بانوی اول Melania Trump تاخیر 2017 حرکت به DC برای دریافت جدید prenup: کتاب

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: 13 ژوئن 2020 8:55:40 pm رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, با

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: 13 ژوئن 2020 8:55:40 pm
donald trump, donald trump india visit, donald trump latest news, donald trump news, donald trump in india, donald trump in india news, donald trump india visit 2020, donald trump india visit news, us president donald trump, us president donald trump latest news, narendra modi, narendra modi latest news, narendra modi news رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, با بانوی اول Melania Trump, مکث,, آنها به عنوان تور تاج محل, دوشنبه, فوریه. 24, 2020, در آگرا هند است. AP/PTI(AP2_24_2020_000237B)

بانوی اول Melania Trump تاخیر در حرکت خود به واشنگتن پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور شد برای به دست آوردن اهرم در renegotiating او prenuptial agreement, با توجه به کتاب جدید. کاخ سفید را محکوم کرد این کتاب پس از آن عمومی شد در روز جمعه.

مریم اردن نویسنده کتاب "هنر او معامله: داستان ناگفته Melania Trump" نوشت که در کمپین 2016 شده بود مملو از گزارش در مورد تهمت ادعا infidelities و بانوی اول یادگیری اطلاعات جدید در مورد آنها از گزارش های رسانه ها.

اردن خبرنگار واشنگتن پست می نویسد که ورودی بانوی اول می خواستم زمان برای خنک کردن و اصلاح او برنامه ریزی مالی با مغلوب ساختن پیشی جستن برای اطمینان از آینده مالی از هر دو خودش و پسر بارون. Melania Trump گفته است که او می خواست به صبر کنید تا پایان سال تحصیلی به حرکت به واشنگتن است.

"در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری Melania احساس کردم که خیلی تغییر کرده بود پس از او امضا او prenup," اردن می نویسد: با استناد به مصاحبه با چند نفر نزدیک به Trumps. "او با او بوده است مدت زمان طولانی" بیش از هر زن دیگر. او بر این باور او ساخته شده بسیار مهم سهم خود را به موفقیت.

بحث وجود دارد که تهمت به احتمال زیاد نمی خواهد بازگشت به نظارت بر مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان پس از در حال اجرا در کشور و Melania می خواستم برای اطمینان حاصل شود که بارون رو به حق خود سهم ارث به خصوص اگر Ivanka (رئیس جمهور دختر) در زمان کمر از خانواده کسب و کار.

"در حالی که او مرتب کردن برنامه های خود را به عنوان بانوی اول و یک مدرسه جدید برای او و پسر او نیز در کار خود به ثبت سخاوتمندانه تر معامله مالی برای او و بارون" با توجه به کتاب که منتشر خواهد شد ژوئن 16.

آسوشیتد پرس خریداری شده اولیه کپی کنید.

با توجه به واشنگتن پست اردن انجام شده بیش از 100 مصاحبه برای کتاب او از جمله با اولین بانوی همکلاسی ها در بومی اسلوونی و سابق فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، کریس کریستی.

استفانی گریشام سخنگوی خانم مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این کتاب بر اساس اطلاعات نادرست است. "در عین حال یکی دیگر از کتاب در مورد خانم مغلوب ساختن پیشی جستن با اطلاعات نادرست و منابع" گریشام گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه. "این کتاب متعلق در داستان سبک است."

بانوی اول و بارون بود که 11 در زمان حل و فصل به کاخ سفید در اوایل ماه ژوئن 2017 و او به نظر می رسید مشخصه شادتر تا اواسط سال 2018 این کتاب گفت.

"با توجه به سه نفر نزدیک به مغلوب ساختن پیشی جستن یک دلیل کلیدی بود که او در نهایت به یک جدید و به طور قابل توجهی بهبود یافته توافق مالی با مغلوب ساختن پیشی جستن بود که سمت چپ او را در به طرز محسوسی بهتر موقعیت مالی" اردن نوشت. "منابع آن نمی دانم دقیقا چه او به دنبال, اما آن را به سادگی به پول بیشتر است."

"او می خواست اثبات در نوشتن است که هنگامی که آن را به فرصت های مالی و ارث بارون می تواند به عنوان بیش از یک برابر تهمت ترین و سه فرزند. در میان موارد مورد بحث بود و دخالت در کسب و کار خانوادگی مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان و مالکیت تهمت اموال.

یک فرد آگاه از مذاکرات اشاره کرد که بارون به اسلوونیایی تابعیت بنابراین او می تواند به خصوص به خوبی می چرخاند اگر نوجوان همیشه می خواستم به درگیر در یک مغلوب ساختن پیشی جستن کسب و کار در اروپا است. Melania می خواستم کردم و گزینه برای او است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن