قطب رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری است که می تواند تعریف روابط اتحادیه اروپا

توسط: رویترز | ورشو | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 3:30:04 pm Trzaskowski می گوید که او به دنبال تحمل ب

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399
توسط: رویترز | ورشو | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 3:30:04 pm
Trzaskowski می گوید که او به دنبال تحمل بیشتری لهستان و انتقاد PiS می شود, در حالی که تعهد به لغو امور خارجه اخبار کانال TVP Info. (AP Photo/Sami Sokolowski)

قطب بودند رای گیری روز یکشنبه در یک چاقو لبه انتخابات ریاست جمهوری است که برجسته کشور را عمیق سیاسی و تقسیمات ممکن است شکل آن در آینده روابط با اتحادیه اروپا است.

وقت آندره Duda یک متحد حاکم ملی قانون و عدالت (PiS) در لیبرال ورشو شهردار Rafal Trzaskowski پس از یک کمپین است که نشان داده به شدت متضاد سند چشم انداز برای آینده است.

Duda انتخابات بسیار مهم است اگر PiS است به تعمیق اصلاحات قضایی که اتحادیه اروپا با انتقاد به افزایش کنترل سیاسی دادگاه.

رئیس جمهور دارای قدرت وتو و Trzaskowski که به گفته او به دنبال باز لهستان وعده داده است که اگر او برنده او را مسدود قانون است که او معتقد است را تضعیف هنجارهای دموکراتیک.

"(این انتخابات) مهم است زیرا از آن خواهد شد بسیار مهم برای 30 سال آینده در لهستان گفت:" Przemyslaw Bochenski یک زن 60 ساله, دکتر, در یک مرکز رای دهی در شمال ورشو.

"اگر ما مسیر درست در حال حاضر من می ترسم که لهستانی دموکراسی و لهستان, همه چیز ما ساخته شده سقوط خواهد کرد."

با توجه به اینکه لهستان رئیس جمهور دارای چند قدرت اجرائی بعید است Trzaskowski می تواند در مورد تغییر قابل توجهی اگر او به دست آورد. اما با ریاست جمهوری و همچنین مجلس سنا در مخالفت با دست PiS توانایی پیاده سازی آن در دستور کار خواهد بود مختل.

مراکز رای گیری در انتخابات دور بعد از دور اول در روز 28 ژوئن در سال 1900 به وقت تهران در نقطه ای که نتایج یک نظرسنجی خروج اعلام خواهد شد.

Duda نقاشی کرده است خود را به عنوان یک مدافع از لهستان کاتولیک ارزش و سخاوتمندانه اجتماعی به نفع برنامه است که باید تبدیل زندگی برای بسیاری به خصوص در فقیر روستایی مناطق کشور اتحادیه اروپا بزرگترین پست کمونیست عضو.

"من معتقدم که ما می تواند ساخت لهستان ما رویای یک نمایشگاه لهستان غنی لهستان قوی لهستان... a لهستان که می تواند به حفاظت از ضعیف نیست و باید برای ترس قوی," او گفت: هواداران در روز جمعه.

در حالی که Duda پاکستان ایستاده با ضعیف منتقدان می گویند مبارزات انتخاباتی خود نیز کشیده شده بر روی همجنسگرا ستیزی و یهودی ستیزی.

او در مقایسه با آنچه که او خواستار همجنسگرایان "ایدئولوژی" به دوران شوروی کمونیستی تلقین در حالی که تلویزیون دولتی این سخنگوی دولت این موضوع حساس اموال یهودیان را جبران برای حمله به Trzaskowski.

Trzaskowski شهردار ورشو پس از سال 2018 تبدیل به یک هدف برای محافظه کاران مذهبی برای ترویج حقوق همجنسگرایان پس از او در زمان شرکت در راهپیمایی غرور و متعهد به معرفی کلاس های آموزش جنسی در این شهر مدارس در خط با استانداردهای.

جرسلو Kaczynski رهبر PiS و لهستان را بالفعل حاکم گفت: Catholic television station TV Trwam در روز پنج شنبه که Trzaskowski بود که در این مرکز تلاش برای اجازه می دهد اقلیت به "ایجاد وحشت در روستاها" بقیه جامعه است.

Trzaskowski می گوید که او به دنبال تحمل بیشتری لهستان و انتقاد PiS می شود, در حالی که تعهد به لغو امور خارجه اخبار کانال TVP Info.

"آیا شما تا کنون شنیده ام چنین هوموفوبیا چنین ستیزی از جمله حمله به هر کسی که به اندازه کافی شجاع به می گویند: "ما تا به حال به اندازه کافی'," او پرسید: هواداران روز جمعه متضاد PiS استفاده از زبان با آن مخالفت سیاستمداران است.

اما در حالی که تعهد به بلوک PiS را اصلاحات قضایی و محکوم کردن حمله به اقلیت های Trzaskowski تاکید شده است که او را ترک PiS محبوب اجتماعی بهره مند شوند برنامه ها دست نخورده و نه به دنبال بالا بردن سن بازنشستگی.

Trzaskowski در تلاش است برای به تصویر کشیدن خود را به عنوان کسی که می تواند متحد یک کشور تقسیم شده اما بسیاری از ناظران می گویند یک دوره تلخ درگیری بین PiS-تحت سلطه پارلمان و کاخ ریاست جمهوری در انتظار اگر او برنده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن