اگر کارگران مهاجر هستند ضروری است, چرا حقوق خود را بیش از حد ؟

همه گیر نشان داده است یک بار دیگر که به طور موقت کارگران مهاجر ضروری است. در سراسر اروپا و کانادا کشاورزان هشد

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

همه گیر نشان داده است یک بار دیگر که به طور موقت کارگران مهاجر ضروری است. در سراسر اروپا و کانادا کشاورزان هشدار داده اند که مواد غذایی عرضه خواهد شد تحت تاثیر قرار اگر مرزها بسته به مهاجر کارگران کشاورزی. و هر دو ایالات متحده و بریتانیا که از خواب بیدار به این واقعیت است که بخش بزرگی از خود بهداشت و درمان نیروی کار مهاجران هستند.

به عنوان یک نتیجه اصطلاح "ضروری کارگران" ناگهان مترادف با کسانی که "متولد" و یا از "مهاجر" مبدا یعنی غیر سفید و غیر شهروندان است. این ناگهانی تحقق است که مهاجران ضروری برای بقای غرب و در حال حاضر "قهرمانان" (و قهرمانان) بوده و چیزی کمتر از توهین به خصوص به کارگران مهاجر خود را. کسانی که خواستار "تجدید بحث" مهاجرت در نور COVID-19 نادیده می گیرند مهاجران خود را با شعار تنها منافع آنها را به شمال اقتصاد.

این نیز آشکار در تغییرات موقت ساخته شده برای مهاجرت نیروی کار رژیم در شمال به حساب برای خرید اینترنتی از COVID-19. اقدامات در جای خود قرار داده به ارائه نیروی کار مهاجران با دسترسی بیشتر به حقوق و خدمات برای این دوره از بیماری همه گیر در پرتغال و ایتالیا به عنوان مثال در نظر گرفته شده تنها برای تغذیه یک زمان از جان گذشته نیاز برای کمبود نیروی کار در این بیماری همه گیر. و نه لزوما به خاطر حقوق بشر به خصوص با توجه اروپا سازگار تندرو ضد مهاجر موضع. آزمایش واقعی از شمال تعهد به گروههای حقوق خواهد آمد پس از همه گیر نیست.

این نشان می دهد دو چیز است; اولا که ضروری عمومی سیستم ها در نیم کره شمالی که تقریبا هیچ داخلی سرمایه انسانی برای حفظ آنها منجر به وابستگی به دیگران است. در مرحله دوم که درک اهمیت کارگران مهاجر از جمله حقوق و معیشت مهم است زیرا شمالی به آنها نیاز دارد. نه لزوما به کشورهای شمالی عادلانه تر برای مهاجران.

اگر غیر از این بود پس چرا بحث هرگز در توسعه داخلی منابع انسانی در شمال? چرا مثلا آیا کانادا به اندازه کافی تولید نمی پزشکان و پرستاران ؟ یا چرا نمی ایتالیا و یا انگلستان برداشت خود را در کشاورزی است ؟ به نوعی این طنز می رود خود خسته شده اید.

ما در مقابل آنها تقسیم

نیز وجود دارد یک قطع ارتباط بین شمال و مهاجرت نیروی کار بحث در سطح جهان است. یک پنجم جهانی کار مهاجران کار در آسیا-اقیانوس آرام کشورهای عربی متحده دارای بالاترین جمعیت تعداد کارگران مهاجر را به همه کارگران, بسیاری از آنها از جنوب شرقی و جنوب آسیا است. بسیاری از این کشورهای فقیر حقوق بشر ثبت شده است. در عین حال در این بحث ضروری کارگران آنها تا حد زیادی نادیده گرفته شده توسط سیاستگذاران غربی و روشنفکران به عنوان آنها را "ضروری" به اروپا و آمریکای شمالی به طور خاص.

گفتمان در اطراف مهاجرت نیروی کار در نیم کره شمالی نیز شده است اغلب طعمه به یکی دیگر از استعمار مفهوم – که از "سفید ناجی" پیچیده است. برخی در دفاع از مهاجرت نیروی کار بر اساس آن بهبود معیشت از کسانی که در جنوب جهانی بدون که آنها را به سقوط حتی سطوح پایین تر از فقر است. حواله به خانه فرستاده شده توسط مهاجران تشکیل می دهند بخش عمده ای از این بحث.

اگر چه مهاجر کار می کند مهاجرت به دلیل اقتصادی نیاز به این استدلال شده است تا حد زیادی تحت فشار قرار دادند توسط multilaterals. آن مشرف است که مهاجر حواله در بسیاری از کشورهای در حال توسعه معمولا جبران بالا (و اغلب غیر قانونی) هزینه های که مهاجران خود را به خرس. و حواله های خصوصی صندوق های درآمد دولت را اقتصادی ابزار قابل بحث است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن