مغلوب ساختن پیشی جستن تداعی فلوید پس از نقطه قوی شغل گزارش

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 11:38:34 am "امیدوارم جورج است که به دنبال پایی

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 11:38:34 am
Trump without side effects after two-week course of anti-malaria drug: White House doctor "امیدوارم جورج است که به دنبال پایین سمت راست در حال حاضر و گفت: این چیزی است که اتفاق می افتد برای کشور ما" گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه اعلام کرد که "یک روز عالی" برای جورج فلوید به عنوان او در مورد قوی شغل گزارش برای کشور و تلاش را در مورد برابری نژادی. جو بایدن به احتمال زیاد دموکرات نامزد ریاست جمهوری گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات در مورد فلوید شد "نفرت."

مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات در مورد فلوید آمد به او منتقل شده از بحث کاهش نرخ بیکاری به می گویند هر کس سزاوار "رفتار برابر در هر برخورد با اجرای قانون بدون در نظر گرفتن نژاد و رنگ و جنسیت و یا مذهب." "همه ما شاهد آنچه اتفاق افتاده در هفته گذشته. ما نمی توانید اجازه دهید که اتفاق می افتد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

"امیدوارم جورج است که به دنبال پایین سمت راست در حال حاضر و گفت: این چیزی است که اتفاق می افتد برای کشور ما است." وی افزود: "این یک روز بزرگ برای او. این یک روز بزرگ برای همه است. این یک روز بزرگ برای همه است. این یک روز بزرگ در شرایط برابری."

فلوید که سیاه بود درگذشت پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای چند دقیقه نادیده گرفتن فلوید گریه می کند که او نمی تواند نفس بکشد و اطرافیان فریاد. فلوید مرگ تنظیم کردن تظاهرات در سراسر جهان از جمله در خارج از کاخ سفید است.

مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کرد و مدت کوتاهی پس از دولت گفت: نرخ بیکاری کاهش یافته بود به 13.3% بهتر از حد انتظار اما هنوز هم در تاریخ همتراز با افسردگی دوران سطح از افزایش بیکاری. به او پیشنهاد داده به عنوان شواهدی وجود دارد که این کشور غلبه کرده بود بدترین بیماری همه گیر کوروناویروس و آغاز شده بود اقتصادی باز گشت.

بایدن panned مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات در طی یک سخنرانی اقتصادی در دلاور. "ما در حال صحبت از یک مرد که به طرز وحشیانه ای کشته شده توسط یک عمل بی خشونت و با بزرگتر جزر و مد از بی عدالتی است که متاستاز در این رئیس جمهور دیده بان" بایدن گفت.

"جورج فلوید کلمات تاریخ و زمان آخرین من نمی توانم نفس بکشم. من نمی توانم نفس بکشم' تکرار شده در سراسر این کشور و کاملا رک و پوست کنده در سراسر جهان" بایدن اضافه شده است. "برای رئیس جمهور برای سعی کنید برای قرار دادن هر گونه کلمات در دهان جورج فلوید من راستش فکر می کنم مطرود است."

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ارتباطات مدیر تیم Murtaugh گفت: برخی از رسانه های خبری به حال "عمد misreported" رئیس جمهور نظرات به تلقین کردن که فلوید خوشحال خواهد شد در مورد مثبت شغل اعداد.

او گفت: تهمت بود مرجع ملی "گفتگو" که به دنبال فلوید مرگ و "آمریکایی ها در آینده هم بر این باور است که هر کس باید درمان شود به همان اندازه تحت قانون است." "این جملات که قبل و به دنبال رئیس جمهور احساسات در مورد آقای فلوید ساخته شده زمینه شفاف" Murtaugh گفت.

"رسانه ها ادعا می کند که رئیس جمهور گفت که آقای فلوید خواهد بود ستایش اخبار اقتصادی در اشتباه هستند هدفمند تحریف و بدتر گردد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب