یونانیان با عجله به دریافت کوتاهی مو, خرید گل, به عنوان ویروس مستند برطرف

توسط: رویترز | آتن | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 3:02:53 pm مسافران پوشیدن محافظ ماسک صورت ترک

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | آتن | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 3:02:53 pm
Greeks rush to get haircuts, buy flowers, as virus lockdown eases مسافران پوشیدن محافظ ماسک صورت ترک این سیستم عامل از ایستگاه مترو در میدان Syntagma) در اولین روز از کاهش یک مستند در سراسر کشور در برابر گسترش بیماری کروناویروس (COVID-19) در آتن, یونان, آوریل 4 سال 2020 است. رویترز/Alkis Konstantinidis

یونانی, سالن مو, گل, مغازه ها و کتابفروشی ها بازگشایی شد روز جمعه به عنوان بخشی از یک کاهش تدریجی از مستند محدودیت های اعمال شده شش هفته پیش برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید.

از صبح زود پلیس انجام بازرسی بر روی اتوبوس ها و ایستگاه های مترو را به مطمئن شوید که مسافر بودند با پوشیدن اجباری فولاد ماسک و در مغازه ها برای بررسی اینکه آیا, اجتماعی, فاصله, قوانین بودند که مورد احترام.

یونانیان و دیگر نیاز به یک فرم بیان یک دلیل معتبر – مانند خرید مواد غذایی و یا دارو و یا مصرف ورزش – برای اجازه به ترک خانه های خود. ترافیک افزایش حجم در خیابان های آتن و دیگر شهرهای بزرگ و صف های تشکیل شده در خارج از لوازم الکتریکی مغازه ها که همچنین مجاز به باز کردن برای اولین بار از یونان تحمیل آن دشوار پتو مستند در اواسط ماه مارس.

یونان یک کشور از 11 میلیون نفر تا کنون ثبت نام 2,626 موارد COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کروناویروس جدید و 144 مرگ و میر کمتری نسبت به بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی است.

اما یونان که تنها ظهور در سال 2018 از بحران بدهی که از بین برود یک چهارم از آن اقتصادی خروجی از جان گذشته است اجازه دهید به کسب و کار بازگشایی و ترس coronavirus همه گیر خواهد تاخت و تاز در این سال گردشگری درآمد یک ستون از اقتصاد آن است.

محلی, کانال های تلویزیونی نشان داد آرایشگری و مشتریان خود را با پوشیدن ماسک های جراحی در آتن و شمال شهر تسالونیکی. سالن مو عمل تنها در قرار ملاقات.

کوچک فروشگاه های خرده فروشی از جمله گل و کتابفروشان, بینایی سنج ها و خدمات آبگرم در میان کسب و کارهای دیگر مجاز به بازگشایی در روز دوشنبه. ساعات کاری از مغازه ها مجاز به بازگشایی به احتمال زیاد تمدید با توجه به بالا مقید کردن تقاضا.

مدارس و رستوران ها و کافه ها در حال انتظار برای بازگشایی بعد از این ماه است. هتل ها شروع به باز کردن از 1 ژوئن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب