جلوگیری از دیگری از دست نسل از جوانان اروپا پس از Covid-19

هر چند Covid-19 مورد در حال عقب کشیدن و توقیف کسب و کار شروع به بازگشایی اتحادیه اروپا می تواند در این راه به

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

هر چند Covid-19 مورد در حال عقب کشیدن و توقیف کسب و کار شروع به بازگشایی اتحادیه اروپا می تواند در این راه به آن عمیق ترین رکود اقتصادی در تاریخ با کمیسیون اروپا طرح ریزی یک 7.4 درصد کاهش در فعالیت های اقتصادی در سال 2020 است.

جوانان اروپا در معرض خطر ابتلا به احساس فشار از این بحران اقتصادی اگر بحران مالی 2008 است که هر راهنمای. که در طول رکود اقتصادی بیکاری جوانان افزایش یافت و به بیش از 60 درصد در برخی از مناطق اروپا. برای millennials در اواسط 30s به ویژه در غرب اروپا, حملات اقتصادی بدبختی می تواند در واقع همه آنها که تا کنون شناخته شده است.

به مسائل بدتر اتحادیه اروپا به نظر می رسد در آستانه ترک جوانان سیاسی اولویت است. افراد جوان (15-24 ساله) معلوم شد در تعداد رکورد در سال 2019 اتحادیه اروپا انتخابات مجلس 50 درصد افزایش از سال 2014. و بالا سه عامل که انگیزه آنها را برای رای دادن بودند اقتصاد (46%) محیط زیست (45%) و حقوق بشر و دموکراسی (44 درصد).

سبز معامله قانون در نظر گرفته شده را به اروپا آب و هوا خنثی تا سال 2050 است که به طور بالقوه در حال حاضر در معرض خطر با برخی از دولت ها خواستار آن یک کاربی که نیاز به گیریم.

مجاری و لهستانی دولتها در ضمن باید پرسیده بهت و حیرت در مورد یک illiberal تغییر در اتحادیه اروپا از طریق سراسیمگی از سوال قانونی مانور در طول بحران.

این صورت فلکی از عوامل می تواند در نهایت منجر به یکی دیگر از "نسل" از جوانان سرخورده که اروپا بیمار می تواند استطاعت. همانطور که اشاره شد توسط دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ یک آب و هوا از فقر و بیکاری می تواند سوخت "کاهش اعتماد به نفس در موسسات سیاسی و موسسات" و ارائه یک محیط مساعد برای "گروه های تندرو به بهره برداری از خشم و ناامیدی".

اثرات تنگنای اقتصادی هستند به ویژه مرکب برای جوانان که پس از سال ها از افزایش بیکاری اغلب مشکلات روبرو می شوند رقابت برای فرصت های شغلی با تازه فارغ التحصیلان. در اروپا می تواند این بازی را به دست یورو-منتقدان و راست ارقام مانند Marine Le Pen و ماتئو Salvini به عنوان جوانان تبدیل یا منصرف از شرکت در روند سیاسی و یا شیفته با راه حل های پوپولیستی.

با افراد جوان در tenterhooks پاسخ نهفته است در حال توسعه پاسخ قوی است که کاهش اقتصادی دلهره و آدرس های جوانان در اولویت است.

سبز معامله به عنوان ایده آل بازیابی چارچوب

محیط زیست و آب و هوا تغییر وزرای هفده کشورهای عضو اتحادیه اروپا قرار داده اند به ویژه در بهینه ترین مسیر رو به جلو - بازگرداندن متوقف سبز "معامله" پیشنهاد.

سبز معامله با توجه به کمیسیون اروپا سر Ursula von der Leyen می تواند به نوبه خود "بیماری همه گیر را به یک فرصت برای بازسازی اقتصاد ما متفاوت است و آنها را بیشتر انعطاف پذیر".

افزایش فقط انتقال صندوق بیش اصلی €100 میلیارد دلار طرح و ایجاد یک "آب و هوا بانک" را تسهیل توسعه زنجیره ارزش پایدار پروژه و شغل و اطمینان از عادلانه و اجتماعی قابل دوام گذار. 55 ٪ کاهش تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2030 حمایت قوی تجاری تولید گازهای گلخانه ای طرح می تواند علاوه بر جلوگیری از برخی از مخرب اجتماعی و اقتصادی و عواقب هوا توسط پانل بین دولتی تغییر آب و هوا.

تاریخی موفقیت سبز تعهد نامزدها در 2019 انتخابات پارلمانی اروپا ساخته شده است توسط جوانان آمدن سن و در طول زمان از جمعه ها برای آینده مدرسه اعتصاب. سبز معامله و در عین حال می خواهد این توجه دموکراتیک را قرار داده و اقتصاد اروپا در دوره برای یک شغل بازیابی که placates بیکاری و نگرانی است.

دموکراسی حقوق بشر و حاکمیت قانون

حتی قبل از Covid-19 اروپا شده بود دست و پنجه نرم کردن با پیمان نقض اتهامات در مجارستان و لهستان مربوط به محدودیت در آزادی بیان و استقلال judiciaries.

بحران در مجارستان با این حال دیده می شود عبور از یک قانون اضطراری که اجازه قدرت دولت به قانون توسط فرمان به طور نامحدود به حالت تعلیق در انتخابات و دستگیری افرادی که گسترش "دروغ" در Covid-19. دولت مجارستان با وجود همه گیر شده است همچنین تصویب قانونی که به پایان می رسد به رسمیت شناختن قانونی از ترانس مردم است. در لهستان دولت به دنبال شخم آینده با انتخابات ریاست جمهوری بدون دسترسی عادلانه به رای گیری و محدود تر قانون سقط جنین.

پارلمان اروپا در پاسخ به تصویب قطعنامه در 395-171 رای محکومیت حرکت هر دو کشور است. بیشتر باید انجام شود هر چند. برای اطمینان از پادمان در دموکراسی و حقوق بشر اتحادیه اروپا باید دست از یک کشور حق وتو قدرت در ماده 7 این روش استفاده می شود به حالت تعلیق حق رای از اعضای اتحادیه اروپا است. واجد شرایط رای اکثریت پیشنهاد شده توسط, آلمانی, وزیر امور خارجه در امور اروپا مایکل راث می تواند گنجانیده شده 2021-2027 multiannual مالی و چارچوب ارائه می کنند بیشتر محسوس استاندارد مانع پیمان متخلفان از محافظ یکی دیگر.

در حالی که کمیسیون اروپا به مدت طولانی به دنبال یک راه حل دیپلماتیک رهبران سیاسی در حال حاضر باید از خود بپرسید سوال سخت. است که اتحادیه اروپا هنوز یک جامعه مبتنی بر حکومت قانون و ارزش های مشترک و یا صرفا یک بازار منطقه متمرکز بر رشد اقتصادی بالاتر از همه چیز? و رهبران سیاسی حاضر به خطر شهروند از جمله جوانان برای محافظت از افتخار "illiberal"?

زمان مناسب است در حال حاضر

با یک رکود اقتصادی در اینده نزدیک یک تکرار بحران بدهی و ریاضت چرخه باید اجتناب شود در تمام هزینه. عدم عمل بر محیط زیست و دموکراسی نیز می تواند باعث گسترده سیاسی سقوط کردن و ترویج دائمی از دست دادن ایمان در پروژه اتحادیه اروپا در میان جوانان است.

این نیاز نمی افتد هر چند. گسترده منطقه ای باریک از کشورها از جمله فرانسه و آلمان و هلند امضا کرده اند بر روی سبز مقابله و آن را از لحاظ سیاسی قابل دوام. و پارلمان اروپا به طور موثر قرار داده دموکراتیک و حقوق بشر حمایت در کانون توجه است. رای گیری برای پشتیبانی از راست احزاب در همین حال شده است ولرم در طول بیماری همه گیر.

در حال حاضر زمان برای پیشرفت با غلبه بر مملو موضوع بحث و آوردن افراد جوان در هیئت مدیره به عنوان دائمی متحدان خود در اتحادیه اروپا پروژه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن