Minn. جمهوری خواهان به معرفی لایحه به مدارس محلی کنترل بیش از coronavirus reopenings

ST. پل -- به عنوان بسیاری از خانواده ها نزدیک به چهار ماه از کار از راه دور مدرسه در منزل و لغو اردوگاه ها و

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399

ST. پل -- به عنوان بسیاری از خانواده ها نزدیک به چهار ماه از کار از راه دور مدرسه در منزل و لغو اردوگاه ها و فعالیت ها با توجه به کروناویروس همه گیر مینه سوتا قانونگذاران وزن چگونه و چه زمانی با خیال راحت به ارسال کودکان به مدرسه است.

در جمعه, جولای 10, دولت, خانه کمیته آموزش و پرورش جمهوری خواه منجر مظنونان حمله به دانشگاه ران Kresha R-لیتل فالز و Sondra اریکسون, R-پرینستون گفت: آنها برنامه ریزی برای معرفی یک لایحه در هفته آینده جلسه ویژه به مقامات محلی و منطقه قدرت خود را reopenings و یا از راه دور برنامه های یادگیری-به عنوان مخالف رژیم صهیونیستی است. تیم Walz دولت خواستار عکس.

در روز جمعه مجازی اخبار کنفرانس Kresha گفت Walz -- که برنامه ای برای تمدید خود را coronavirus قدرت اضطراری در هفته آینده -- شده است "micromanaging" coronavirus پاسخ و مقررات. Kresha گفت: اعضای هیئت اجرایی "خود را thumbs بیش از حد به شدت در مقیاس. آنها واقعا نیاز به تمرکز بر روی کنترل محلی."

او گفت: مقامات محلی مدرسه superintendents و مربیان در نهایت می دانم که جوامع خود و دانش آموزان و می تواند کار با county مقامات بهداشت عمومی برای تعیین بهترین راه برای دانش آموزان برای یادگیری آمده قرار می گیرند.

اریکسون گفت: دانش آموزان باید از دست رفته خود را در محیط مدرسه که در آن آنها می توانند یاد بگیرند و معاشرت و نه از طریق یک صفحه نمایش. او همچنین گفت: در ساخت back-to-school طرح باید "مراقب باشید که ما قرار نیست خیلی ترس وجود دارد که کودکان را به نوعی از یادگیری تحت پوشش, 'اوه خدای من, من ممکن است مریض است.'"

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که محلی که می دانند وضعیت COVID-19 در مناطق ما را که تصمیم گیری که بر اساس آنچه که بهترین است برای دانش آموزان خود را بدون قرار دادن ترس به ذهن خود را, چرا که رفتن به مانع یادگیری خود را," او گفت:.

با توجه به بررسی انجام شده توسط مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش منتشر شد پنج شنبه, 64 درصد از پدر و مادر گفت: آنها احساس راحت فرستادن فرزندان خود به مدرسه آمده قرار می گیرند. کمتر از 12 درصد گفت: آنها احساس نمی راحت با استناد به نگرانی های بهداشت عمومی. دیگران مطمئن بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن