می خواهید به انجام همه چیز ممکن است برای حفظ صلح برای مردم هند چین: مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 8:50:56 am رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن د

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 8:50:56 am
Donald Trump on India china, India China border disputes, US on India-China relations, Galwan faceoff, World news رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در باغ گل رز کاخ سفید, سه شنبه, جولای 14, 2020, در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفته است که او می خواهد به انجام همه چیز ممکن است برای حفظ صلح برای مردم هند و چین با توجه به سخنگوی خود را.

بیش از گذشته چند هفته مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حمایت از هند در برابر چین است.

"او (تهمت) گفت: من دوست دارم مردم هند و من دوست دارم مردم چین و من می خواهم به انجام همه چیز ممکن است برای حفظ صلح برای مردم" دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس خبری در اینجا در روز پنج شنبه.

او در پاسخ به یک سوال در مغلوب ساختن پیشی جستن پیام به هند که به تازگی به حال یک مناقشه با چین در شرق لاداخ در امتداد خط کنترل واقعی.

پیش از آن در روز کاخ سفید مشاور اقتصادی لری Kudlow توصیف هند به عنوان یک متحد بزرگ گفت: رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن است و دوست بزرگ از نخست وزیر نارندرا.

روز چهارشنبه وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت که هند بزرگ شده است شریک ما.

"هند شده است به یک شریک بزرگ. آنها یک شریک مهم ماست. من رابطه خوبی با وزیر خارجه آمریکا ، صحبت ما اغلب در مورد طیف گسترده ای از مسائل است. ما صحبت در مورد درگیری آنها در امتداد مرز با چین است. ما صحبت کردیم در مورد خطر که نشات گرفته از چینی ارتباطات زیرساخت وجود دارد" Pompeo به خبرنگاران گفت: در پاسخ به یک سوال.

سفر در اروپا و آمریکا مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین به خبرنگاران گفت که چین شده است بسیار تهاجمی با هند است.

اوبراین گفت که هند یک دموکراسی است و دوست بزرگ ایالات متحده است. "نخست وزیر مودی و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک رابطه فوق العاده," او گفت:.

"در واقع این آخرین سفر خارجی که من در زمان رئیس جمهور قبل از COVID-19 بحران شد و به هند, و ما تا به حال پذیرایی از مردم هند وجود دارد. ما باید مشترک زیادی با ما انگلیسی صحبت می کنند ما دموکراسی. ما در حال رشد و ارتباط بسیار قوی با هند" اوبراین گفت.

استقبال کاخ سفید, بیانیه, Al ماسون, co-صندلی مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی هندی آمریکایی کمیته مالی گفت که بر خلاف سلف خود رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن آمده است آشکارا در حمایت از هند است.

"بسیاری از هندی-آمریکایی ها مشاهده کرده اند که هر زودتر جمهور – می شود آن را یک دموکرات یا جمهوری خواه مانند کلینتون و یا بوش ارشد یا بوش جونیور یا اوباما شده اند بسیار ترسیده به طرف با هند آشکارا برای ترس از صدمه زدن به چین است.

"تنها رئیس جمهور تهمت تا به حال شجاعت به می گویند که "من عاشق هند و امریکا احترام می گذارد هند". ما می ایستد با هند – و همچنین به بیش از یک میلیارد سرخپوستان در هند در Namaste تهمت تظاهرات در هند ؟ و که بیش از حد ؟ نزدیکی هند همسایه چین" میسون در بیانیه ای گفت.

"و او سازگار است و در عشق خود را برای هند و هندی-آمریکایی," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن