'فایده' Deloitte متهم PPE نقایص در میان COVID-19 معامله محرمانه

مشاوره غول Deloitte متهم شده است که ریاست بیش از یک "بی فایده" سیستم برای تامین تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به کا

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

مشاوره غول Deloitte متهم شده است که ریاست بیش از یک "بی فایده" سیستم برای تامین تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به کارکنان بیمه خدمات درمانی.

پیشرو تولید کنندگان انگلیسی گفته اند # teamnigel که شرکت Deloitte موفق به بازگشت خود را خواستار شد و آهسته به پاسخگویی به آنها ارائه می دهد کمک در حالی که خط مقدم بهداشت و درمان کارگران در سراسر انگلستان در مواجهه انتقادی PPE کمبود.

شرکت Deloitte در میان 'چهار' حسابداری شرکت هایی که داده اند مسئولیت های کلیدی در دولت COVID-19 پاسخ به عنوان بخشی از یک مسیر طرح که در آن قرارداد و مبالغ درگیر – پنهان باقی می ماند.

کابینه سایه در دفتر وزیر راشل ریوز تا به امروز به نام برای شفافیت از دولت در مورد آن مقابله با Deloitte. این شرکت به مدت طولانی به حال لینک های نزدیک به دولت و وزرا و مشاوران ارشد از جمله کابینه فعلی دفتر وزیر چوپان اسمیت و درگیر شده است در تعدادی از رسوایی های حسابداری.

"استخدام شرکت Deloitte [برای مدیریت PPE تدارکات] بود یک چیز خنده دار انجام دهید. اگر شما همین حالا تماس بگیرید حسابرس شما تماس با آتش نشانی و خدمات" پوشاک تولید کننده مستقر در شمال انگلستان گفت # teamnigel. خود شرکت ارائه شده است و به لباسهای پس از اواسط ماه مارس.

"Deloitte شده اند بی فایده می گوید:" کیت تپه بنیانگذار آن را که ترویج مارک های که تولید در انگلستان است. "آنها شده اند غیر ضروری گام در این روند یکی دیگر از میانه مرد تنها متمرکز بر قیمت می باشد."

"این است که در عین حال یکی دیگر از داستان در پروژه دولت در حال تحویل به برون سپاری شرکت Deloitte که موفق به تحویل و که فاقد هر گونه شفافیت" گفت: کار را ریوز, بازتاب تماس از فعالان که می گویند دولت COVID-19 معاملات باید تحت بررسی.

در ضمن تولید کنندگان است که باید اجتناب شود Deloitte را متمرکز سیستم گزارش موفقیت های بیشتر. P & P, لباس, در ناتینگهام شده است ساخت 4,000 مالش در هر هفته به مدت هفت هفته و داشتن قرارداد به طور مستقیم به شش NHS تراست.

"وجود دارد بیش از حد نوار قرمز بنابراین ما فقط رفت و با کلی کار پوشاک است که ما می خواهم قبل ساخته شده" گفت: Andy Goddard در P & P ، گودارد گزارش می دهد که او هنوز هم روزانه ایمیل ها و تماس های تلفنی از مردم به شدت نیاز به PPE.

ادارات دولتی کاهش یافته است به انتشار هر گونه اطلاعات خود را از PPE قرارداد به # teamnigel.

Deloitte گفت که آن درگیر است در بررسی تولید کنندگان انگلیسی که می تواند در مقیاس PPE تولید است اما نه درگیر در مذاکرات تجاری و یا اعطای قرارداد.

"زمان از دست رفته و مرده به پایان می رسد"

در 30 مارس, یک هفته پس از بوریس جانسون اعلام کرد یک سری از اقدامات سخت به مبارزه با COVID-19 یک شرکت Deloitte بحران همراه تاسیس شد در دفتر هیئت دولت برای مقابله با PPE تدارکات برای کارکنان بیمه خدمات درمانی.

شرکت Deloitte به خصوص به ارتباط قوی با دفتر هیئت دولت: وزیر چوپان اسمیت مشاور در شرکت Deloitte قبل از رفتن به سیاست و ارشد مشاور سیاست نیز قبلا برای شرکت Deloitte با توجه به اسناد دیده می شود # teamnigel.

دفتر کابینه و PPE تدارکات تیم در Deloitte به زودی یک مشکل داشت: آنها غرق ارائه می دهد کمک کند.

در کمتر از یک ماه به دفتر هیئت دولت دریافت 8,000 ایمیل از جمله صدها نفر از عمده فروشان و تولید کنندگان. تمام شدند با یک پاسخ خودکار. "ما خواهد بود در تماس کوتاهی به ایجاد کسب اطلاعات بیشتر در اطراف این فرصت بالقوه."

صحبت در اواخر ماه آوریل کیت تپه گفت که دولت و شرکت Deloitte فاقد دانش تخصصی از صنعت نساجی است که شاهد شکوفایی کسب و کارهای کوچک ساخت بالا-حجم سریع-آیتم های مد برای بازار داخلی.

"هر کسی که می دانستند این صنعت می تواند اسکن لیست در دو دقیقه و گفت که به استفاده از" گفت: تپه که در حال حاضر هماهنگی انگلیسی نساجی کنسرسیوم یک گروه کوچک و متوسط نساجی شرکت های ساخت PPE. "وجود دارد یک فقدان کامل درک در مورد آنچه در انگلستان صنعت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن