آمریکا و روسیه برای شروع کنترل سلاحهای هستهای مذاکرات این ماه

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 8:16:56 am رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به ت

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 8:16:56 am
Donald Trump, Vladimir Putin, رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به تازگی به تایید روسیه بازدارنده هسته ای, سیاست است که اجازه می دهد تا او را به استفاده از سلاح اتمی در پاسخ به معمولی اعتصاب با هدف قرار دادن ملت مهم دولتی و نظامی زیرساخت ها است. (AP/فایل)

آمریکا و روسیه توافق کرده اند که برای شروع به کنترل تسلیحات اتمی این ماه به عنوان تنها راه باقی مانده پیمان بین دو تا از بزرگترین قدرت هسته ای آماده است به پایان می رسد در کمتر از یک سال مارشال Billingslea رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فرستاده ویژه برای کنترل تسلیحات روز دوشنبه گفت.

روسیه پیشنهاد کرده است به گسترش استراتژیک جدید کاهش سلاح پیمان که منقضی می شود در ماه فوریه اما تهمت می خواهد برای دیدن یک سه راه سلاح هسته ای پیمان که شامل چین است. پکن که در حال گسترش زرادخانه هسته ای خود را, اما نه تقریبا به عنوان بزرگ به عنوان آنهایی که برگزار شده توسط ایالات متحده و روسیه ابراز کرده است کمی به هیچ علاقه ای به مذاکره و یا امضای یک پیمان.

"امروز توافق با معاون وزیر امور خارجه خود را درگیر در زمان و جایی برای سلاح هسته ای, مذاکرات در ماه ژوئن. چین نیز دعوت شده است. آیا چین نشان می دهد و مذاکره در ایمان خوب?" Billingslea توییتی.

بخوانید| ولادیمیر پوتین, روسیه, هسته ای بازدارنده سیاست

یک مقام ارشد دولت گفت: این مذاکرات آغاز خواهد شد ژوئن 22. رسمی بود و نه مجاز به عموم در مورد مذاکرات صحبت کرد و تنها شرط ناشناس ماندن.

مقامات روسیه و بسیاری از سلاح های کنترل کارشناسان معتقدند که چین به عنوان یک افزایش قدرت باید بخشی از یک سلاح هسته ای توافق. بسیاری از فکر می کنم یک موجود باید تمدید شود چرا که آنها فکر نمی کنم وجود دارد به اندازه کافی زمان از چپ به مذاکره یک معامله جدید به خصوص یکی است که شامل چین برای اولین بار.

یک سخنگوی وزارت خارجه چین Geng Shuang گفت: در ماه ژانویه که چین "به هیچ وجه قصد شرکت" در سه جانبه مذاکرات کنترل تسلیحات. Billingslea اما خوشبین است که پکن می خواهد برای پیوستن به در و دیده می شود به عنوان یک قدرت جهانی.

جدید شروع به تحمیل محدودیت در تعداد متحده و روسیه دوربرد کلاهک های هسته ای و پرتاب. اگر آن را به سقوط آن خواهد بود اولین بار در 50 سال است که ایالات متحده نمی توان به بازرسی نیروهای هسته ای روسیه گفت: رز گات مولر سابق معاون امور خارجه در امور کنترل تسلیحات و امنیت بین المللی.

رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به تازگی به تایید روسیه بازدارنده هسته ای, سیاست است که اجازه می دهد تا او را به استفاده از سلاح اتمی در پاسخ به معمولی اعتصاب با هدف قرار دادن ملت مهم دولتی و نظامی زیرساخت ها است.

سند جدید است که در خط با روسیه دکترین نظامی و تعهد که رئیس جمهور می تواند سفارش هسته ای اقدامی تلافی جویانه در پاسخ به یک حمله هسته ای و یا پرخاشگری مربوط به سلاح های متعارف که "تهدید وجود دولت است." اما سند سیاست در حال حاضر ارائه می دهد یک شرح مفصل از شرایط است که می تواند باعث استفاده از سلاح های هسته ای. آنها عبارتند از دشمن حمله "بسیار مهم دولت و یا امکانات نظامی فدراسیون روسیه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن