هندی اقتصاددان منصوب کلیدی بانک جهانی و موقعیت در جنوب آسیا

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 2:58:44 pm با توجه به بانک جها دستور است که

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 2:58:44 pm
با توجه به بانک جها دستور است که به پرورش و سرب و الهام بخش و استقرار یک تیم از متخصصان مجرب برای ارائه بهترین راه حل برای این کشور است.

Abhas Jha, یک هندی اقتصاددان منصوب شده است توسط بانک جهانی به یک موقعیت کلیدی در تغییرات آب و هوایی و مدیریت بحران در جنوب آسیا و جهانی دهنده گفت.

Jha انتصاب در یک زمان می آید زمانی که طوفان Amphan است به شدت ضربه بنگال غربی اوریسا در هند و بنگلادش است.

در ظرفیت خود را به بانک جهانی را تمرین مدیریت برای تغییر آب و هوا و مدیریت خطر بلایا برای جنوب آسیا یکی از اولویت های اصلی از جها خواهد بود برای تشویق و کمک به جنوب آسیا و منطقه (SAR) مدیریت خطر بلایا و تغییرات آب و هوایی تیم برای اتصال و همکاری در سراسر جهانی عمل مرزهای این بانک گفت: در بیانیه ای در روز جمعه.

و همچنین به بانک جهانی به تصور و ارائه نوآورانه و با کیفیت بالا و راه حل های توسعه برای پاسخ به خواسته های مشتری و تقویت مدیریت ریسک فاجعه و اقدام آب و هوا در منطقه بیانیه ای گفت:.

بر اساس از سنگاپور, Jha نیز همکاری نزدیک با دیگر مدیران عمل جهانی منجر می شود و راه حل های جهانی گروه های جوجه کشی خلبان و مقیاس نوآورانه و با کیفیت بالا و راه حل های توسعه و ترویج نسل و جریان جهانی دانش برای خدمت به این کشور این بانک گفت.

با توجه به بانک جها دستور است که به پرورش و سرب و الهام بخش و استقرار یک تیم از متخصصان مجرب برای ارائه بهترین راه حل برای این کشور است.

Jha, یک هندی ملی پیوست این بانک در سال 2001 در دفتر مدیر اجرایی برای بنگلادش بوتان هند و سریلانکا است و پس از مشغول به کار در امریکا لاتین و کارائیب و اروپا و آسیای مرکزی و شرق آسیا و اقیانوسیه.

اخیر خود انتساب عمل است مدیر توسعه شهری و مدیریت خطر بلایا در شرق آسیا و منطقه اقیانوس آرام. منطقه خود را از حوزه قضایی شامل هند و بنگلادش و پاکستان و افغانستان و سریلانکا و نپال و مالدیو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن