جو بایدن را رد می کند تجاوز جنسی به اتهام سابق سنا دستیار

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 10:50:18 pm "مسئول سازمان های خبری باید بررس

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 10:50:18 pm
Indian Americans in Los Angeles raise funds for Joe Biden "مسئول سازمان های خبری باید بررسی و ارزیابی کامل و رشد رکورد از تناقضات در داستان خود را تغییر داده است بارها و بارها در هر دو کوچک و بزرگ راه بایدن گفت. رویترز/جاناتان ارنست/فایل عکس

حزب دموکرات را presumptive ریاست جمهوری نامزد جو بایدن روز جمعه قاطعانه رد اتهام تجاوز جنسی مسطح در برابر او توسط یک سابق سنا دستیار 27 سال پیش گفت: این هرگز اتفاق افتاده است.

این اولین بار است که 77 ساله سابق آمریکا معاون رئیس جمهور اظهار نظر علنی در این اتهامات که تهدید به مختل خود را نوامبر سال 2020 پیشنهاد ریاست جمهوری در برابر رئیس جمهور کنونی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک جمهوری خواه است.

تارا Reade در حال حاضر 56 بود کار به عنوان یک دستیار به بایدن از 1992-93 زمانی که او یک سناتور آمریکایی در ایالت دلاور.

با استناد کامل و رشد رکورد از تناقضات در اتهامات بایدن در بیانیه ای گفت: ?آنها درست نیست. این هرگز اتفاق افتاده است, CNBC گزارش شده است.

بیانیه ای منتشر شد پیش از مصاحبه در MSNBC ، صبح جو ؟ برنامه که در آن بایدن انتظار بود برای رسیدگی به اتهامات شخصا برای اولین بار.

"در حالی که جزئیات این اتهامات آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی هستند پیچیده دو چیز پیچیده نیست. یکی این است که زنان سزاوار به درمان با عزت و احترام و زمانی که آنها گام به جلو آنها باید شنیده شود و نه سکوت. دوم این است که داستان های خود باید موضوع مناسب تحقیق و موشکافی.

"مسئول سازمان های خبری باید بررسی و ارزیابی کامل و رشد رکورد از تناقضات در داستان خود را تغییر داده است بارها و بارها در هر دو کوچک و بزرگ راه بایدن گفت.

او گفت که او نمی رسیده به Reade می کند و به یاد داشته باشید هر گونه شکایت.

"این هرگز اتفاق افتاده است و زمانی که او برای اولین بار ساخته شده که ادعا می کنند ما روشن ساخته است که آن را هرگز اتفاق افتاده است و آن را به عنوان ساده به عنوان که" بایدن اضافه شده است.

او توییتی حاوی لینک خود را کامل بیانیه در تجاوز جنسی نماید.

"من تشخیص مسئولیت من به یک صدا, یک مدافع و یک رهبر برای تغییر در فرهنگ است که آغاز شده است اما به هیچ وجه نزدیک به پایان رسید.

"به عنوان یک نامزد ریاست جمهوری من پاسخگو به مردم آمریکا است. ما به اندازه کافی طولانی زندگی با یک رئیس جمهور که فکر نمی کند که او کسی جوابگو و مسئولیت برای هیچ چیز. که نه من. من معتقدم پاسخگو بودن به معنای داشتن مشکل مکالمات حتی زمانی که آنها ناراحت کننده است. مردم نیاز به شنیدن حقیقت," او گفت:.

بایدن که در خدمت به عنوان رئیس جمهور سابق باراک اوباما و معاون به مدت هشت سال از سال 2009 تا سال 2017 گفت که او کار خود را آغاز بیش از 25 سال پیش با گذر از خشونت علیه زنان عمل می کنند. "به عنوان رئیس جمهور من متعهد به اتمام کار," او گفت:.

"من صرف من و زندگی حرفه ای آموزش از راه هایی که ما به عنوان افراد و به عنوان سیاست گذاران نیاز به گام تا خود را سخت مشاغل ساده تر و با دستمزد برابر, برابر, فرصت ها و محل های کار و خانه عاری از خشونت و آزار و اذیت.

"من می دانم که چقدر مهم بهداشت زنان و مسائل اساسی حقوق زنان هستند. شده است که در یک ثابت از طریق زندگی حرفه ای من به عنوان رئیس جمهور است که کار خود ادامه خواهد داد. و من ادامه خواهد داد برای یادگیری از زنان به گوش دادن به زنان برای حمایت از زنان و بله را به مطمئن شوید که صدای زنان شنیده" حزب دموکرات را presumptive نامزد گفت.

بایدن است presumptive نامزد ریاست جمهوری از حزب دموکرات است. او به احتمال زیاد به طور رسمی معرفی شده توسط کنوانسیون ملی دموکرات ها در ویسکانسین در ماه اوت است.

او در حال حاضر تایید شده توسط چند تن از رهبران از جمله یک رقیب برای نامزدی حزب دموکرات برنی ساندرز و الیزابت وارن رئیس جمهور سابق اوباما و مجلس نانسی پلوسی.

بیش از یک دوجین زنان وارد اتهامات علیه رئیس جمهور تهمت اعم از ناخوشایند پیشرفت به آزار و اذیت جنسی و تجاوز است. تهمت را رد کرده است کسانی که اتهامات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب