سنگاپور به سهولت برخی از coronavirus محدودیت بیش از چند هفته آینده

توسط: رویترز | سنگاپور | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 12:06:11 pm یک ساعت نشان دادن زمان در ظهر نمای

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | سنگاپور | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 12:06:11 pm
singapore, singapore shutdown, singapore lockdown, Singapore coronavirus, coronavirus یک ساعت نشان دادن زمان در ظهر نمایش داده می شود به صورت یک عکس در مقابل Merlion پارک که تقریبا خالی در طول بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع در سنگاپور (ایسنا)

سنگاپور شروع خواهد شد کاهش برخی از محدودیت در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش این coronavirus بیش از چند هفته آینده مقامات گفت: به عنوان دولت شهر در اولین مراحل آزمایشی نسبت به بازگشایی آن اقتصاد است.

انتخاب فعالیت هایی مانند صفحه اصلی مبتنی بر کسب و کار و خدمات خشکشویی و آرایشگاه اجازه خواهد داشت به عمل از مارس 12. برخی از دانش آموزان اجازه داده می شود برای رفتن به مدارس در گروه های کوچک از مارس 19.

برخی از محل کار اجازه خواهد داشت به تدریج بازگشایی با توجه به اهمیت آنها به اقتصاد و زنجیره تامین و توانایی خود را برای به حداقل رساندن خطرات ناشی از انتقال.

سنگاپور مواجه است عمیق ترین رکود اقتصادی در آن 55 سال سابقه مرکب با محدودیتی به نام 'مدار' با توجه به آخرین تا ژوئن 1 که شامل بسته شدن بسیاری از محل های کار و مغازه ها.

"ما در حال آماده سازی برای امن و از سرگیری تدریجی اقتصادی و فعالیت های اجتماعی پس از پایان circuit breaker دوره در تاریخ 1 ژوئن سال 2020" وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت.

سنگاپور در میان بالاترین تعداد عفونت در آسیا عمدتا به دلیل شیوع بیماری در تنگ کارگران مهاجر خوابگاه. موفق شده است برای جلوگیری از گسترش این بیماری در میان مردم محلی در خارج از خوابگاه.

این گزارش 932 جدید کروناویروس موارد روز جمعه در نظر گرفتن مجموع آن عفونت به 17,101 و دچار 16 ویروس های مربوط به مرگ و میر.

روزانه به طور متوسط تعداد موارد جدید در خارج از خوابگاه کاهش یافته است بیش از نیمی از 12 در هفته گذشته از 25 در هفته قبل.

مقامات گفتند SafeEntry دیجیتال یک چک در سیستم برای ورود اطلاعات از بازدید کنندگان و کارکنان مستقر خواهد شد به طور گسترده در سراسر کشور برای کمک به با تماس با ردیابی.

دولت گفت این اقدامات هنوز هم می تواند تنظیم شود با توجه به وضعیت و این که مردم باید همچنان به ماندن در خانه و نه دیدار در گروه.

"حتی به عنوان ما به سهولت و تنظیم برخی از این اقدامات خط پایین این است – این است که زمان به slacken و اجازه دهید ما گارد پایین" سنگاپور وزیر لارنس وانگ که با همکاری سران این کشور به ویروس مبارزه با گروه ضربت گفت: یک جلسه رسانه.

"ما نه از جنگل," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب