مینه سوتا خانه می گذرد حمایت ساعتی کارکنان مدرسه

خانه بیل 4415 نیاز مناطق آموزش و پرورش و مدارس به پرداخت کارکنان ساعتی مانند سرایداران و رانندگان اتوبوس برای

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

خانه بیل 4415 نیاز مناطق آموزش و پرورش و مدارس به پرداخت کارکنان ساعتی مانند سرایداران و رانندگان اتوبوس برای روز آنها قادر به کار با توجه به همه گیر مربوط به تعطیلی مدارس و ادامه خواهد داد به انجام این کار تا زمانی که دولت در خانه بماند سفارش آسانسور. این لایحه به تصویب رسید 83-49 با پشتیبانی گسترده ای از آمریکا.

این یکی از چندین آموزش و پرورش اقدامات انجام شده توسط قوه مقننه در روز دوشنبه. در اوایل بعد از ظهر سنا OK می خواهم یک لایحه که با ارائه حدود 8 میلیون دلار در کمک های مالی به مدارس کوتاه در تجهیزات مورد نیاز برای آموزش از راه دور. رقابت نسخه از این لایحه معرفی شده توسط مجلس نمایندگان مجلس با پیشنهاد افزایش این مبلغ به 15 میلیون دلار.

هواداران می گویند ساعتی کارمند لایحه و در عین حال محافظت از یک قومی متنوع و از نظر مالی آسیب پذیر بخش از نیروی کار است. ساعتی کارگران در برخی از اولین گذاشته می شود در زمان درماندگی مالی آنها گفت: با وجود نقش محوری آنها در بازی روز به روز مدرسه ،

این لایحه همچنین گسترش الزامات مورد نیاز برای آموزش تمدید مجوز و مسائل مربوط به مجوز موقت برای داوطلبانی که قادر به کامل خود را دولت امتحانات به دلیل بیماری همه گیر. گذشت آن را به عنوان همه گیر مرگ و میر در مینه سوتا رز به 428.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بیش از 7000 نفر در سراسر مینه سوتا تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس جدید, از شنبه. بیش از 4000 بهبود به نقطه ای که آنها دیگر مورد نیاز به خود منزوی.

اجتماعی محدودیت در جای خود قرار داده بیشتر به جلوگیری از گسترش این بیماری هر چند دراورده مالی ویران کردن کشور و ملت است. تعداد مدعیان بیکاری در ایالت مینه سوتا در حال حاضر تعداد نزدیک به 600 ، 000.

نمایندگان مجلس در حمایت از ساعتی پرداخت قبض استدلال می کنند که آن کمک خواهد کرد برای جلوگیری از بیشتر اقتصادی درد با حفظ اشتغال و ارائه دستمزد کارگران با پول آنها می تواند صرف در کسب و کارهای محلی.

مخالفان مخالفت کرد و گفت این لایحه در هیچ راه تضمین می کند که ساعتی مدرسه کارگران نخواهد بود گذاشته. آمریکا روز چهارشنبه مشخص می شود آن را به عنوان انعطاف ناپذیر و گفت: این تهدید به گردش کنترل از مدارس محلی.

چند قانونگذاران گفت که ممکن است نیروی بسته های پول در مدارس به بین را انتخاب کنید اجازه کارمند رفتن یا نگه داشتن آنها را حتی زمانی که آن را از نظر مالی قابل دوام. مدیران مدرسه باید حداقل قادر به مذاکره برای کاهش ساعت آنها گفت: پس از صرف به عنوان اصل برنامه ریزی شده ممکن است به اثبات غیرقابل دفاع با توجه به همه گیر را به عنوان-از-حال-ناشناخته تاثیر بر بودجه دولت است.

"مهم نیست که چقدر سخت تلاش ما مردم در حال رفتن به از دست دادن شغل. خانواده در حال رفتن به روبترقی. جوامع در حال رفتن به مجبور به مقابله با از دست دادن درآمد" Rep. ران Kresha R-لیتل فالز گفت: در روز دوشنبه زمین نشست.

جمهوری خواه مجلس تلاش کرده و شکست خورده در روز دوشنبه برای اصلاح این لایحه که چهره های آینده در سنا است. مقامات دولتی در سهشنبه, مه 5 انتظار می رود به ارائه جزئیات جدید در ایالت مینه سوتا بودجه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن