سهام خود را در نزدیک برگزار Volga-Dnepr تخمین زده می شود ارزش حدود 700 میلیون دلار و با توجه به میلیاردرهای بلومبرگ شاخص. شرکت روسی درآمد ممکن است با افزایش یک سوم این سال به 2 میلیارد دلار Isaykin پیش بینی کرد.

گسترش جغرافیای

به طور کلی افزایش در فروش رسیده است و حتی به عنوان برخی از جریان درآمد کوچک. حمل و نقل صنعت هوا فضا کاهش یافته حدود یک سوم در مقایسه با سال گذشته Isaykin گفت.

پزشکی محصولات در حال حاضر حساب برای بیش از نیمی از جهانی حمل و نقل هوایی با e-commerce باری برای شرکت های مانند Amazon.com Inc. و Alibaba Group Holding Ltd. یکی دیگر رشد دسته.

Volga-Dnepr پا نیز تغییر Isaykin گفت.

"جغرافیای ما محموله در حال گسترش است پس از گسترش coronavirus" Isaykin گفت. "ما فقط شروع به حمل و نقل کالاهای چینی پزشکی به آفریقا و در حال گرفتن استعلام از امریکا لاتین. من فکر می کنم در هند خواهد بود."

برخی از این تقاضا ممکن است کوتاه زندگی می کردند. نرخ حمل و نقل شروع به کاهش و بازار حمل و نقل مرتبط با سلامت محموله ممکن است کاهش در نیمه دوم سال Isaykin گفت. او انتظار دارد که حجم و قیمت به ماندن در بالای "قبل از ویروس" سطح کمتر هواپیماهای مسافربری رود به پرواز.

برخی از کسب و کار جدید ممکن است هرالد تغییرات پایدار اقتصاد جهانی است. در حالی که خود را حامل است که حمل و نقل خوک به چین و همچنین گذر گاه دارایی های دیگر راه. این شرکت به تازگی حمل و نقل یک خط تولید برای ساخت ماسک برای روسیه تاتارستان منطقه از چین است.

"روند جالب است که به دست آوردن کشش در حال حاضر ما آن را به دوره قرون وسطی از قرن 21 — هنگامی که مهم استراتژیک امکانات تولید در حال نقل مکان به منظور کاهش وابستگی به چین" Isaykin گفت. "من انتظار دارم این روند به سرعت به سمت پایان سال."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن