مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال منابع مالی برای تبلیغات خصوصی, مذهبی, مدرسه, بورسیه در COVID بازیابی لایحه

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بپرسید "یک وقت اضطراری تخصیص بودجه" برای پیشنهاد کمک مالی بر اساس ی

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بپرسید "یک وقت اضطراری تخصیص بودجه" برای پیشنهاد کمک مالی بر اساس یک طرح کلی از این طرح به دست آمده توسط مک کلاچی. این کمک های مالی خواهد بود ارائه شده به دولت برای توزیع به موسسات غیر انتفاعی که پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان واجد شرایط که مایل به حضور در مدارس غیر دولتی تعیین.

"من هرگز شنیده تک قانع کننده دلیل قانع کننده که چرا کسی است که در برابر آموزش و پرورش, آزادی, بورس های تحصیلی, فرصت های تحصیلی, مدرسه, انتخاب, منشور مدارس. و دلیل آن این است که: ما در تلاش هستیم به این بچه ها فقط یکی دیگر از فرصت و ارائه پدر و مادر خود را با یکی دیگر از گزینه" کلیان کانوی مشاور رئیس جمهور گفت: مک کلاچی.

کاخ سفید در صدد است به 10 ٪ از مقدار است که کنگره برای تصویب دولت محلی و آموزشی سازمان در کنار مجموعه ای از کمک های مالی. مغلوب ساختن پیشی جستن را نیز به دنبال تصویب 5 میلیارد دلار اعتبار مالیاتی فدرال برای کسب و کار و افرادی که کمک مالی به برنامه های کمک هزینه تحصیلی.

مغلوب ساختن پیشی جستن اداره ترویج شده است مدرسه انتخاب طرح برای هفته ها به عنوان یک راه برای ارائه فرصت های آموزشی برای کودکان در جوامع محروم و دریافت پول کمک مالی مبارزه خصوصی و مدارس کاتولیک قبل از سال تحصیلی جدید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کسانی که سیاست های دریافت شده از یک افزایش در هفته گذشته زمانی که دیوان عالی کشور حکم داد که مالیات دهندگان بودجه بورسیه مانند آنهایی که تهمت دولت پیشنهاد خواهد صندوق می تواند مورد استفاده قرار گیرد در مدارس مذهبی. دادگاه حکم داد که هر مدرسه خصوصی که با دولت استانداردهای آموزشی است واجد شرایط برای دریافت بودجه کمک هزینه تحصیلی.

هجده متحده در حال حاضر مالیات-اعتبار برنامه های کمک هزینه تحصیلی با توجه به انتخاب مدرسه وکالت گروه EdChoice از جمله فلوریدا و جورجیا کارولینای جنوبی و کانزاس است. بودجه اعطا شده به دانشجویان در این کشورها توسط سازمان های غیر انتفاعی اعطای بورس تحصیلی سازمان.

پیش نویس قانونی که کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع دستور داده بود کشیده شده تا با توجه به طرح رئوس مطالب را هر دولت گزینه دریافت بودجه فدرال برای کمک هزینه تحصیلی اگر آنها را انتخاب کنید برای شرکت در "آموزش و پرورش آزادی گرانت" برنامه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است پیشنهاد.

این پیشنهاد تصریح می کند که دولت با مالیات های موجود-اعتبار برنامه های بورس تحصیلی باید به 50 درصد از اعطای کمک های مالی به سازمان بورس ظرف 30 روز از دریافت آنها. متحده است که تاسیس خواهد شد برنامه باید 60 روز برای توزیع پول است. متحده است که نه توزیع پول توسط مارس 30 2021 خواهد شد که بودجه خود را مجددا اخذ به ایالات متحده است که آیا در این برنامه شرکت کنند.

بورس تحصیلی سازمان اجازه خواهد داشت به صرف تا 5 درصد از کمک های مالی دریافت می کنند به بازار برنامه ها و پرداخت هزینه های اداری طرح می گوید.

کاخ سفید نیز به دنبال ایجاد یک nonrefundable فدرال اعتبار مالیاتی برای مالیات دهندگان که به طور داوطلبانه اهدا به بورس ارائه دهندگان.

آلاباما در کنگره Bradley بایرن و تگزاس بهداشت ، تد کروز هر دو حزب جمهوریخواه معرفی قانون در مجلس نمایندگان و سنا در سال گذشته که شامل تهمت و دولت اعتبار مالیاتی پیشنهاد.

کروز در بیانیه ای به مک کلاچی استقبال دولت جدید فشار برای بورسیه.

"با بسیاری از آمریکایی ها از کار و خانواده تنظیم برای آموزش از راه دور به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر در حال حاضر بیش از هر زمان کنگره باید کار به گسترش فرصت های آموزشی برای K-12 دانش آموزان و زحمتکش مردان و زنان," او گفت:.

بایرن که در تماس با کاخ سفید در مورد این پیشنهاد گفت: کمک هزینه تحصیلی کمک خواهد کرد آدرس و نابرابری در جوامع اقلیت.

"ما در حال حاضر با داشتن یک بحث مهم در آمریکا در مورد نابرابری نژادی و آنچه ما می توانیم در مورد آن انجام دهد. بیایید شروع با دادن فقیر و اقلیت پدر و مادر همان فرصتی است که ثروتمند پدر و مادر باید به فرزندان خود را به کیفیت بالاتر مدرسه از پایین انجام مدارس فرزندان خود را مجبور به حضور در سادگی چون از جایی که آنها زندگی می کنند" بایرن گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن در یک شنبه شب صدای جیر جیر در مورد حکم دادگاه عالی نوشت که مدرسه انتخاب "یک حقوق مدنی موضوع و بدون پدر و مادر باید به فرستادن فرزند خود به یک شکست مدرسه."

معاون رئیس جمهور مایک پنس در آموزش و پرورش میزگرد در ویسکانسین در هفته گذشته گفت که دولت او "کار بر روی یک برنامه جدید است که می تواند بیش از 5 میلیارد دلار در دسترس در سراسر کشور" در حالی که صحبت کردن در مورد پیشنهاد اعتبار مالیاتی فدرال برای کمک به برنامه های کمک هزینه تحصیلی.

"ما واقعا بر این باورند مدرسه انتخاب یک ایده که زمان آن رسیده است" پنس گفت: در اظهارات خود. پدر و مادر باید قادر به انتخاب کنید که در آن کودکان خود را به مدرسه رفتن "صرف نظر از کد منطقه و یا درآمد," او گفت:.

کاخ سفید ارائه طرح خود به سن. میچ مک کانل رهبر اکثریت R-Ky., ماه گذشته و قصد دارد به دنبال حمایت از جمهوری خواهان و دموکرات ها در کاپیتول هیل. مک کانل را کاهش یافته است به نظر.

دموکرات ها استدلال می کنند که در بودجه عمومی باید صرف بهبود مدارس دولتی و نباید مورد استفاده قرار گیرد برای کمک مالی به موسسات خصوصی از جمله کسانی که با وابستگی های مذهبی.

"این COVID-19 همه گیر به شدت تحت تاثیر دولت های ایالتی و محلی درآمد و پیش بینی کمبود را بیشتر تشدید نابرابری آموزشی در سراسر کشور است. خانه دموکرات ها را نمی اتلاف وقت در طرح های پیشنهادی که در تضعیف عمومی آموزش و پرورش" خانه آموزش و پرورش و نیروی کار رئیس کمیته بابی Scott D-Va., در بیانیه ای گفت به مک کلاچی.

"ما در حال تمرکز بر روی معکوس ما underfunding مزمن آموزش و پرورش عمومی به طوری که همه دانش آموزان – صرف نظر از پس زمینه خود را – می تواند یادگیری در مدارس دولتی که هستند سالم و امن و ارائه آموزش با کیفیت" او گفت:.

کاخ سفید را به عقب رانده و گفت خصوصی و مدارس دینی کمک به از بین بردن تراکم و فشار مالی در مدارس دولتی و بهبود فرصت های آموزشی برای دانش آموزان اقلیت. کمک های مالی نیز کمک به خانواده های آسیب دیده توسط coronavirus مربوط به از دست دادن شغل خود را پرداخت شهریه کاخ سفید گفت.

دموکرات ها بودند ديپلمات توسط جمهوریخواهان اداره استدلال که پیشنهاد خود را کمک خواهد کرد ارائه اقلیت دانش آموزان با فرصت های آموزشی.

سناتور. پتی موری, واشنگتن, نماینده دموکرات مجلس سنا بهداشت, آموزش و پرورش, کار و حقوق بازنشستگی کمیته گفت: او حزب را اولویت کمک به مدارس دولتی پیاده سازی coronavirus اقدامات پیشگیری و معلمان پرداخت. او متهم به وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos و مغلوب ساختن پیشی جستن از استفاده از این بیماری همه گیر به فشار ایدئولوژیک مدرسه خصوصی سازی در دستور کار است.

"در سالگرد حقوق مدنی قانون از سال 1964 این نیز مهم است به یاد داشته باشید این بیماری همه گیر را تشدید کرده است شدید نژادی و بی عدالتی که به مدت طولانی وجود داشته است در سیستم آموزش و پرورش ما" موری در بیانیه ای گفت به مک کلاچی. "اگر خواهان هر گونه علاقه صادقانه در مقابله با این بی عدالتی آنها نشان می دهد باید آن را از طریق همکاری با حزب دموکرات برای سرمایه گذاری در آموزش و پرورش عمومی و آدرس سیستمیک نژاد پرستی به جای انحراف مسیر منابع دور زمانی که آنها بیش از همیشه مورد نیاز."

مدرسه عمومی اتحادیه های معلمان نیز در مخالفت با مالیات دهندگان بودجه به مدارس خصوصی. این فدراسیون معلمان آمریکا گفت: 90 درصد از کودکان در امریکا رفتن به مدارس دولتی است که در حال تلاش برای بازگشایی و نیاز به بودجه فدرال و تجهیزات حفاظتی برای انجام این کار با خیال راحت.

"اکثریت قریب به اتفاق اقلیت بچه ها رفتن به مدارس دولتی و هنگامی که شما آنها را حل زمانی که شما در واقع آنها را تامین شما در واقع آنها ثابت" AFT جمهور Randi واینگارتن گفت. "این شده است هرگز در مورد انتخاب. بیشتر از زمان پدر و مادر انتخاب مدارس بر اساس ایمنی از مدرسه. این است که در مورد defunding عمومی آموزش و پرورش به طوری که پدر و مادر را انتخاب مدارس دولتی است."

او گفت که کاخ سفید بود و با استفاده از بهبود اقتصادی بسته بندی به عنوان یک وسیله نقلیه به فشار برای تصویب قانون است که درخواست تجدید نظر به تهمت های پایه و افزایش خود را از انتخاب مجدد چشم انداز.

قانونگذاران در کاپیتول هیل شد تا حد زیادی غافل از کاخ سفید پیشنهاد قبل از مک کلاچی تماس با آنها را در این هفته.

بهداشت ، بیل کسیدی یک جمهوری خواه در سنا کمک کمیته گفت که او ناآشنا با کاخ سفید طرح به درخواست کنگره شامل بودجه اضطراری برای کمک هزینه تحصیلی در آینده COVID امداد لایحه.

اما سناتور لوئیزیانا گفت که او "کاملا" باز به بودجه کمک هزینه تحصیلی به عنوان یک راه برای کمک به بیکاران پدر و مادر پرداخت شهریه در طول coronavirus بحران و تصمیم گیری است که بهترین برای کودک خود را.

"هیچ چیز پیش بینی موفقیت در آینده به عنوان دستاورد آموزشی. ما باید همه چیز ما می توانیم برای حفظ دسترسی به آموزش و پرورش است که موجب پيشرفت تحصيلی" کسیدی گفت.

برنامه کمک هزینه یکی از کاخ سفید فرصت و تجدید حیات شورا با توصیه به رئیس جمهور.

در ماه ژوئن میزگرد در دالاس تهمت مشخص شده چند پیشنهاد برای کمک به جوامع اقلیت و گفت که او می تواند تماس در کنگره به تصویب برسانند مدرسه انتخاب اقدامات است.

"ایجاد رقابت است. و دیگر مدارس مبارزه سخت تر است چون همه از ناگهانی آنها بگو مرسی. ما در حال از دست دادن آن است. ما باید به مبارزه سخت,'," او گفت: در آن زمان.

مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان به گروهی از جوانان جمهوری خواهان در هفته گذشته در شهر فینیکس, Ariz., که این اقدامات را مشکل عبور در دموکراتیک-اجرای مجلس نمایندگان.

"این خیلی مهم است. اما دموکرات ها هرگز اجازه می دهد که به اتفاق می افتد," او گفت:.

___

©2020 مک کلاچی واشنگتن دفتر

بازدید از مک کلاچی واشنگتن در اداره www.mcclatchydc.com

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن