انگلستان ضد نژادپرستی تظاهرات "واژگون توسط thuggery"- PM جانسون

توسط: فردا نیوز | لندن | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 9:56:27 am "مردم حق دارند اعتراض مسالمت آمیز و د

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 9:56:27 am
Boris Johnson, Boris Johnson Brexit, Brexit, Brexit news, Brexit UK, UK Brexit, EU Brexit, Brexit Boris Johnson, European Union, Indian Express, latest news, World news "مردم حق دارند اعتراض مسالمت آمیز و در حالی که رعایت اجتماعی فاصله اما آنها حق را به پلیس حمله" جانسون گفت: در توییتر.(ایسنا/فایل)

ضد نژادپرستی تظاهرات در بریتانیا شده اند "واژگون توسط thuggery" نخست وزیر بوریس جانسون گفت: در روز یکشنبه هشدار داد کسانی که مسئول برگزار خواهد شد به حساب.

ده ها هزار نفر را به خیابان های لندن در روز یکشنبه محوری برای دومین روز در حال اجرا به محکوم کردن خشونت پلیس پس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس.

بخوانید| جهان نگران خشونت در ما; تظاهرات در لندن

به عنوان تعداد کاهش یافته و برخی از معترضان tussled با پلیس است. آن را پس از 14 افسر پلیس مجروح شدند و در روز شنبه دو به طور جدی هنگامی که معترضان با پلیس سوار در نزدیکی جانسون خیابان داونینگ اقامت.

https://platform.twitter.com/widgets.js

"مردم حق دارند اعتراض مسالمت آمیز و در حالی که رعایت اجتماعی فاصله اما آنها حق را به پلیس حمله" جانسون گفت: در توییتر."این تظاهرات شده توسط واژگون thuggery – یک آنها یک خیانت از علت آنها ادعا به خدمت می کنند. کسانی که مسئول به حساب برگزار خواهد شد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب