چین پیش فرض ما در طول اعتراضات پس از مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد هنگ کنگ

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 3:06:55 pm رهبران چین به تازگی به اعمال گسترده جدید ا

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 3:06:55 pm
us china trade relations, us china trade deal, trump on us china trade deal, us china coronavirus, donald trump رهبران چین به تازگی به اعمال گسترده جدید امنیت ملی قانون در مالی توپی. (فایل)

چینی مقامات و رسانه های دولتی needled مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در طول مسابقه مربوط به تظاهرات و غارت است که باید فرا گرفته شهرستانها ایالات متحده در روزهای اخیر پس از هوازدگی انتقاد و تهدید از واشنگتن پکن را به خود حرکت می کند برای سرکوب ناآرامی ها در هنگ کنگ است.

بیش از آخر هفته چین وزارت امور خارجه و رسانه های دولتی را تصرف کردند و این فرصت را به آتش پشت در مغلوب ساختن پیشی جستن. چینی, تبلیغات, رسانه, بازی های برگزار شده تا صحنه های از ایالات متحده آمریکا از خشونت سوزاندن ساختمان های خشن پلیس و پاسخ معترضان decrying دولت به عنوان بخشی از یک روایت, روایت است که دموکراسی های غربی به طور منظم گرفتار هرج و مرج و ناآرامی که هرگز مجاز در سرزمین اصلی است.

آنها شامل وزارت امور خارجه سخنگوی Hua Chunying. او را بازتوییت کرد ایالات متحده آمریکا وزارت امور خارجه سخنگوی مورگان Ortagus که خواست مردم را به ایستادگی در برابر حزب کمونیست بیش از آن هنگ کنگ و افزود: "من نمی توانم نفس بکشم" — برخی از آخرین کلمات ادا شده توسط Floyd قبل از او درگذشت که باید تبدیل به یک پاره.

رهبران چین به تازگی به اعمال گسترده جدید امنیت ملی قانون در مالی توپی. این تصمیم را نگران کرده دولت های خارجی و خواسته های ایالات متحده را تهدید به اقدامات تلافی جویانه از جمله روز جمعه اعلام کرد که این امر "آغاز روند" از بین بردن سیاست معافیت اجازه می دهد که امریکا برای درمان هنگ کنگ متفاوت از سرزمین اصلی است.

هنوز به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ابراز هشدار در مورد "عمیقا نگران" وضعیت در هنگ کنگ, او به زودی در بر داشت خود را در مواجهه با صحنه های مشابه در ایالات متحده خود را در خیابان. آمریکا در حال حاضر تلاش برای مهار اعتراضات گسترده باعث خشم بیش از مرگ جورج فلوید یک آفریقایی-آمریکایی مردی که پس از یک افسر پلیس برگزار می شود و او را به زمین و فشرده یک زانو را به گردن خود برای بیش از هشت دقیقه است.

'دو استاندارد'

چین وزارت امور خارجه روز دوشنبه گفته اند که ایالات متحده از "استانداردهای دوگانه" در راه آن برخورد با اعتراضات در خانه و در هنگ کنگ است.

"چرا آمریکا زیباسازی به اصطلاح هنگ کنگ استقلال و خشونت عناصر به عنوان قهرمانان و مبارزان در حالی که در آن مردم خود اعتراض در برابر تبعیض نژادی 'شورش'?" دیگر سخنگوی وزارت ژائو Lijian گفت: روزانه اخبار جلسه مطبوعاتی در پکن. "چرا آمریکا انگشت اشاره در محدود اجرای قانون توسط پلیس هنگ کنگ است اما به نوبه خود چشم خود را به آنچه اتفاق می افتد در خانه در حالی که با استفاده از تیراندازی و حتی گارد ملی در برابر معترضان؟"

چینی mico-پلت فرم وبلاگ نویسی سینا Weibo رایگان کلیپ های ویدیوئی نشان مینیاپولیس پلیس تیراندازی رنگ دور در ساکنان خود را در ایوان برای نقض مقررات منع رفت و آمد رفت و ویروسی در سرزمین اصلی پس از ارسال شده توسط top دولت رسانه ها از جمله مردم روزنامه و جهانی بار.

توسط دوشنبه صبح "ایالات متحده آمریکا گارد ملی شلیک به ساکنان خانه" یکی از بالا 10 جستجوی موضوعات در توییتر مانند خدمات و هشتگ "ایالات متحده شورش" تا به حال در مجموع 1.36 میلیارد views.

هوآ نیز توییتی یک لینک به یک گزارش تصویری در ایالات متحده خشونت با واژه "اراذل و اوباش و قهرمانان نفاق." توییت شد با اشاره به استانداردهای دوگانه بیش از هنگ کنگ معترضان که دریافت ستایش از قانونگذاران ایالات متحده به چین بارها و بارها محکوم کرده و آنها را برای اعمال خرابکاری و آتش سوزی و پرتاب بمب بنزین در پلیس.

"سیاستمداران ایالات متحده آمریکا تماس شورش در کشورهای دیگر 'یک نظر' آنها آتش, شعله های آتش همه جا و آرزو جهان را در هرج و مرج" دولت پخش دوربین مدار بسته به طور جداگانه در تفسیر شنبه. "اما هنگامی که گروه های اقلیت در کشور خود در حال مبارزه برای حقوق مشروع آنها نمی توانید صبر کنید اما به سرکوب شدت. چنین ریاکارانه استانداردهای دوگانه هستند واقعا نفرت انگیز است."

در یک سری از توییت هو Xijin سردبیر جهانی بار تمسخر تهمت و دیگر مقامات ارشد ایالات متحده سیاستمداران قبلا تشویق تظاهرات در هنگ کنگ است.

"من می خواهم به درخواست سخنران پلوسی و دبیر Pompeo: باید پکن حمایت از اعتراضات در آمریکا مثل شما جلال تظاهر کنندگان در هنگ کنگ از او پرسید: در یک پیام خطاب به آمریکا سخنران نانسی پلوسی و وزیر امور خارجه مایکل Pompeo.

در یکی دیگر از, طعنه آمیز, صدای جیر جیر, او نوشت: "من به شدت شک دارم که هنگ کنگ تظاهر نفوذ کرده اند آمریکا. حمله به ایستگاه های پلیس و فوق العاده ای مغازه ها, مسدود کردن جاده ها, شکستن امکانات عمومی این همه روال در تظاهرات کنند. باطل هنگ کنگ تظاهر بدیهی است که در حال متفکر از تظاهرات خشونت آمیز در سراسر ایالات متحده"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن