اتحادیه اروپا را محکوم کرد حمله به آزادی مطبوعات در طول COVID-19 بحران

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 3:31:41 pm وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas همراه با همت

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 3:31:41 pm
At least they're talking: EU, UK push on with Brexit meets وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas همراه با همتایان خود در انگلستان و فرانسه و هلند با انتشار بیانیه ای در روز شنبه تاکید بر اهمیت روزنامه نگاری استقلال در coronavirus بحران است. (Kenzo Tribouillard/AP/بازنمودی)

اتحادیه اروپا روز شنبه با انتقاد از اعمال محدودیت بر رسانه ها قرار داده و در جای خود توسط برخی از کشورها در طول coronavirus بحران است. وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas نیز پا به دفاع از مستقل روزنامه نگاری یک روز پیش از روز جهانی آزادی مطبوعات در روز یکشنبه.

"آن است که به احتمال بسیار زیاد است که COVID-19 همه گیر است که استفاده می شود برای محدود کردن آزادی مطبوعات در کشورهای مختلف" اتحادیه اروپا دیپلمات ارشد جوزپ Borrell در بیانیه ای گفت: به نمایندگی از 27 عضو متحده است.

"روزنامه نگاران باید قادر به کار بدون سانسور," او اضافه شده است.

بخوانید| Coronavirus جهانی به روز رسانی 03 مه

مجارستان یک کشور اتحادیه اروپا است که زیر آتش برای محدود کردن روزنامه نگاران و آزادی در طول بیماری همه گیر.

حقوق گروه خبرنگاران بدون مرز نیز هشدار داد که بسیاری از روزنامه نگاران در سراسر جهان ممکن است در مواجهه با سانسور یا محدود آزادی به عنوان شیوع منجر به محدودیت در زندگی عمومی است.

هشدار می آید یک روز پس از چین و آمریکا یک روزنامه نگار برای 'حمله و بدنام کردن حزب کمونیست.'

مستقل روزنامه نگاری 'مهم'

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas همراه با همتایان خود در انگلستان و فرانسه و هلند با انتشار بیانیه ای در روز شنبه تاکید بر اهمیت روزنامه نگاری استقلال در coronavirus بحران است.

"این است که عمیقا مربوط به رعایت آن نشریات در سراسر جهان در حال کوچک و بسته شدن در حالی که روزنامه نگاران در حال از دست دادن شغل خود به دلیل غرق شدن درآمد" Maas گفت.

Maas در زمان به توییتر در روز جمعه برای محکوم کردن حمله به روزنامه نگاران در آلمان در برلین.

این سال را روز جهانی آزادی مطبوعات با شعار "روزنامه نگاری بدون ترس و یا به نفع" است که بر اساس اطراف اهمیت مستقل مطبوعات به عملکرد دموکراسی است.

سازمان بهداشت جهانی بارها هشدار داد از "infodemic" گسترش کاذب آنلاین اطلاعات مربوط به کوروناویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن