آلاباما مرد پیاده از 1000 مایل به مینه سوتا به افتخار جورج فلوید

ویلیس در آخرین مرحله از سفر پیاده روی از خانه اش در هانتسویل, Ala., به نقطه ای که در آن جورج فلوید درگذشت در د

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

ویلیس در آخرین مرحله از سفر پیاده روی از خانه اش در هانتسویل, Ala., به نقطه ای که در آن جورج فلوید درگذشت در دست پلیس در مینیاپولیس. او گفت: این پیاده روی است که به منظور بالا بردن آگاهی از نژادی و بی عدالتی و ایجاد پشتیبانی برای برابری و زندگی مهم جنبش است. ویلیس وارد در مینه سوتا در دوشنبه, جولای 6 و راه می رفت از طریق روچستر در یکشنبه, جولای 8.

ویلیس گفت: اولین گام در این سفر بود که با دیدن تصویری از سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین با زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به نه ساعت.

"آن را به تماشای یک پلیس -- کسی که قرار است برای محافظت از ما-قتل یک مرد در دوربین" ویلیس گفت. "من می دانستم که من تا به حال به انجام کاری است."

او مجموعه ای از هانتسویل در ژوئن 2 با دو جفت کفش برای پیاده روی بیش از 1000 مایل به 38 خیابان و خیابان های شیکاگو در مینیاپولیس که در آن فلوید کشته شد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ویلیس گفت: او را دیدم خود را در Floyd.

یک استاد نجار در آلاباما ویلیس گفت که او تا به حال بیش از برس با قانون رشد و دستگیر شده و زندانی.

"من می توانست جورج فلوید" ویلیس گفت. "همین دلیل است که آن را واقعا بازدید خانه."

آنتونی براون شرح زیر است ویلیس با پشتیبانی کامیون و لوازم در حالی که مستند سفر در رسانه های اجتماعی.

به عنوان ویلیس استقرار مایل او همچنین جمع آوری پیروان و دوستان و حامیان در سفر خود را. مردم ارائه غذا و سرپناه و کمک های مالی و کفش. درمانگران فیزیکی و درمانگران ماساژ باید به ارائه خدمات خود را. او در حال حاضر دارای 15 جفت کفش خوب برای کمک به کاهش فشار از سفر خود را. با وجود آن حمایت ویلیس می گوید: او فراتر از درد.

"در حال حاضر این همه روانی," او گفت:. "بدن من داد تا مدت زمان طولانی در پیش است."

با کمتر از 150 مایل به رفتن و در مورد $15,000 سمت GoFundMe کمپین هدف ویلیس گفت ذهنی خود استقامت محدودیت های آن است. او روز شنبه به استراحت و تنهایی. مردم پس از سفر خود در رسانه های اجتماعی نگران بودند پس از گذشته به دیدن او در نزدیکی وینونا شنبه شب.

"من سعی می کنم به روز کردن" او گفت:. "حتی در روز خاموش من هنوز راه رفتن به خاطر من از دست پسر من -- من می خواهم به خانه."

Levenius هاجز بود تا حدودی نگران سهشنبه هنگامی که او را نمی بیند به روز رسانی در ویلیس " رسانه های اجتماعی بیشتر از روز است. هاجز زندگی می کند که در Chatfield گفت: او شده است به شرح زیر ویلیس " سفر پس از او سمت چپ آلاباما و هیجان زده بود برای دیدن ویلیس رسیدن به منطقه خود را در مینه سوتا. زمانی که ویلیس رفت و زنده کردن Facebook و Instagram از روچستر هاجز رفت و او را پیدا کنید و او را ملاقات در فرد است.

"من شروع به پریدن کرد از تخت" هاجز گفت. "من منتظرش بوده ام."

یک Fitbit سوابق هر ویلیس مراحل در حالی که قهوه ای مایل به تماشای سخت بازپرسی کردن از کامیون و قطعات بهترین راه. او تلاش می کند برای جلوگیری از بزرگراه های اصلی با ترافیک سنگین. حتی backroads است می تواند به خوبی از سفر کرد. ویلیس انتخاب ثانویه از بزرگراه بین ایالتی 90 به وینونا در روز دوشنبه.

هنوز "آن را بیشتر مشغول تر از به طور منظم بزرگراه" براون گفت.

Terry Willis pauses in downtown Rochester during his walk from Hunstville, Alabama to Minneapolis to honor George Floyd, who was killed by Minneapolis police May 25, in a call for change, justice and equality. (John Molseed/jmolseed@postbulletin.com)

Bonar مکث در مرکز شهر روچستر در طول پیاده روی خود را از Hunstville آلاباما به مینیاپولیس به افتخار جورج فلوید بود که کشته شده توسط پلیس مینیاپولیس 25 مه در یک تماس برای تغییر عدالت و برابری. (یوحنا Molseed/jmolseed@postbulletin.com)

ویلیس قصد دارد وارد در مینیاپولیس در شنبه, جولای 11 و راه رفتن به سایت که در آن فلوید روز یکشنبه درگذشت. او احتمالا پرواز به خانه.

اما ویلیس گفت: اگر او احساس می کند نقل مکان کرد و با یک قدرت بالاتر به چیز دیگری او خواهد شد.

"اگر خدا به من می گوید به راه رفتن به عقب, من," او گفت:. "امیدوارم او نیست."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب