ما کاهش تعداد نیروهای نظامی در آلمان به 25K تایید تهمت

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 3:14:28 pm رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغل

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 3:14:28 pm
Donald Trump, US elections 2020, Trump US ekections, Joe Biden, رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

ایالات متحده خود را کاهش نیروهای نظامی قدرت را در آلمان از حدود 52,000 در حال حاضر به 25000 رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ،

در تعامل با خبرنگاران در کاخ سفید در روز دوشنبه تهمت های نسبت داده شده حرکت می کند به هزینه های بالا و آلمان به عنوان "متخلف" در پرداخت آن به ناتو است. "ما 52,000 سربازان در آلمان است. که مقدار بسیار زیادی از سربازان. آن را هزینه های فوق العاده ای به ایالات متحده و آلمان همانطور که می دانید بسیار متخلف در پرداخت های خود را به ناتو است.

"آنها در حال پرداخت یک درصد و آنها قرار است به دو درصد است. و سپس دو درصد است که بسیار پایین است. باید آن را خیلی بیشتر از آن. به طوری که آنها مرتکب جنایت یا جنحه از میلیاردها دلار" تهمت و اتهام.

"بنابراین ما در حال قرار دادن این شماره را به 25000 سربازان. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد اما آلمان شده است پرداخت. علاوه بر آن من بود که آن را آورده. همه مذاکرات در مورد تهمت با روسیه است. من به ارمغان آورد و این تا مدت زمان طولانی پیش. چرا آلمان پرداخت روسیه میلیاردها دلار برای انرژی و سپس ما قرار است برای محافظت از آلمان از روسیه ؟ چگونه کار می کند ؟ آن کار نمی کند" رئیس جمهور ایالات متحده گفت.

ما سربازان گفت: در حال پرداخت هست. "آنها در آلمان زندگی می کنند. آنها صرف مقدار زیادی از پول در آلمان است. همه جا در اطراف آن پایگاه های بسیار مرفه برای آلمان. پس, آلمان, طول می کشد. و سپس در بالای آن, آنها با ما رفتار بسیار بد در تجارت است. ما تجارت با اتحادیه اروپا و آلمان که بزرگترین عضو و بسیار بسیار بد در تجارت و ما در حال مذاکره با آنها است. اما در حال حاضر, من راضی به معامله آنها می خواهند به" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

"آنها هزینه ایالات متحده صدها میلیارد دلار در طول سال در تجارت," او گفت:.

ما آنها را محافظت می کند و سپس آنها را به استفاده از امریکا در تجارت گفت. "بنابراین ما در حال کار بر روی یک معامله با آنها را, اما آن را بسیار ناعادلانه و من می گویند تا کنون بدترین مصرفکننده در آلمان است," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب