شغل: مدیر مالی

# teamnigel (تاسیس شده در سال 2001) جهانی است, غیر انتفاعی, رسانه های پلت فرم است که به دنبال به چالش کشیدن قد

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399

# teamnigel (تاسیس شده در سال 2001) جهانی است, غیر انتفاعی, رسانه های پلت فرم است که به دنبال به چالش کشیدن قدرت و ایجاد تغییر از طریق تولید روزنامه نگاری با کیفیت بالا و با آموزش و مشاوره گروه به طور معمول زیر ارائه شده در رسانه ها.

ما روزنامه نگاری به دنبال کمک به کسانی که مبارزه برای حقوق خود را به پرونده خود را و الهام بخش عمل است. چشم انداز ما این است که بیشتر شفاف و عادلانه که در آن حقوق بشر و دموکراسی برای حمایت و تایید کرد.

ما اخیر گزارش های تحقیقی – برای مثال در "تاریک پول', اطلاعات غلط زنان و LGBTQI حقوق و COVID-19 – موجب تغییر قانون مجلس پروب اقدام توسط مقامات بهداشت و درمان تحقیقات جنایی و خیلی بیشتر. داستان ما اغلب برداشت در سراسر agenda-setting رسانه ها از جمله نیویورک تایمز, واشنگتن پست, Vanity Fair, The Guardian, the New Yorker, the Daily Mail, سی ان ان, بی بی سی, دویچه وله, Al-Jazeera و بسیاری دیگر در سراسر جهان است.

سایت ما در حال حاضر جذب بیش از 10 میلیون بازدیدکننده داشته است در هر سال و ما میزبان طیف متنوعی از پروژه های مستقل متمرکز در مناطق مختلف موضوع – از جمله کسانی که در چاپ و نشر, روسی, عربی, اسپانیایی و پرتغالی و همچنین زبان انگلیسی با جاه طلبی را در زبان های بیشتر.

ما همکاری با غنی و متنوع شبکه ای از سازمان های غیر دولتی, رسانه های, فکر می کنم مخازن سیاستگذاران و فعالان و دانشگاهیان در سراسر جهان; و ما باز ارسالی سیاست متعهد به تنوع صدا و چشم انداز.

بررسی اجمالی

محل سکونت: لندن با کنترل از راه دور کار امکان پذیر است
حقوق و دستمزد: به £45k وابسته در محل
قرارداد: تمام وقت اختیاری کاهش می یابد و یا ساعت های انعطاف پذیر
گزارش به: مدیر مسئول/مدیر عامل شرکت

هدف از نقش

ما به دنبال بلند پروازانه و خلاق جمع آوری کمک های مدیر برای پیوستن به تیم ما در طول یک دوره رشد. این یک نقش جدید برای # teamnigel و ما به دنبال یک متفکر استراتژیک که منجر خواهد شد و سازماندهی سازمانی ما, جمع آوری اعانه و کمک به ما گسترده تر درآمد-استراتژی های نسل.

ما به دنبال کسی که با شبکه های خود را و یک رکورد از موفقیت در افزایش بودجه و گزارش جهانی تراست و بنیادها و نهادهای دیگر است. ارتباط با افراد ارزش خالص بالا و آگاهی از این شکل از جمع آوری کمک های مالی مفید است. ما نیاز به کسی که همچنین می تواند کمک به ما گسترده تر درآمد-نسل استراتژی و کار در کنار ما سر از مخاطبان و تعامل است که با تمرکز بر خوان جمع آوری کمک های مالی.

کاندید موفق خواهد شد با ما کار تیم جهانی به ارائه با کیفیت بالا اعطای پیشنهادات و گزارش های شناسایی و اعطای فرصت های مشارکت و تعمیق و گسترش موجود ما بودجه روابط برای کمک به رشد ما دید و تاثیر و منابع مالی است.

آنها را از نزدیک کار با # teamnigel را ویراستاران دكتر سيد محمد تقي و هیئت مدیره. حق فرد کسی است که با انگیزه ماموریت ما این است که رشد در یک محیط پویا و چالاک سازمان و چه کسی است که به دنبال یک فرصت برای رشد حرفه ای به عنوان با عملکرد قوی این نقش دارای پتانسیل رشد به رهبری ارشد و موقعیت.

نقش کلیدی و مسئولیت ها:

  • کار به سمت و رسیدن به درآمد اهداف در سراسر طیف وسیعی از جمع آوری کمک های مالی درآمد حاصل از جریانهای پیشرو در همه گرانت طرح های جمع آوری کمک از جمله پیشنهاد نوشتن و گزارش در هماهنگی نزدیک با # teamnigel سرب ویراستاران
  • شناسایی جدید اعطای فرصت های بودجه و همراه با رهبران تیم و سردبیر/مدیر عامل شرکت امن افزار جدید دعوت
  • گسترش و حفظ ما در جمع آوری کمک های مردمی مدیریت سیستم برای اطمینان از کارآمد و جامع نظارت از اعطای کمک های مالی فرصت های اهدا کننده اطلاعات و گزارش های مورد نیاز
  • کار با رهبران تیم برای ایجاد یک کارآمد تر و کارآمد با رویکرد نهادی مالی
  • تحقیقات منابع مالی و روند برای کمک به ساخت یک خط لوله از پتانسیل تأمین کنندگان مالی و به اقامت در بالا از عمده بودجه تغییرات و یا روند
  • ساخت و حفظ کلیدی داخلی و روابط خارجی و کمک به ساخت مربوط به دانش حرفه ای و نفوذ در سطح وسیع تری در تیم
  • نظارت و گزارش به طور منظم در پیشرفت جمع آوری اعانه برای دكتر سيد محمد تقي و هیئت مدیره
  • کمک به گسترده تر # teamnigel جمع آوری کمک های استراتژی و توسعه از جمله ما در حال گسترش خواننده کمک های مالی برنامه و جاه طلبی ما را به گسترش استخر ما از اهدا کنندگان عمده

ویژگی های شخصی و مهارت و تجربه

  • پرشور در مورد # teamnigel ماموریت با سابقه قوی در رسانه های غیر دولتی و یا غیر سود عملیاتی در سطح جهان
  • تجربه ملموس از گسترش و کشت موجود کمک کننده روابط در طول زمان
  • درجه بالایی از خود انگیزه: شما یک متفکر استراتژیک نیز برخوردار پاسخگو بودن و دست بر روی عنوان مورد نیاز در حال رشد سازمان
  • قانع کننده و الهام بخش, رابط, که همچنین فکر باز و مشتاق به یادگیری
  • سازمانی قوی و مهارت های مدیریت زمان با توجه استثنایی به جزئیات
  • یک بازیکن تیم خواهد شد که مولد تعامل با دیگران در سطوح مختلف ارشد در داخل و خارج از سازمان.

مطلوب

  • سابقه در جمع آوری کمک مالی برای رسانه/روزنامه نگاری
  • تسلط در بیش از یک زبان

شما لذت بردن از:

  • مشغول به کار در یک متنوع و فراگیر تیم و پیدا کردن راه های جدید برای تقویت ارتباط بین مردم در حال کار از راه دور در مناطق مختلف
  • پیشرو با همکاری و توانمند سازی دیگران

نرم افزار آخرین مهلت: 6 جولای سال 2020

# teamnigel کارفرما فرصت های برابر است و ما به شدت تشویق اعضای جوامع به طور معمول زیر ارائه شده در این رسانه به درخواست برای این موقعیت از جمله زنان مردم از رنگ LGBTIQ مردم و طبقه کارگر و مردم و افراد معلول است. این یک موقعیت تمام وقت, اما ما باز به انطباق خانواده دوستانه ساعت و دیگر مراقبت از مسئولیت.

چگونه به درخواست

نامزدها باید قادر به ارائه شواهد آنها مهارت و دانش و تجربه دقیق در مشخصات فردی بخش از شرح شغل.

برای درخواست لطفا با ارسال CV خود را و نامه پوشش میدهد و چگونه شما متناسب با معیارهای نقش به عنوان مفصل در شرح شغل به رایان در دفترچه در [email protected] تماس با رایان در LinkedIn یا 07495129133 برای بحث محرمانه در مورد ارسال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن