Walz به روز رسانی COVID-19 دیدگاه در 6 p. m., جزئیات, دولت مدل سازی آینده زودتر

فرماندار تنظیم شده است برای برگزاری یک کنفرانس آدرس در 6 p. m. زنده-پخش سوال از خبرنگاران به دنبال دارد. همچنی

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

فرماندار تنظیم شده است برای برگزاری یک کنفرانس آدرس در 6 p. m. زنده-پخش سوال از خبرنگاران به دنبال دارد. همچنین چهار شنبه, مینه سوتا, وزارت بهداشت مقامات در حال تنظیم طرح برای روزنامه نگاران یک به روز رسانی مجموعه ای از مدل های پیش بینی این بیماری را در مینه سوتا تحت سناریو های مختلف.

مدل استفاده شده است Walz و مقامات دولتی برای تصمیم گیری در مورد خاموش کردن کسب و کار و صدور اقامت در خانه سفارش است که به گذشت شب یکشنبه بدون فرمت. فرماندار تعیین شد برای دریافت به روز رسانی در مدل سازی توسط دانشگاه مینه سوتا قبل از تصمیم گیری در این هفته است. این به روز رسانی را تحت تاثیر قرار که آیا او تصمیم می گیرد به عقب به منظور ماندن در خانه و همچنین محدودیت های دیگر در کسب و کار خانه عبادت و مینه سوتا ساکنان.

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در روز سه شنبه هشدار داد در برابر متحده بیش از حد به سرعت بازگشایی پس از اقامت در خانه سفارشات باسابقه و ایجاد موج در موارد بستری و مرگ و میر به دلیل این بیماری است. از سه شنبه 12,494 Minnesotans تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 در مینه سوتا و 614 مرده بود از این بیماری و عوارض ناشی از آن. اکثر مرگ و میر رخ داده است در مراقبت طولانی مدت و یا امکانات زندگی کمک.

همچنین سهشنبه, مینه سوتا, آمار هدف از تست 5000 نفر برای COVID-19 در یک روز. Walz گفت: هفته پیش که در آستانه گسترده تر تست می تواند یک سیگنال است که دولت می تواند شروع به عقب محدودیت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Minnesotans برای دو ماه زندگی می کردند تحت اقامت در خانه را محدود سفر و جمع آوری به کار ماموریت و سفرهای تلقی حیاتی است. صاحبان کسب و کار را آغاز کرده اند هل دادن در برابر این ترتیب است که آنها می گویند به نفع بزرگتر جعبه فروشگاه. دیگر صاحبان کسب و کار و رهبران کلیسا باید شکایت کرد دولت وی از سوی مامورین منظور نقض حقوق اساسی.

اخبار در مورد 30 روز گسترش دولت در زمان صلح و اضطراری نمی خواهد به طور خودکار دست انداز کردن جدول زمانی برای هر موجود اجرایی سفارشات اما آن می تواند اجازه می دهد تا فرماندار به گسترش و یا تغییر آن ، Walz و دیگر مقامات دولتی گفته اند که در زمان صلح و اضطراری اجازه می دهد تا رهبران دولت برای پاسخ به سرعت در تصمیم گیری مانند استقرار گارد ملی و آزاد کردن اضافی بودجه اضطراری برای دولت است.

در قبل تصویری, آدرس Walz مشخص شده است تغییرات در این دولت تلاش برای رسیدگی به همه گیر و توضیح داد که مدل سازی یا امتیاز داده که به رهبری او را به این تصمیم.

این است که در حال توسعه داستان. بعدا بررسی برای به روز رسانی.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن