پورت: چنگال بزرگ پلیس تصمیم گرفت برخی از سخنرانی توهین آمیز بود و جرم و اشتباه

در میان چیزهایی که آنها فریاد زد بود "سفید قدرت است." فریاد از بالای خانه خود را ساده لوحانه است. فریاد "قدرت

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

در میان چیزهایی که آنها فریاد زد بود "سفید قدرت است."

فریاد از بالای خانه خود را ساده لوحانه است. فریاد "قدرت سفید" می افزاید: یک بعد اضافی از حماقت همه بیشتر به خاطر وجود آفریقایی آمریکایی کودکان در این نزدیکی هست که شنیده ام این کم نور لامپ فریاد خود را inanities.

با توجه به گزارش این jabronis باید پس از عذرخواهی کرد. من امیدوارم که آن را صادقانه بود و من امیدوارم که آنها احساس شرم.

در اینجا که در آن ما به یک مشکل اجرا: چنگال بزرگ اداره پلیس تصمیم گرفته است برای طبقه بندی این حادثه به عنوان یک جرم و جنایت نفرت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Grand Forks رئیس پلیس Mark Nelson توضیح آن در این راه به چنگال بزرگ هرالد: "هیچ جرم و جنایت متهم شده است اما آن را بخشی جدایی ناپذیر از یک گزارش که بر اساس اطلاعاتی که وجود دارد یا نه چه معنی میده یا آنچه که گفته می شود گفت: در این نقطه در زمان تشکیل در گزارش حزب ذهن است که آنها احساس تهدید یا این که آن را یک توهین به سخن گفتن در برابر فرزندان خود را بر اساس نژاد. بنابراین نیاز به نگاه در این وضعیت به عقب و جلو و بر اساس آخرین راهنمایی های ما مربوط به (یکنواخت جرم گزارش) و اف بی آی ممیزی ما باید به این طبقه بندی به عنوان یک جرم و جنایت نفرت."

وجود دارد بسیاری از مشکلات با این.

برای یک, هیچ, واقعی اتهامات جنایی واصل شده اند. چگونه می تواند شما را یک جرم بدون مسئول است ؟

دیگر ما نباید طبقه بندی محتوای حتی عمیقا توهین آمیز و احمقانه سخنرانی به عنوان جنایتکار. اگر این سر و صدا فرمان مسئله پس از آن خوب است, اما آن را نمی. این "جنایت نفرت" طبقه بندی بر اساس آنچه گفته شد نه زمانی که گفته شد و یا حجم که در آن گفته شد. نژادپرستی زشت و افتضاح و نه چیزی من چشم پوشی اما آن را نیز غیر قانونی نیست.

سخنرانی نژادپرستانه است که هنوز هم گفتار است و آن را متمم اول قانون اساسی حمایت.

اما شاید حتی بیشتر مشکل ساز است که تصمیم حداقل از نظر آماری صحبت کردن در مورد وجود یک جرم و جنایت در این وضعیت.

این پلیس است.

که درست نیست.

آن را تا به پلیس تصمیم می گیرید که آیا یا نه, شده است وجود دارد یک جرم و جنایت است. که کار خود را ندارند و آموزش آن است. آن است که کار پلیس برای ایجاد حقایق در مورد پتانسیل جنایات و سپس به جلو کسانی که حقایق به دادستان که یک تصمیم در مورد فشار دادن اتهامات عنوان شده علیه. اگر اتهام در یک دادگاه اقدام خواهد شد و سپس تعیین کند که آیا هر کسی آیا ارتکاب جرم است.

در عین حال در این حادثه برخی از کودن ها فریاد هنوزم چیزهایی بود تصمیم گرفت به عنوان یک جنایت مبتنی بر قضاوت فقط پلیس.

این حادثه دریافت کرده است که صفر موشکافی در دادگاه قانون محسوب می شود به عنوان "جنایتی" در آمار استفاده می شود به اطلاع عمومی در مورد سیاست بحث در داکوتای شمالی و در سراسر کشور.

این مشکل نه به دلیل آن تضعیف یکپارچگی آمار جرم و جنایت.

"جنایتی" باید شامل یک جرم و جنایت واقعی نه تنها توهین آمیز, رفتار, و این واقعیت که آیا یا نه یک جرم و جنایت مرتکب شد باید تاسیس شود ما از طریق سیستم عدالت کیفری نیست و توسط برخی از اجرای قانون بوروکرات تیک تاک جعبه در یک فرم.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب