آفریقای جنوبی به دادگاه اعلام lockdown قوانین خلاف قانون اساسی

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 1:22:16 pm آفریقای جنوبی دادگاه حکم داد که تجدید نظر

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 1:22:16 pm
South African court declares lockdown rules unconstitutional آفریقای جنوبی دادگاه حکم داد که تجدید نظر مستند و مقررات اجرا شده توسط دولت به عنوان بخشی از یک مرحله به مرحله بازگشایی اقتصاد را خلاف قانون اساسی و نامعتبر به دولت دو هفته برای اصلاح آنها. (بلومبرگ)

آفریقای جنوبی دادگاه حکم داد که تجدید نظر مستند و مقررات اجرا شده توسط دولت به عنوان بخشی از یک مرحله به مرحله بازگشایی اقتصاد را خلاف قانون اساسی و نامعتبر به دولت دو هفته برای اصلاح آنها.

این Gauteng بخش از دادگاه عالی ساخته شده و این حکم در اوایل روز سه شنبه کابینه سخنگوی Phumla ویلیامز گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه. این تصمیم شامل همه قوانین و مقررات به استثنای بسته شدن آفریقای جنوبی مرز و سازندگان: از کاباره ها و قمار در میان دیگران اسناد دادگاه نشان می دهد.

آفریقای جنوبی در حال ظهور است از دو ماه از سخت مستند های اعمال شده توسط دولت برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. در ماه مارس دولت تعطیل همه چیز محرومیت خدمات ضروری مانند بیمارستان ها و مغازه های مواد غذایی — تحت مقررات شناخته شده به عنوان هشدار سطح 5. آن را به تدریج آرام به اقدامات این کشور در حال حرکت به سطح 3 و از دوشنبه.

آزادی مبارزان یک پرتوریا مبتنی بر حقوق بشر گروه به چالش کشیده مقررات پس از دریافت شکایت از اموال مستاجر که قادر به پرداخت اجاره خود را به دلیل عدم اشتغال است. این گروه همچنین نشان داده 90 آرایشگری که محروم از درآمد چرا که آنها مجاز به کار تا زمانی که محدودیت ها کاسته و به سطح 1 یا بیشتر از دو مرحله Reyno de آبجو بنیانگذار این گروه گفت: از طریق تلفن.

"من به سادگی مریض و خسته از مردم گریه در گوش من و تصمیم به پایان دادن به آن" د آبجو گفت. "ما مطمئن هستیم که دولت با ایجاد تغییرات و کاهش محدودیت اجازه می دهد بیشتر مردم به بازگشت به کار."

در حکم قاضی نورمن دیویس سوال عقلانیت برخی از مقررات اعمال شده توسط دولت برای جلوگیری از گسترش Covid-19 از جمله آنچه که او نامیده می شوند "گیج کننده" محدودیت در ورزش که متمرکز بر محدود کردن ساعت مردم می تواند رفتن به خارج به جای محدود کردن تماس خود را با دیگران است.

"به طور مشابه به آن را به صراحت در آن به سختی می توان استدلال کرد که آن را منطقی اجازه می دهد تا تعداد زیادی از مردم به اجرا در تفرجگاه اما یکی به مرحله یک پا در ساحل آن منجر به عفونت," دیویس گفت:.

ورزش در همه زمان ها مجاز است در زیر سطح 3 مقررات اما سواحل و پارک های بسته باقی می ماند.

کابینه را بیشتر بیانیه پس از آن به طور کامل مورد مطالعه و قضاوت ویلیامز گفت.

این حکم صدق نمی کند به ممنوعیت فروش محصولات توتون و تنباکو است که به عنوان موضوع جداگانه مورد دادگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن