کنگره آمریکا در کاخ سفید در تلاش برای پیدا کردن معامله در جدید کروناویروس کمک

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت که وجود دارد جنبه های بیل چکش با همکار جمهوری خواهان

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت که وجود دارد جنبه های بیل چکش با همکار جمهوری خواهان و پرده برداری روز دوشنبه که او را دوست ندارد. مغلوب ساختن پیشی جستن نداد اما افزود که در عقب و جلو مذاکره "این نوع از نیمه بی ربط است."

جمهوری خواه رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل گفت که او مخالف "غیر وابسته" add-ons در این طرح از جمله ارائه به صندوق جدید FBI ساختمان است که کاخ سفید تا به حال اصرار بر است و نه مربوط به کروناویروس کمک.

پشت جویدن در آمد و به عنوان یک 600 دلار در هر هفته افزایش coronavirus بیکاری بود که با توجه به پایان می رسد در روز جمعه. پرداخت در بالای دولت مزایای بیکاری که هم کمک به کارگران مقابله با این شوک اقتصادی از این بیماری همه گیر.

این روشن نیست که آیا وزیر خزانه داری استیون Mnuchin قادر خواهد بود به واسطه یک معامله با رهبران دموکرات در کنگره روز جمعه به گسترش فدرال بهره مند شوند در بعضی از فرم.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بدون ارائه جزئیات تهمت گفت: "ما چیزی را انجام دهید. ما در حال رفتن به مراقبت از مردم است."

Mnuchin چپ اواخر بعد از ظهر جلسه با مجلس نمایندگان سخنران سنا و نانسی پلوسی رهبر حزب دموکرات چاک شومر گفتن به خبرنگاران گفت: "ما باید مقدار زیادی از کار را به انجام." جلسات خود شد و انتظار می رود برای ادامه روز چهارشنبه.

پیش از آن در روز مک کانل به خبرنگاران گفت: وجود دارد "صفر شانس" است که امریکا می تواند به عقب بر گردیم به حالت عادی و بدون جدید حمایت از پرونده های حقوقی برای کسب و کار و مدارس بازگشایی در طول همه گیر مفاد آن گنجانده شده جمهوری خواه لایحه. دموکرات ها در مخالفت با اقدامات است.

Pelosi بعد آن را به نام "مسئولیت-در-steriods پیشنهاد" ساخته شده است که او تعجب که آیا مک کانل بود جدی در مورد رسیدن به یک مصالحه.

جمهوری خواه پیشنهاد نیز به بسیاری از آمریکایی ها پرداخت های مستقیم از 1200 $در هر ارائه میلیاردها دلار وام به کسب و کارهای کوچک و حمایت از بيمارستان.

بسیاری از جمهوری خواهان به شورش علیه $1 تریلیون قیمت.... خانه گذشت 3 تریلیون دلار طرح در ماه مه.

سناتور جمهوری خواه لیندزی گراهام تخمین زده می شود که نیمی از این حزب 53 عضو مجلس سنا می تواند در مخالفت با این طرح است.

برخی از سهام ایالات متحده کاهش یافته است که سرمایه گذاران نگران مذاکرات در کنگره و تجدید حیات در coronavirus موارد است.

اختلافات حزبی

بسیاری از جمهوری خواهان اصرار انقضای بیکاری پرداخت تشویق آمریکایی ها به ماندن در خانه به جای رفتن به محل کار با پرداخت آنها بیش از قبلی خود حقوق و دستمزد. پیشنهاد خود را ارائه می کنند بسیار کاهش می یابد هفتگی پرداخت $200 تا زمانی متحده ایجاد یک سیستم برای ارائه 70 درصد دستمزد جایگزینی برای گذاشته شدن کارگران است.

دموکرات ها گفت: 200 دلار کافی نیست و آسیب اقتصاد است.

"مردم می خواهند به کار جمهوریخواه دوستان است. آنها فقط نمی خواهید به آن را انجام دهد. ما در حال رفتن به اجازه دهید آنها را از گرسنگی مردن در حالی اتفاق می افتد که" شومر گفت.

دموکرات ها نیز می خواهید پول برای دولت و دولت های محلی است که در صورت چند میلیارد دلاری کمبود بودجه با کسب و کار بسته و ساکنان ،

"ما ساکنان کسب و کار ما ما خانواده های آنها نیاز مستقیم حمایت دولت فدرال در حال حاضر گفت:" ساوانا, شهردار, Van Johnson یکی از یک گروه از حزب دموکرات و جمهوری خواه شهرداران در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران.

ایالات متحده coronavirus موارد گذشت 4.3 میلیون دلار با حدود 150000 نفر کشته و ده ها میلیون نفر از کار.

(گزارش شده توسط David Morgan, پاتریشیا Zengerle دیوید Lawder, Doina Chiacu سوزان Cornwell, لیزا لمبرت و اریک راش; نوشتن توسط پاتریشیا Zengerle و ریچارد کوان ویرایش توسط Scott مالون, Matthew Lewis و سونیا Hepinstall)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب