دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به امضای فرمان اجرایی در رسانه های اجتماعی امروز: کاخ سفید

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 10:04:21 am رئیس جمهور دونالد مغلوب س

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 10:04:21 am
Donald trump Twitter, Donald Trump social media, Trump to sign executive order today, world news رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در طول یک رویداد در حفاظت از سالمندان مبتلا به دیابت در باغ گل رز کاخ سفید روز سه شنبه در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را امضای یک فرمان اجرایی در شرکت رسانه های اجتماعی در روز پنج شنبه مقامات کاخ سفید گفت: پس از مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به تعطیل پلت فرم او را متهم به خفقان محافظه کار صدای.

این مقامات که صحبت می کرد به خبرنگاران سفر با مغلوب ساختن پیشی جستن به واشنگتن از فلوریدا سرنشین نیروی هوایی روز چهارشنبه به هیچ جزئیات بیشتر. قبل از ترک برای فلوریدا پیش از آن در روز به رعایت یک فضا پرتاب آن به تعویق افتاد به دلیل آب و هوای بد و تهمت دوباره متهم توییتر Inc و دیگر رسانه های اجتماعی از تعصب و بدون ارائه شواهد.آن را بلافاصله روشن نیست که آیا تهمت اقتدار به تعطیل کردن شرکت.

توییتر کاهش یافته است اظهار نظر در مورد اخبار از مغلوب ساختن پیشی جستن را در نظر دارد. Facebook و Google را بلافاصله نظر.اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا گفت: متمم اول قانون اساسی ایالات متحده محدودیت هر گونه اقدام تهمت می تواند به تنظیم سیستم عامل رسانه های اجتماعی.به طور جداگانه سه قاضی پنل ایالات متحده دادگاه تجدید نظر در واشنگتن در روز شنبه را تایید کرد اخراج یک دست کت و شلوار آورده توسط یک گروه محافظه کار و جناح راست یوتیوب, شخصیت, علیه, Google, Facebook, Twitter و اپل ادعا آنها را به توطئه سرکوب سیاسی محافظه کار انداز. مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین اختلاف با رسانه های اجتماعی پدید آمده پس از توییتر روز سه شنبه برای اولین بار متصل هشدار به برخی از توییت خود باعث خوانندگان به واقعیت بررسي رئیس جمهور ادعا می کند. در توییت های برچسب گذاشته شده توسط توییتر مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته ادعاهای بی اساس در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری. مغلوب ساختن پیشی جستن به دروغ ادعا می کند که پست الکترونیکی-در رای گیری منجر به رای تقلب و فاقد شرایط لازم رای دهندگان شدن برگه های رای.

"جمهوری خواهان احساس می کنید که سیستم عامل رسانه های اجتماعی کاملا سکوت محافظه کاران صدای. ما به شدت تنظیم و یا نزدیک آنها را قبل از ما همیشه می تواند اجازه می دهد این اتفاق می افتد," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک جفت اضافی پست در توییتر در روز چهارشنبه.رئیس جمهور یک کاربر سنگین از توییتر با بیش از 80 میلیون پیروان افزود: "پاک کردن عمل خود را در حال حاضر!!!!"قوی ترین تهدید YETTrump را تهدید به تعطیل کردن سیستم عامل مانند Twitter و Facebook است که خود را قوی ترین و در عین حال در درون گسترده تر محافظه کار واکنش در برابر بزرگ با تکنولوژی.

سهام هر دو شرکت کاهش یافت و در روز چهارشنبه. کاخ سفید منتشر شده پیش نویس یک پیشنهاد اجرایی منظور در مورد ضد محافظه کار تعصب در سال گذشته که هرگز به دست آورده هر کشش. انجمن اینترنت که شامل Twitter و Facebook در میان اعضای آن گفت: سیستم عامل آنلاین نیست تعصب سیاسی و آنها را "بیشتر مردم فرصتی برای شنیده می شود از هر نقطه در تاریخ است."خواسته در توییتر نشست سالانه روز چهارشنبه به همین دلیل این شرکت تصمیم به اضافه نمودن برچسب به مغلوب ساختن پیشی جستن پست الکترونیکی-در رای گیری توییتهایی مشاور عمومی شان Edgett گفت: تصمیم گیری در مورد دست زدن به اطلاعات غلط ساخته شده به عنوان یک گروه.

"ما یک گروه و کمیته مردمی که نگاهی به این چیزها و تصمیم گیری در چه چیزی گرفتن بسیاری از دید و کشش...," او گفت:.در سال های اخیر توییتر محکم است که سیاست های خود را در میان انتقاد و آن دست کردن رویکرد مجاز حساب های جعلی و اطلاعات غلط به رشد است.شرکت های فن آوری متهم شده اند رویه ضد رقابتی و نقض حریم خصوصی کاربر.

اپل و گوگل و Facebook و آمازون چهره ضد تراست پروب توسط فدرال و مقامات دولتی و کنگره آمریکا پنل.جمهوری خواه و دموکرات به قانونگذاران همراه با وزارت دادگستری ایالات متحده شده است با توجه به تغییرات به بخش 230 قانون ارتباطات نجابت یک قانون فدرال تا حد زیادی معافیت سیستم عامل آنلاین از مسئولیت حقوقی برای ماده کاربران خود ارسال.

چنین تغییراتی می تواند افشای شرکت های فن آوری به بیشتر پرونده های حقوقی.سناتور جمهوری خواه جاش هاولی مکرر منتقد بزرگ با تکنولوژی شرکت با ارسال نامه ای به توییتر اجرایی جک دورسی در چهار شنبه پرسیدن که چرا این شرکت باید همچنان به دریافت مصونیت از پیگرد قانونی پس از "انتخاب editorialize در رئیس جمهور تهمت توييتها.

"توییتر را رقیب Facebook چپ مغلوب ساختن پیشی جستن را در پست پست الکترونیکی-در برگه های رای در روز سه شنبه دست نخورده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن