چین می پرسد Pompeo برای نشان دادن " شواهد زیادی از COVID-19 نشات گرفته از ووهان آزمایشگاه

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 11:49:25 pm این ادعا کشیده شده رد شدید از پکن که

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 11:49:25 pm
US Taliban agreement, Taliban US agreement, US Taliban, Taliban US, World news, Indian Express این ادعا کشیده شده رد شدید از پکن که روز چهارشنبه در توصیف این اتهام که "لام" در نظر گرفته شده برای تقویت رئیس جمهور تهمت انتخابات شانس در ماه نوامبر. (نیویورک تایمز)

چین روز چهارشنبه جرأت وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo برای نشان دادن "شواهد زیادی" او ثابت کند که رمان coronavirus نشات گرفته از یک آزمایشگاه در ووهان و اظهار داشت که این موضوع باید توسط دانشمندان به جای سیاستمداران از سیاسی داخلی تکرارهای در انتخابات سال است.

در روزهای اخیر رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و وزیر خارجه Pompeo ادعا کرده اند که این ویروس کشنده نشات گرفته از ووهان موسسه ویروس شناسی در مرکزی چین در شهر ووهان که در آن شیوع بیماری شد و برای اولین بار شناسایی شده در ماه دسامبر گذشته. رهبران دو کشور همچنین گفت که چین حاضر به دانشمندان بین المللی دسترسی به یادگیری آنچه که اتفاق افتاده است.

این ادعا کشیده شده رد شدید از پکن که روز چهارشنبه در توصیف این اتهام که "لام" در نظر گرفته شده برای تقویت رئیس جمهور تهمت انتخابات شانس در ماه نوامبر.

"او (Pompeo) گفت: "شواهد زیادی'. پس از آن ما نشان می دهد" چینی سخنگوی وزارت خارجه Hua Chunying گفت: رسانه های توجیهی را در اینجا.

"Pompeo نمی ارائه هر گونه شواهد از آنجا که او نمی باید هر گونه" هوآ گفت. "این موضوع باید توسط دانشمندان و متخصصان به جای سیاستمداران از سیاسی داخلی نیاز دارد؟.

چین وزارت امور خارجه به نام این اتهامات یک استراتژی سیاسی به "لام چین" برای جمهوری خواهان پیش از سال 2020 انتخابات.

"به تازگی در معرض هاشمی استراتژی نشان می دهد که آنها را تشویق به حمله چین به بهانه ویروس" هوآ گفت که چین "تغذیه با چنین ترفندهای."

"ما اصرار آمریکا برای جلوگیری از گسترش دروغ و یا گمراه کننده جامعه بین المللی است. باید آن را در مقابله با مشکلات خود و مقابله با این بیماری همه گیر در خانه," او گفت:.

هوآ گفت: رئیس سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرد که ما نه مدرکی برای آن تا کنون به آن ادعا.

"در مورد مسئله منشاء coronavirus مردم باید نظرات مختلف. من فکر می کنم ردیابی منشاء یک موضوع بسیار جدی است. که باید تحقیق توسط دانشمندان و متخصصان" او گفت:.

"تقریبا همه بالا و دانشمندان از جمله کسانی که در ایالات متحده بر این باورند که این ویروس در آمد از طبیعت است نه انسان ساخته شده و امکان وجود دارد که آن را به بیرون درز از یک آزمایشگاه" گفت.

"این که مقامات همچنین گفت: همه شواهد نشان داد که این ویروس است نه انسان ساخته شده او گفت:.

هوآ همچنین گفت: همه کشورها باید بررسی گزارش می دهد که موارد COVID-19 گزارش شد در برخی از کشورها در ماه های سپتامبر و دسامبر سال گذشته است.

او گفت: گزارش های اخیر گفت: coronavirus موارد گزارش شده در ایالات متحده در ماه اکتبر سال گذشته است. گزارش ها از فرانسه صحبت از coronavirus مورد شناسایی شده از یک بیمار در ماه دسامبر سال گذشته هوآ گفت.

در پرتو این "همه کشورها باید دوباره بررسی موارد ظهور در سال 2019, او گفت:.

او همچنین به چالش کشیده Pompeo برای نشان دادن شواهد برای اثبات اتهام خود را که ویروس ها در گذشته نشات گرفته از آزمایشگاه در چین است.

"دقیقا کجا و در کدام آزمایشگاه در چین رو شکست چنین" او پرسید و خواستار رسیدگی به آمریکا در استفاده از سلاح های باکتریایی در گذشته است.

"آمریکا با استفاده از سلاح های باکتریایی در جنگ کره و عامل نارنجی در جنگ ویتنام. در دهه های اخیر, آمریکا مسدود کردن پروتکل رژیم به سلاح های بیولوژیکی کنوانسیون?, او گفت:.

توجه به مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری در سال گذشته به حالت تعلیق در تحقیقات بر روی عوامل بیماری زا در ارتش آزمایشگاه او گفت: "آنها شده اند سکوت خود به اهداف و ایمنی. بنابراین ما امیدواریم که ما می تواند عمل به شیوه ای مسئول و پاسخ به تماس های بین المللی را قبول تحقیقات و پاسخ به نگرانی است."

رمان coronavirus تا کنون به کشته شدن بیش از 2.5 لاخ مردم و آلوده بیش از 3.6 میلیون نفر در سطح جهان است. ما در بدترین ضربه ملت با بیش از 71,000 مرگ و میر و 1.2 میلیون COVID-19 عفونت.

دولت چین مواجه شده است و انتقاد در خانه و خارج از کشور بیش از آن در دست زدن به این ویروس به خصوص در روزهای اولیه از وقوع. آن را متهم به خاموش کردن whistle-blowers و تاخیر در اطلاع رسانی عمومی در مورد شدت بحران است. اما آن را بارها و بارها هرگونه تخلف اعتنایی اتهام عمدی coverup در بحرانی مراحل اولیه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب