مغلوب ساختن پیشی جستن دولت لغو فراجنسیتی بهداشت حفاظت

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 7:20:33 am واژگونی می آید در وسط LGBTQ غرور ما

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 7:20:33 am
Trump administration, US transgenders health protection, Trump on transgenders health protection, World news, Indian Express واژگونی می آید در وسط LGBTQ غرور ماه فعالان و قانونگذاران دموکرات اشاره کرد که روز جمعه نیز چهار سال سالگرد تیراندازی دسته جمعی در پالس, گی, کلوپ شبانه در اورلاندو فلوریدا است که در آن 49 نفر کشته شدند.

در یک حرکت تحسین رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مذهبی محافظه کار پایه دولت او روز جمعه نهایی یک قانون است که در افغانستان اوباما-دوران حمایت از نما مردم در برابر تبعیض در مراقبت های بهداشتی.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی گفت: آن را به اعمال تبعیض جنسی حمایت با توجه به ساده معنی کلمه جنسیت به عنوان مرد یا زن و به عنوان تعیین شده توسط زیست شناسی. این بازنویسی اوباما-دوران مقررات است که به دنبال یک درک وسیع تری شکل توسط یک فرد داخلی حس بودن مرد و زن نه و یا ترکیبی.

تجاوز گروه می گویند صریح حمایت های مورد نیاز برای افرادی که به دنبال رابطه جنسی-انتقال درمان و حتی برای افرادی که تغییر جنسیت که نیاز به مراقبت برای بیماری های شایع مانند دیابت یا مشکلات قلبی است.

اما محافظه کاران می گویند که دولت اوباما بیش از آن اختیارات قانونی گسترده در تفسیر جنسیتی.

واژگونی می آید در وسط LGBTQ غرور ماه فعالان و قانونگذاران دموکرات اشاره کرد که روز جمعه نیز چهار سال سالگرد تیراندازی دسته جمعی در پالس, گی, کلوپ شبانه در اورلاندو فلوریدا است که در آن 49 نفر کشته شدند.

پشت اختلاف بر سر حقوق قانونی یک وضعیت پزشکی شناخته شده به نام gender dysphoria _ ناراحتی یا پریشانی ناشی از اختلاف بین جنسیتی است که یک فرد مشخص به عنوان و جنسیتی در بدو تولد. عواقب می تواند شامل افسردگی شدید درمان می تواند طیف وسیعی از رابطه جنسی-انتقال جراحی و هورمون ها به مردم تغییر ظاهر آنها با اتخاذ یک مدل موهای مختلف و یا لباس.

بسياری از محافظه کاران مخالف با مفهوم.

تحت اوباما قاعده متخصصان پزشکی می تواند مجبور شده اند به منظور تسهیل جنسیتی شرایطی آماده و سقط _ حتی اگر اعتقاد آنها این بود که تخلف از وجدان خود و یا اعتقاد به آن مضر به بیمار گفت: مری بث Waddell مذهبی محافظه کار و خانواده شورای پژوهشی.

اما مجلس نانسی پلوسی گفت: آزادی مذهبی هیچ توجیهی برای نفرت و یا تعصب و هر آمریکایی حق دارد به دنبال و دریافت مراقبت های بدون ارعاب و ترس است.

انجمن پزشکی آمریکا به شدت انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت عمل است.

دولت فدرال هرگز نباید آن را مشکل تر برای افراد برای دسترسی به مراقبت های بهداشتی در طول یک بیماری همه گیر و یا هر زمان دیگر گفت: Dr Susan Bailey این گروه رئیس جمهور.

اوباما-دوران حکومت یک بیمارستان می تواند مورد نیاز برای انجام جنسیتی انتقال روش های مانند hysterectomies اگر تسهیلات ارائه شده است که نوع درمان برای شرایط پزشکی دیگر حکومت به معنای به انجام ضد تبعیض بخش از قانون مراقبت مقرون به صرفه است که میله های تبعیض جنسی در مراقبت های بهداشتی اما استفاده از اصطلاح هویت جنسیتی.

زنان' گروه می گویند مقررات جدید نیز تضعیف دسترسی به سقط جنین است که پزشکی قانونی روش.

هیچ کس نباید ترس تبدیل دور توسط ارائه دهنده خدمات پزشکی به دلیل که آنها هستند و یا شخصی بهداشت و درمان تصمیم گیری آنها را ساخته اند گفت: فاطمه Goss گور جمهور از ملی زنان مرکز قانون.

آیتالله سیستانی می گوید که در حال حاضر نقل مکان کرد به سعی کنید برای جلوگیری از عقبگرد از حفاظت از نما مردم به جامعه مدنی و فعالان حقوق بشر در Lambda Legal گفت: این شکایت خواهد کرد.

بیش از 15 میلیون آمریکایی شناسایی به عنوان نما با توجه به ویلیامز موسسه یک مخزن فکر می کنم با تمرکز در زمینه سیاست در UCLA School of Law بزرگتر—, شماره 45 از جمعیت — شناسایی به عنوان, لزبین, گی, دوجنسي یا فراجنسیتی به گفته گالوپ.

راجر سورینو سر HHS واحد است که اجرای حقوق مدنی قوانین گفت: مردم تغییر جنسیت همچنان حفاظت شده توسط قوانین که نوار تبعیض در مراقبت های بهداشتی در حساب از نژاد رنگ ملی منشاء سن معلولیت و عوامل دیگر.

هر کس سزاوار بود با احترام رفتار شود و با توجه به قانون گفت: سورینو تعهد ما به ما حقوق مدنی قوانین است که به عنوان قوی به عنوان تا کنون وی به اقدامات اخیر برای حفاظت از دسترسی به درمان برای افراد معلول در coronavirus بیماری همه گیر.

برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آن آخرین در یک سری از مراحل به لغو تازگی موفق به کسب حمایت برای تجاوز به مردم در مناطق اعم از نظامی به مسکن و آموزش و پرورش.

دولت همچنین اعلام کرد به محدود کردن خدمات نظامی با تغییر جنسیت مردان و زنان پیشنهاد اجازه می دهد برخی از پناهگاه بی خانمان به هویت جنسیتی به حساب در ارائه کسی به یک تخت خواب برای شب و به این نتیجه رسیدند در یک سال 2017 وزارت دادگستری یادداشتی که فدرال حقوق مدنی قانون محافظت از نما مردم از تبعیض در محل کار.

قانون جدید نیز تحت تاثیر قرار دهد متوجه می شود که میلیون ها نفر از بیماران در زبان های متعدد در مورد حقوق خود را به خدمات ترجمه چنین اعلامیه آمده اغلب با بیمه توضیح مزایای اشکال مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می گوید: متوجه نیاز به تبدیل شدن به یک نیازی بار در ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نیاز به میلیاردها کاغذ اعلامیه فرستاده خواهد شد سالانه در حدود fiveyear هزینه 29 میلیارد دلار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن